La Helmikuu 2016

Kiitos tuesta. Hyvin oon vähentämään pystyny, toive olis pystyä kokonaan lopettamaan. Toki pahoinvointi auttais asiaa..
 
Netistä löytyy jostain sen video jossa on sikiö kohdussa ja äiti polttaa niin siinä on sen sikiön reaktio kyseiseen asiaan ja sit normaali sikiö jonkä äiti ei polta. Suosittelen käyttämään motivaattorina jos ei raskaus ja oman lapsen terveys motivoi tarpeeksi.. Itse lopetin jouluna jo ennen yritysvaihetta joten ei oo ollut lainkaan hankalaa :) sitä vaan päätti että nyt loppu ja piste. Ja ei oo tullu kyllä edes ajateltua koko asiaa enää.. Lisään vielä tähän jos en jo muualle oo kirjoittanut niin tosiaan miehen exä poltti heidän poikansa odotusajan ja nyt kyllä todellakin huomaa vaikutukset. Pojalla on paha astma, on myös pienikokoinen ja kouluun lähti vuoden myöhemmin keskittymishäiriöiden takia. Ajatelkaa vaikka sitä että siinä on kyse jonkun muun elämästä kun omastanne, kai kaikki kuitenkin ensisijaisesti haluaa omalle lapselleen terveen elämän. Kyllä sitä syöpäkäärylettä kerkeää imeä lopun elämäänsä niin paljon kun haluaa.
Aamen! Olen puhunut :D älkää ottako nokkiinne ymsyms. Tää vaan on itelle tosi "tärkeä" asia. Enkä tiedä ajatteleeko monikaan niitä haittavaikutuksia tosissaan.
 
En ota nokkiini, pahalta tää tuntuu itsestäkin... Mut kun on polttanu melkein 20 savuketta päivässä niin pahaa tekee fyysisesti olla ilman. Mut kuten sanottu, hiljaa kohti täyttä savuttomuutta. Ja sit en piruvieköön alota koskaan enää. Kyl 20 vuotta riittää..
 
Mä oon ollu nyt 25.5 lähtien ilman tupakkaa! ;) eikä oo tehny mieli! Tai sauhuttelu loppui tosiaan siihen kun tein cb:n testin. Puoli askia on tuolla jossain jemmassa kun olin ehtinyt ostaa askin aamusta ja illalla tein positiivisen..
 
Muokattu viimeksi:
Näillä main tasan 2v ilman.
Heräsin kaameitten kännibileitten jälkeen (edelleen varmaan kännissä) ja oli niin kaamee olo ettei tehnyt enää yhtään mieli.
Tiesin myös että meillä lääkäri halusi että kaikki hoidettavat pariskunnat on savuttomia, joten senkin vuoksi oli pakko.

On sitä tullut moneen kertaan mietittyä, että oliko tolla monen vuoden röökaamisella vaikutusta meidän hedelmöitysongelmiin.
Mun äiti myöa poltti odottaessaan mua, joten mistä sitä tietää vaikka se olisi niiden ongelmien taustalla..

Minulla on rinnat enää ainoastaan koskettaessa sivuilta kipeät.
Täytyy myöntää että vähän huolissani olen ollut nyt kun ei mahassakaan ole oikein mitään tuntemuksia, aikaisemmin nippailuja yms, ja nekin loppui.

Pelottaa, kun täälläkin niitä kauhutarinoita keskeytyneistä keskenmenoista.
Torstaina olisi neuvola ja perjantaina ultra.

Vuotoa eikä kipuilua siis ole, pitäisi kai olla tyytyväinen mutta pelottaa kyllä jos tässä käy huonosti, :(
 
Iia-Liisa: ihan samanlaisia tuntemuksia miullakin. mutta uskotaan ja toivotaan että meillä molemmilla on kaikki hyvin :)
 
Ihana että muilla on sama juttu!
Luin jostain että oireet tuntuu vähentyvän kun kroppa tottuu hormooneihin/muutoksiin.
Jospa tää on sitä meillä kaikilla!
Vaikka näissä ryhmissä on paljon hyvää niin en oo koskaan tajunnut miten yleinen toi kkm:kin on. Näiden ryhmien kautta vasta tajunnut ruveta pelkäämään koko asiaa.
Kun tää 4vkoa ny menis nopeesti ja hyvin meillä kaikilla! Ihan liikaa ollut huonoja uutisia täällä. :(
 
Sjh täällä taistellaan kans :/ ensin sain jo vähennettyä hyvinkin mut sit taas joku supervitutus iski ja melkein samoissa mennään kun aluksikin :/// mies luulee että oon lopettanu kun en sen aikana ole polttanu ollenkaan..
 
