Mulla taas on masu kivut vähentynyt, mutta koko päivän jatkuva ällötys vaan jatkuu :/ se vaikuttaa eloonkin, tuntuu et raahaudun päivän läpi ihan aaveen näköisenä kun on niin paha olo koko ajan... ja pakko syödä tunnin välein jotain hiilihydraattia ja oon lämmitelly esim. laatikkoruokaa pitkin päivää pieniä annoksia, että olo pysyisi siedettävänä eikä menisi oksentamiseen. Ja ruoka ei houkuta, mun syöminen on tosi hidasta. Vesikään ei houkuta, niin lievä nestehukka meinaa uhata. Lasken jo viikkoja siihen, kun 12 viikkoa täyttyy, siihen aikoihin viimeksi muistaakseni pahoivointi lievittyi niin et en enää oksennellut ja kahvi (ja ruoka) alkoi maistua, muistaakseni..
Niin ja semmonen vähän flunssainen olo on, mutta en tiedä johtuuko se siitä kun välillä on varmaan pieni nestehukka. Tai kai se ruuminlämpö voi olla koholla.
Mulla on 2 ja puolen viikon päästä neuvola, mutta siellä tuskin ultrataan niin en erityisesti sitä odota.
Niin ja semmonen vähän flunssainen olo on, mutta en tiedä johtuuko se siitä kun välillä on varmaan pieni nestehukka. Tai kai se ruuminlämpö voi olla koholla.
Mulla on 2 ja puolen viikon päästä neuvola, mutta siellä tuskin ultrataan niin en erityisesti sitä odota.