La Helmikuu 2016

Ei mitään oireita ollut tänäänkään ja dopplerilla ei myöskään kuulu mitään. Nyt rv 9+5. Mä oon ihan varma, että tää on kkm :sad001
 
Älä Lälly menetä toivoa ennen kuin on toisin todistettu!
Ei sitä tiedä ennen kuin tietää.
Oliko sulla jotain ultraa tai neuvolaa tiedossa nyt? Jostain juuri luin että viikolla 12 voidaaan vasta varmaati löytyy sydänäänet, joten toivo ei ole mennyttä!
Tsemppiä ❤️
 
Pakko kommentoida et mulla oli tokassa raskaudessa kauhun hetkiä ku olin jo viikoilla 16 ja lääkäri etsi sydänääniä ja sanoi jo että nyt ei taida olla kaikki kunnossa.. Sit se kuitenkin viimein löysi äänet hetkellisesti, mut mä en saanut kyllä niistä selvää. Mulla oli istukka just sillai edessä että äänet kuuluu huonosti. Muissa raskauksissa äänet kuulunut selvästi jo ihan aikaisilta viikoilta. Et eroja äänten löytymiseen voi olla, ilman että on mitään hätää!
 
Ihanaa Iia-Liisa että kaikki hyvin ultrassa! ♡ Mulle tupsahti tänään kirje, 4.8. eka ultra. Oon kovasti miettinyt että varaanko varhaisultran, mutta tulee sen verran pian etten taida raaskia. :) Silloin viikkoja siis n. 12. Lällylle tsemppimieltä!

Oon kärsinyt kuvo-olosta viimeaikoina, ja eilen ekaa kertaa n. 2,5 viikkoon raahauduin jumppaan. Tiedän kyllä että liikunta auttaa moneen, mutten olisi ikinä uskonut että oksuoloon! ::) Tänään shoppailin monta tuntia kaupungilla, eikä huonoa oloa, jes. Ps. Oli pakko ostaa yhtä kuppikokoa isommat rintsikat..
 
Onko muilla ollut pieniä vihlaisuja, jomotusta alavatsassa sekä nyt parina päivänä ihan tuolla alakerran puolella ?
 
Mulla jatkuu edelleen vähäoireisuus, mutta tämän viikon ultrassa nähtiin ensimmäistä kertaa pikkuinen, jonka sydän löi reippaasti ja kaikki oli muutenkin hyvin! :Heartred Kävin yksityisellä ja maksoin siis käynnin itse mutta oli todellakin sen arvoista! Nyt pystyy ihan erilailla nauttia näistä tulevista viikoista ennen np-ultraa, kun näki että kaikki on toistaiseksi ainakin kunnossa.... :love017
 
Mulla jomottaa vatsaa ja tuntuu erikoiselta koko alavatsa alakerta. En tiiä enää ees että johtuuko raskaudesta vai pissitulehduksesta :o ois jo maanantai ni sais ne tulokset.... Argh.
 
Just mietin samaa, kun koskee mahaan niin vietävästi. Sellaista menkkakipua, inhottavaa. Ymmärtääkseni se kuuluu asiaan, kun kohtu kasvaa. Inhottavalta tuntuu silti.
 
Heippa, meillä rv 8+0 tänään ja kaikki sujuu ilmeisen tasaisesti. Kummeksuttaa vain kuinka erilaisia raskaudet voi olla. Esikosta pahoinvointi alkoi vklla 8 ja jatkui viikolle 16 ja tällä kertaa alkoi viikolla 5 ja nyt melkolailla oireeton oireeton. Ainoana ehkä menkkamaiset jomotukset ja eräiden ruokien aiheuttama ällötys enää, viimeksi ei oo jomotellut ja pahoinvointi oli todella selkeää niin kauan ku sitä kesti, vaikka en oksentanutkaan...

Ihana kuulla hyviä uutisia niin monelta
 
Kiitos tsempeistä! Niitä tarvitaan. Meni koko viime yö painajaisia nähdessä :( toisessa unessa sikiön kehitys oli lakannut viikkoja sitten ja toisessa unessa todettiin niin paha kehityshäiriö, että jouduin raskauden keskeytyksen. Mulla ei oo tullut vielä kutsua np-ultraan, mutta viikkojen puolesta kolmen viikon sisään pitäis siihen päästä. Miten tässä malttaa odottaa..

Mä en oo joutunut ravaamaan vessassa. Nukun yön läpeensä mutta aamulla onkin sit ihan jäätävä hätä. Mä en tajuu myöskään tätä mun painon putoamista. -200g päivässä lähtenyt nyt jo monta viikkoa. Syön ihan samalla tavalla kuin ennenkin.
 
Joo vessassa kyllä tulee ravattua yöllä ja niin päivälläki. Rv 10+2. Tänään tuli vähän rusehtavaa verta ku kävin pissillä, mutta en osaa olla kovin huolissaan ku esikoista odottaessa tuli kans ja kaikki oli ihan normaalisti. :)
 
Joo kyl mä oon sit aika varma että mullon se virtsis ku viime yönäki kolmesti.. ja sitä on jatkunu jo kauan. Mä vaan luulin et se on ihan normaalia raskauteen liittyvää.. nooh maanantainahan sen sit näkee et saanks antibiootit.. nyt vaan alko pelottaa että johtuuks mun kaikki mahanippailut vaan siitä virtsiksestä ja onko vauvalla kaikki kunnossa ku oo pahemmin muuten oireita ollu.. plaaah..

Rv 10+5
 
Mä heräilen kerran yössä vessaan, ja silti aamulla on ihan kauhee hätä. Mulla oli tossa pari viikkoa sellaista aikaa, ettei vessassa tarvinnu ravata mutta nyt se on taas palannut :meh:

Tänään 9+4 ja täytyy hehkuttaa kuin ihanaa, 24/7 pahoinvointi näyttää vihdoin helpottavan! :smiley-bounce012Tasan 4 viikkoa tuli kärsittyä :hungover:
 
Lälly dopplerilla ei vielä noilla viikoilla kaikilla kuulu jos on vaikka taaksepäin kallistunut kohtu tai istukka edessä ♡

7+0. Tj 2 ultraan!
 
Meille just neuvolassa sanottiin, että pissatulehdus voi tulla nyt helposti ja on vähempi oireinen, kuin normaalisti. Ettei välttämättä tunnista niin helposti.
 
Lälly dopplerilla ei vielä noilla viikoilla kaikilla kuulu jos on vaikka taaksepäin kallistunut kohtu tai istukka edessä ♡

7+0. Tj 2 ultraan!

Huh toi lohduttaa jo suuresti!:) Ehkä mä en turhaa edes yritä tolla dopplerilla, kun saan siitä vaan surullisen mielen.
 
Ja Lälly yksi lohdun sana vielä.. mulla oli enkeliraskaudessa 9+5 neuvola eikä neuvolan paremmalla dopplerilla saatu sydänääniä kuuluviin. Kaikki oli kuitenkin vallan mainiosti kun pääsin ultraan kurkkaamaan :) ja oireettomuus oli silloinkn niinkuin on nytkin.
 
Takaisin
Top