La Helmikuu 2016

Minä juoksen yöt vessassa. Tuntuu taas päivällä ettei tarvis niin usein juosta kun yöllä.. Parhaimillaan käyn 4-6 kertaa yöllä wc.
 
Mä en oo ainakaan vielä kertaakaan joutunut yöllä nousemaan vessaa. Mutta sen huomaa aamulla kanssa kun nousee sängystä niin tuntuu että rakko halkee :(
 
Mä käyn öisin varmaan viidesti vessassa. Muutenkin nukkuminen on ollut tosi levotonta. Iltaisin turvotus on niin järjetöntä, että tuntuu kuin pikkaritkin painais alavatsaa... Eilen illalla mieheni naureskelikin että millaista ähinää on vielä tulossa kun nytkin on jo niin tuskallisen näköistä ja kuuloista pyörimistä...
 
onks kaikilla yöpissijöillä otettu pissatesti? mä juoksen sen kolme kertaa yössään.. oon aatellu et se on ihan normaalia.. mut pississä oli jtn kasvustoa tosiaan ja lähettivät sen viel lisätutkimukseen että saanko sit antibiootit. :/ en osaa sit sanoo, et onko oireeton vai ei. jos tää nyt sit onki ihan nnormaalia juosta pissillä yöt xD
 
Mulla oli maanantaina 6.7 labra, jonne kuskasin kotona tehdyn pissanäytteen. Soitettiin sitten neuvolasta tiistaina että joku pissatulehdus multa löytyny mutta täysin oireeton kyllä ku se kysy onko ollu kirvelyä tms. Ei ole ollut, lääkäri kirjotti sähköisen ereseptin ja huomenna sitten tarviikin aamulla ottaa viiminen antibiootti.. Mutta on sitten pahanmakuisia! Muutaman kerran lentänyt niitten takia oksennus!
 
Mulla oli viime raskaudessa jossain vaiheessa semmosia pissatulehdus oireita. Monta näytettä vein mutta ei ollu sitte kumminkaan koko aikana tulehdusta. Ei kyllä oo ollu ikinä muullonkaan. En sitte tiedä mitä oli. O.o
 
Niin ja nyt oon vieny kans labraan näytteen ja ei oo mitään ollu vaikka yöllä tuleeki paljo ravattua vessassa. :)
 
okkei :) ystävältä kysyin niin hälläkin ollut molemmissa raskauksissa alussa oireeton pissatulehdus ja samaten äidilläni kun hän odotti isosiskoani.. kaipa ne on suht yleisiä kun sitä seurataan neuvolassakin niin tiuhaan tahtiin. :)
 
Alinah ootko oksentanut lääkkeen oton jälkeen? Antibiootti ei oo välttämättä ehtinyt vaikuttaan jos pian ottamisen jälkeen oksentaa. Kannattaa pyytää kontrolli pissanäyte kuurin jälkeen ellei automaattisesti ole :)
 
En oo ehtinyt koko nappia nielaisemaan. Suuhun laittanut ja yrittänyt nielaista kunnes on tullut yrjö kurkkuun ja oon siis sylkäissyt sen kämmenelle ja yrittänyt sitten vähän myöhemmin uudelleen..
 
Muokattu viimeksi:
Täällä kanssa yks vessassa ravaaja. Kävin kerta yössä kyllä ennen raskauttakin,mutta nyt on käytävä muutamasti ennenkun ehdin ees nukahtamaan ja sit kerran tai kaks vielä herään hätään.
Ärsyttää kun usein on ihan tolkuton väsy iltaisin,mutta kun vihdoin pääsen sänkyyn,niin en saakkaan unta ja ravaan vessassa ihan vähän väliä. Yöt kattelen ihan pimeitä unia.
Mutta kertaakaan en oo oksentanu vielä, vaikka etovaa oloa onkin usein!
Mulla ois kanssa ma ultra,jos siellä kaikki hyvin niin sitten soittelen ekaa neuvola aikaakin ja alan pikkuhiljaa miettimään perheelle ja ystäville kertomista :)
 
Milja, mulla on eka ultra rv 12+5 ei enään montaa viikkoa.. 24.7 :)
 
10-13 varmaan koska mulla on joku labra käynti ensi viikon perjantaina :D ja toinen labra keikka on kahden viikon päästä. Eka neuvola reissu oli niin sekava etten muista mitä labra reissuja mulla on :D
 
Taisi olla niin että nyt ens viikolla on niskapoimu ja seuraava kerta on verikokeita varten.
 
Takaisin
Top