Viime syksynä plussasin pe, poltin normaalisti vklopun yli ja ma alkaen kaksi viikkoa vedin kaksi päivässä ja sitten loppu. Ei se heti helppoa ollut mutta aika nopeasti helpoksi muuttu :) lähes 10v poltin
 
Mä lopetin viime joulukuussa samana päivänä ku plussasin..tosin sitä ennen olin polttanu vaa silloin tällöin enää..mut sen jälkee ei oo tullu vedettyä ollenkaa :) ja kerran on vaa tehny mieli ku töissä oli vitutuskäyrä vähä korkeella :D mut tulihan sitä 12v sauhuteltua et ehkä oli hyvä lopettaa, mun mies ei polta mutta eipä se ikinä mulle asiasta valittanukkaa, paitsi nyt kun kiusallani sanon et alan polttaa uudestaa :D
 
:) kyllähän mäkin sen 10 vuotta savustelin kroppaani ja pariin kertaan yritin lopettaakin aiemmin ja huonolla menestyksellä. Mut viimenen tikki tuli joulun aikaan. Tuli vaan sellanen että nyt tai ei koskaan ja heitin röökit menemään enkä oo koskenut. Se on eka viikko tai kaks hankalaa mut sit ku on kuukausi, pari niin ei sitä enää edes muista koko asiaa.. :) muuten kun hiton tyytyväinen on asian suhteen. :) mun äiti lopetti tupakoinnin tässä kun pääsee tissien pienennysleikkaukseen elokuussa. Ja hän on polttanut sen 40 vuotta ja lopetti kun seinään kun oli motivaatio. Ja on pysynyt polttamatta.. jos se pysty siihen niin kuka tahansa pystyy!
 
Täällä kans 7v savuteltu. Plussasin ja samana iltana vedin viimiset henkoset. Todella helpolla pääsin, pari ekaa päivää tuntu suussa semmonen outo, ihankun sieltä puuttus jotain :D sen koommin en ole asiaa miettinyt. Pari kertaa viikossa tekee mieli polttaa,himo menee yhtä nopeesti ohi kun tuleekin. Tsemppiä asian kanssa vielä taisteleville!! :)
 
Minusta on todella mahtavaa, että olette onnistuneet lopettamaan tupakoinnin, ja tsemppiä teille, jotka vielä tuskailette vieroitusoireiden kanssa! Valintanne lopettaa tupakointi on lapsen kannalta ainoa oikea.
Itse en ole koskaan edes kokeillut tupakkaa, joten tässä asiassa olen päässyt helpolla.
 
Mä lopetin 4 vuotta sitte kun muutin toiselle paikka kunnalle mieheni luokse jäi pahat tavat sinne :) välillä kotona ja kavereilla käydessä tekee mieli sauhutella sen tavan takia mitä tehnyt aina kaverien kanssa tehnyt :D istunut pihalla ja sauhuteltu :D välillä hermojen ollessa kireällä ja ketuttaessa minulla oli piilotettu aski jonka olen nyt raskaaksi tullessa hävittänyt ja ei oo tehnyt yhtään mieli sauhutella :)
Kuinka teille ottaa tää lämpö. . Mä oon ihan turvoksissa ja huono olo koko ajan... vettä juonut varmaan 3 litraa jo mutta ruokani meinaa maistua.
 
Mä oon kans polttanu useemman vuoden n. 12v. Kunnes plussauksen jälkeen loppu kokonaan, enkä mitää korvaustuotteitakaan oo käyttäny. Ja oikeen hyvin o menny, ei edes tee mieli, lähinnä tulee vaa pahoinvointii ko edes aattelee tupakkaa :) tsemppii muillekki lopettajille!
 
Mä oon t3p4 palanu tosi pahasti jaloista ja ai että mikä turvotus oli to ja pe. Tuntui että jalan iho repee kun taivuttaa nilkkaa. Onneksi nyt laskeutunut kun on antanut olla viileässä ja laitoin jalat koholle. Mulla ongelma on taas liian vähäinen veden juonti. Pitäisi ottaa nyt varsinkin kesäksi tapa ja juoda kokoaika sitä vettä vaikka ei janottaisikaan. Ruokapuoli on kanssa pienentynyt huomattavasti kun joistakin tulee niin yököttävä olo :( mutta tänään oli kattilallinen uusiaperunoita ja sitä söin melkeimpä pelkästään voin kanssa :D
 
Mulla on yleensä nyt puolentoista litran vesipullo jääkaapissa ja tavoite on juoda se ainaki tyhjäksi päivän aikana. Ku oon tosi huono muistaan juoda vettä. :)
 
Takaisin
Top