La Helmikuu 2016

Meillä kans mies on tukena ja kovasti kiinnostunut.. Tokikin ei pysty kaikkea ymmärtämään mutta sen koulun kävin jo aiempien kans, että jotkin asiat menee hällä yli hilseen. Huonoja oloja on mulla vaihtelevasti. Toisina päivinä olosta ei tiedä olevansa raskaana ja Toisina päivinä kaikki oksettaa ja ihan millo vaan tulee oksennus... Silti aika helpolla oon päässy. :)
 
Minkäs ikäisiä muuten te ja miehenne ootte? :) On ollut varmaan jotain puhetta tuolla ketjun alkupäässä (?) mutta itse liityin mukaan niin myöhään että alkoi kiinnostaa minkä ikäisiä ja missä elämäntilanteessa muut foorumoijat ovat :)

Itsehän olen pian 27v ja mies 31v. seurusteltu hiukka vajaa 3v. minä vastavalmistunut (plussatesti oli paras valmistujaislahja ikinä, tein tosiaan päivää ennen valmistumispäivää :) ) ja miehellä n. 1,5v opiskeluja jäljellä. ja tosiaan, molempien esikoista odotellaan, nyt menossa viikot 8+3 :)
 
Muokattu viimeksi:
Paulinah, mulla on n. 8+6. Eka (np?)ultra 4.8. :)

Minä 26 ja aviomies 31, yhdessä ollaan oltu 8,5 v ja kummallekin ensimmäinen lapsi. :) <3 Kumpikin ollaan työelämässä, itse valmistuin viime kesänä ja mies jouluna.
 
Me on kerrottu molempien perheille ja mun muutama sukulaine tietää ja muutama kaveri.

Meillä kun tämä on jo toinen lapsi, niin mies on ehkä nyt ollut enemmän mukana tässä. Tai ymmärtää paljon paremmin mun olon kuin esikoisen aikana. Ja nyt on jotenkin ihana huomata, että meillä vietetään enemmän isä-poika aikaa kun aikaisemmin.

Mä oon 25v ja mies täyttää joulukuussa 29v, yhteistä taivalta meillä tulee lokakuussa 9v. Ja toista lasta odotellaan. Mä oon ollu kotona nyt kohta 2v. Jäin äitiyslomalle marraskuussa 2013. Vakituista työpaikkaa ei ole, joten katsellaan sitten työkuvioita kun toinenkin lapsi syntyy ja äitiysloma loppppuu. Luultavasti olen kotona kuitenkin silleen, että nuorimmainenkin on yli 1v. Asuntolaina tosinnpainaa päälle, mutta toistaiseksi selvitään näin
 
Itse olen 28v, mies 34v.
Naimisissa ollaan oltu kolme vuotta, yhdessä 8v ja tätä toukkaa yritetty 7v.
Että helpompaakin olis voinut olla :D

Meillä mies kertoi kyllä äidilleen, mutta kavereille haluaa kertoa vasta elokuussa kun np-ultra on takana.

Nyt siis 9+3.

Olen nyt parina päivänä nukkumaan mennessä huomannut että toisella kyljellä olo tuntuu ikävältä alavatsalla. Ei suoranaisesti kipeydy mutta omituinen tunne, en oikein osaa selittää. Tykkään nukkua nimenomaan vatsalla tai puoliksi vatsalla kyljelläni. Pitääköhän nyt jo ruveta oppimaan tuosta tavasta pois...?
 
Minä 31 ja mies 32 ja kolmatta siis odotamme. Naimisiin mentiin kolme vuotta sitten nuoremman pojan kastajaisten yhteydessä ja yksissä on oltu nyt 14 vuotta.
 
Minä 27, mies 30. Yhdessä ollaan oltu 6,5vuotta, josta 4vuotta avioliitossa.Toinen lapsi tulossa, esikoinen poika, 4 vuotta. Molemmat ollaan työelämässä, itse valmistuin nyt keväällä.
 
Minä olen 21 ja mieheni 24. Töissä käyny kans pari vuotta mutta jossain vaiheessa pitäisi ehtiä opiskellakin :happy: odottelen kyllä innolla!!:):angelic:Elämä hymyilee vaikka olot eivät ole sen mukaiset! Ensimmäistä kans odottelen.
 
