La Helmikuu 2016

Kuplakameli :( <3 , miten tuntuu että hirmu monet vuotaa täällä.. voimia teille kaikille !

Vielä tohon neuvolaan, mulla ei otettu labroja neuvolassa siis pissanäytettä.. sain purkit kotiin ja piti ite laittaa nytteet niihin putkiloihin ja viedä terveyskeskuksen labraan ja siellä ottivat vielä verinäytteet sit. Onnistuin vielä sössimään sen pissaputkilon kanssa ku ei mulle kerrottu mitenkä sitä käytetään joten toinen putkilo meni liian vajaaksi ja jouduin labrassa viel käymään uudelleen pissaamassa purkkiin.. ihme säätöä..
 
Viimeksi mun piti viedä melkein joka kuukausi näyte labraan ku neuvolassa oli leukkarit plussalla ja silti labrassa ei näkyny mitään. Lähtee järki jos pitää nytki rampata samallai. :/
 
Pääsin aika äkkiä ultrattavaksi ja luojan kiitos, siellä löi vielä pieni sydän! Mun kohdussa on iso verenpurkauma, mitä kohtu yrittää hylkiä supistelemalla. Keskenmenon riski on suuri koska pahimmassa tapauksessa supistelen myös vauvan alun ulos :( viikko tuli sairaslomaa ja kehotus hakea lisää jos ei mene ohi. Jos pahenee niin takas kättärille. Nyt vaan lepoa ja hyviä vinkkejä miten hermot saa pidettyä kurissa!
 
Voi ihana kuulla KuplaKameli että pikkunen on tallessa ja kunnossa. <3 Tsemppiä ja koita levätä ja olla ressaamatta. Hyvää ruokaa koita syödä ja nukkua paljon. <3
 
Kuplakameli, mun siskolla todettiin 4 kuulla tosi iso hematooma kohdussa ja se vuosi kun seula eikä ne ultrassa olleet varmaksi enää löytäneet sikiötäkään mutta hänellä kävi valtavan hyvä tuuri ja laskettu aika ois ens viikolla :) toivotaan paljon sulle onnea sinne ja toivottavasti pieni pitää supertiukasti kiinni siellä. Nyt lepoa ja onnellisia ajatuksia <3
 
Bb mä muuten päätin että sulla on tuplat kun se sun mahakin oli niin hirmuisesti kolmessa viikossa kasvanut :)
 
Susannne , apua ei kai sentään :D tänä aamuna ei ollu niin jäätävä pömppis ihan meni jo suunnilleen normaalista masusta.. :D jospa se oli vaaan turvotusta! Mieski jo sano ku ehotin että entäs jos meille tuleeki kaksoset ni ilme olis ollu aika kameralle tallennettava :D ihan kauhuissaan oli.. no oisin kyl minäkin xD mut ens tiistaina se selviää montako rakkautta siellä myllertää. Suvussa ei ainaskaan oo kummankaan puolella kaksosia niin todennäkösyys aika mitätön kai :o
 
Tsemppiä KuplaKameli, ihana kuulla, että pikkuinen on vielä masussa! Nyt vaan koetat levätä, uskoa ja luottaa, että kaikki menee hyvin! :Heartred

Täällä oli tänään neuvolalääkäri ja yllätyksekseni kuunneltiin myös sydänääniä ja siellä se vaimeasti,mutta hyvin varmasti tykytteli! :Heartred:Heartred Tulipa ihana olo, kun sai tietää, että siellä se papunen pötköttelee vielä ihan kunnossa. Mä kun oon tämmönen alituinen huolehtija ja kehitän päässäni koko ajan huolen ja pelon aiheita...ihan pöljää, mutta kun ei tuota nuppia saa lopettamaan!

Auttoi kyllä kivasti mielialaan tuo käynti, kun viime päivinä on ollu kaikenlisäksi kauheimpia pahoinvointeja tähän asti ja iiiihan jatkuvaa..tosi tympeetä! Odotan jo aikaa, jolloin voin ihan oikeasti taas nauttia syömisestä eikä syöminen oo enää väkipakolla vääntämistä :p Mut tuon lääkärikäynnin jälkeen aattelin taas, että oon tässä aika pienestä nillittänyt, kyllä tän pahoinvoinninkin kärsii ja kestää hyvin, kun tietää että tuolla masussa on kaikki hyvin!
 
Mites te vielä viime viikolla oireettomat/vähäoireiset, vieläkö on tilanne ennallaan? Mulla on, ei minkäänlaisia oireita. Ei väsymystäkään, ei mitään. Mulla tänään siis 7+2, mutta jotenkin mä koko ajan elän siinä uskossa, että ei tuolla mitään voi olla. Eka neuvola 2 viikon päästä ja toivon, että siellä olis mahdollisuus kuunnella sydänääniä. Mä kun joudun jo Klexanea piikittämään, niin tyhmää sitäkin piikittää monta viikkoa, jos tää kaikki onkin turhaa. Se on tosi kallistakin kaikenlisäks. Että siinä mielessä mietin kyllä, että oliskohan sittenkin vaan kannattanut käydä siellä varhaisultrassa... Missä vaiheessa sillä koti-dopplerilla voi aikaisintaan kuulla jotain? Mulla ei sellasta oo, mut kaverilla olis.
 
No täällä on ollu melkein koko raskauden oireeton. Rinnat ollu arat ja 6-8 rv oli huonoa oloa. Mutta nyt on hävinnyt oikeestaan kaikki ja sen takia soitin äsken neuvolaa ja sainkin ajan klo 15.00. Muuten en pelkäisi mutta km oli niin oireeton!! Joten panikoin. 27.7 olis np ultra mutta en pysty sinne asti odottaa. Näillä viikoilla viimeksi todettu km..
 
Mulla ei oo ollu ihmeempiä oireita sitten 7-8 rv:n jälkeen. Ja tosiaan viime viikko olis kai pitäny olla oireiden suhteen muka se "hankalin" viikko. Ei vaan ollut. En mä silti oo panikoimaan ruennut. Vaikka normaalisti oon kyllä ihan kauhee paniikissa velloja.. ootan vaan ens tiistaita ja että mitä siel näkyy. Tosissaan itsekin nyt 10+3 menossa täällä.
 
Takaisin
Top