Täällä taas yksi foorumia jo hetken sivusta seurannut :) eilen käyty jo yrittämässä np-ultraa missä varmistui viikoiksi 10+6 (tänään siis 11 täynnä) ja laskettu aika näin ollen 2.2. Neuvolan alkuperäinen arvio kuukautisten perusteella oli 25.1. mutta itse olin varma ettei niin pitkällä ole. Ensi viikolla uudestaan ultraan kun pikkuinen oli vielä liian pieni niskaturvotuksen luotettavaan arviointiin :)
Olen 25v. ja mies täyttää kohta 30. Yhdessä ollaan oltu kohta viisi vuotta ja keväällä menimme naimisiin
toinen lapsi meille tulossa, esikoinen täytti juuri 1, eli noin vuosi 7kk tulee ikäeroa.
Meillä jo ensimmäinen neuvolakin takana, seuraavan kerran 29. päivä.
Varsinaisesti ei tätä toista ehditty edes yrittää, jätin vain pillerit pois maaliskuussa kun niistä tuli vähän sivuvaikutuksia ja ilmoitin miehelle että saa käyttää kumia tai vauva tulee jos on tullakseen oli silti pieni yllätys kun testi näytti plussaa toukokuun lopussa. Onnellisia ollaan molemmat, mies hieman rauhallisemmalla ja hiljaisemmalla tavalla.
Kerrottiin raskaudesta noin viikolla 6 perheille ja suvulle ja eilisen ultra jälkeen mies halusi laittaa kuvan facebookkiin joten nyt tietää käytännössä kaikki
Pahaa oloa ja väsymystä on riittänyt viikosta 6 lähtien, nyt tosin alkaa jo helpottaa. Erityisesti illat menee vain sohvalla maaten kun on työpäivän jotenkin tsempannut läpi.
Tulipas pitkä viesti toivottavasti jaksatte lukea tällaiset jaarittelut