Minä 34 ja mies 35, yhdessä oltu 13 vuotta. Työelämässä oltu reilut 6 vuottaa nyt kovasti toivottua esikosta odotellaan :Heartred

Tänään haettiin pinnasänky, kun tuttava halusi päästä siitä jo eroon. Jotenkin oon kamalan taikauskonen ja epäröin pitkään, haluanko vielä mitään vauvatarvikkeita kotiin...mutta sit aattelin, että käyttöä sille olisi tarkoitus saada joka tapauksessa, kävi tämän pienokaisen kohdalla miten tahansa. Toivottavasti sitten helmikuussa saadaan nostaa sänkyyn pikku tuhisija:Heartred
 
Mies 32 ja minä 26v yhdessä jo 8 vuotta. Meillä mies ottaa rennosti 3 muun lapsen jälkeen tietää jo missä mennään :-)
 
Täällä taas yksi foorumia jo hetken sivusta seurannut :) eilen käyty jo yrittämässä np-ultraa missä varmistui viikoiksi 10+6 (tänään siis 11 täynnä) ja laskettu aika näin ollen 2.2. Neuvolan alkuperäinen arvio kuukautisten perusteella oli 25.1. mutta itse olin varma ettei niin pitkällä ole. Ensi viikolla uudestaan ultraan kun pikkuinen oli vielä liian pieni niskaturvotuksen luotettavaan arviointiin :)

Olen 25v. ja mies täyttää kohta 30. Yhdessä ollaan oltu kohta viisi vuotta ja keväällä menimme naimisiin <3 toinen lapsi meille tulossa, esikoinen täytti juuri 1, eli noin vuosi 7kk tulee ikäeroa.

Meillä jo ensimmäinen neuvolakin takana, seuraavan kerran 29. päivä.

Varsinaisesti ei tätä toista ehditty edes yrittää, jätin vain pillerit pois maaliskuussa kun niistä tuli vähän sivuvaikutuksia ja ilmoitin miehelle että saa käyttää kumia tai vauva tulee jos on tullakseen oli silti pieni yllätys kun testi näytti plussaa toukokuun lopussa. Onnellisia ollaan molemmat, mies hieman rauhallisemmalla ja hiljaisemmalla tavalla.

Kerrottiin raskaudesta noin viikolla 6 perheille ja suvulle ja eilisen ultra jälkeen mies halusi laittaa kuvan facebookkiin joten nyt tietää käytännössä kaikki

Pahaa oloa ja väsymystä on riittänyt viikosta 6 lähtien, nyt tosin alkaa jo helpottaa. Erityisesti illat menee vain sohvalla maaten kun on työpäivän jotenkin tsempannut läpi.

Tulipas pitkä viesti toivottavasti jaksatte lukea tällaiset jaarittelut
 
En ole myöskään suostunut mitään ottamaan.
Sisko sai 4kk sitten lapsen, joten olisi kirjaa, äitiysvaatteita jne, mutta ei vaan anna mieli vielä periksi.
Eilen illalla oli ensinmäistä kertaa edes sellainen olo, että todella, nyt sitä sitten ollaan raskaana!
Johtui varmaan siitä jäätävästä turvotuksesta joka iskee aina illalla.
 
Minä täytän 32 ja mies on 38, yhes ollaan oltu 4,5v. Avoliitos vajaa 2vuotta. Eka raskaus tosiaan menossa. Molemmat ollaan työelämässä, mies ajaa rekkaa joten viikot on pois :)
 
Minä oon 30 ja mies on 32, ollaan oltu naimisissa pian kaksi vuotta ja yhdessä viisi vuotta. Kolmas bebe tulossa :)

Alkoi just muuten tehdä mieli ihan hitosti noita sokerikorppuja! :grin
 
Minä 35,aviomies 36v ja 4 lasta odottelemme. 11v oltu jo naimisissa 27.7 olisi niskapoimu-ultra ja se pelottaa..Onko jollakin muulla kakka kovana tai ummetusta? Mulla saattaa mennä parikin päivää että kakkaa ei tuu:( juon vettä ja liikun.
 
Takaisin
Top