La Helmikuu 2016

Voi ed! :( onneksi ei tarvirtu sitä kaavintaa :) toivotaan että kohtu on nyt tyhjä ja pääsette ja uskallaudutte pian uuteen yritykseen ♡
 
Mulla on niin paha mieli e-d sun puolesta :( positiivista kuitenkin se ettei kipuja enää ole.
 
E-d, voi on sulla ollut päivä :/!! Harmillista, harmillista!! :/
Voimia vaan toipumiseen eihän tässä muuta voi toivottaa

Mä olin äsken varma että pieni tuli ulos täällä. Kutsuin mieheni katsomaan mutta ei se tainnut raskausmateraalia olla kuitenkaan. Meni hermo tähän tilanteeseen ja soitin Jorviin tästä tapauksesta ja sain udeltua eiliset hcg-arvot: 5.525 IU/ml. Huomenaamuna seuraava verikoe, saan puolen päivän jälkeen kuulla miten on kehittynyt.

Tasaista kuukautisten omaista ruskean punaista vuotoa on ja menkkamaiset tuntemukset tasaisesti ...
 
Paljon parempi maku jäi näistä etelän lääkäreistä, mitä oulaskankaan. Tosissaan oon etelässä siskon lasten kanssa lomailemassa.
Elkää turhaan surkutelko minun puolesta, olkaa iloisia omistanne. :) <3 se tulee meille sitten kun on sen aika, eise auta murehtia ja märehtiä! :)
 
E-d sinulla on kyllä ihana asenne, ja vahva olet! Hyvä jos kivut helpottivat ja toivotaan että tästä lähtee nyt toipuminen käyntiin.

Katjusha voimia myös sinne epätietoisuuden keskelle. Toivottavasti olisi vaaratonta, montako päivää tuhrua/vuotoa olikaan nyt ollut?
 
  • Tykkään
Reaktiot: e-d
Onko muilla niin huonoa oloa ettei pysty syömään tai sitten välillä sellaista että syö hyvällä ruoka halulla ja pian syömisen jälkeen joutuu oksentamassa kaikki pihalle. Multa on tippunu 2kg paino tän parin viikon aikana mitä oireita on ilmennyt ja pahenee päivä päivältä enemmän...
 
Mulla syöminen auttaa huonoon oloon, tuntuu varmaan jo painossakin.. Tänään oon vetäny jo monta leipää kun muuta ei tee mieli. En oo vielä joutunut oksentamaan kertaakaan.
 
Mäkin yritän syödä vähän kerralla nyt mutta ei näytä auttavan. Välillä huono olo ja syö tulee parempi olo mutta välillä kun on syönyt tulee paha olo siitä että söi... eilen tein ruokaa lapsille ja en voinut ees maistaa ruokaa kun haju alko jo kuvottamaan ja yököttämään. Toivottavasti alkaa ajan myötä helpottaa :)
 
Tuo ruoanlaitto on paha rasti, oon pyytänyt miestä tekee ruoan tai syönyt kuivamuonaa :D Aika vähällä oon kyllä päässyt näiden olojen kanssa. Voimia, eiköhän se pian helpota! :)
 
Eilen illalla en ees ehtiny syödä ruokaani loppuun kun sain juosta pöntölle, että tää on "ihanaa!" Oon nyt sit yrittänyt syödä riisikakkua ilman mitään leivänpäälisiä. On pysyny ne sisällä ja aamupalaksi vedin yhden ruisleivän. Toivon kovasti että tänään olis parempi päivä!
 
Onko teillä muilla kipuillut lantion seutu? :O Mulla on tänään juilinut tuolta lantion ja lonkkien alueelta. Omituinen tunne kerrassaan.
 
Oisko tunturikettu alkanu sullaki kohdun kasvukivut..? Paljonko sulla on viikkoja? Mulla on tänään rv9 ja on jo tosi kipeitä välillä.
 
viikkoja pitäisi olla tänään 6+6 :O mitään superkipeitä ei nää kipuilut ole, mutta sellasta pientä vihlontaa. ja tuntuu ihankuin olisi niin kova pissahätä että sattuu :D
 
Jokohan tänne uskaltais jotain kirjoitella... o_O Mulla on siis nyt menossa 6+2, mutta mulla ei oo missään vaiheessa ollut sellaista oloa, että olisin raskaana. Ennen menkkojen poisjäämistä ei ollut mitään oireita, sen jälkeen oli vähäisiä ja nyt ne vähäisetkin on kadonnut lähes kokonaan. Tää on mun ensimmäinen raskaus, niin ei voi verrata edes mihinkään.

Ihan alkuun mulla oli pientä rintojen arkuutta ja pientä juilimista ajoittain mahassa. Ai joo ja hermot oli tosi kireellä. :grin Mahan juilimista ei oo ollut yli viikkoon ja rintoja aristaa enää ihan aavistuksen. Noin viikon verran oli myös tosi kuiva suu ja jatkuva jano, mut nyt sekin on kadonnut. Että en sitten tiedä... Ymmärrän sen, että jokaisella on erilaiset oireet ja ne voi tulla ja mennä ihan miten sattuu, mutta eniten mua mietityttää tuo mahan juiliminen. Eikös siellä pitäis väkisinkin tuntua jotain, jos siellä jotain kasvaa? Onko muita kohtalotovereita?

Ensimmäinen neuvola on vasta 3 viikon päästä ja eihän ne taida vielä sielläkään ultrata eli millon lie selviää, jos ei ennen sitä tapahdu mitään radikaalia.:confused013
 
Tunturikettu, just kyselin tuolla oireet puolella samaisesta asiasta.. mul ois nyt menossa 9+3 muistaakseni.. ja on just semmosta kipua lantion seudulla ja istuessa tuntuu jotenkin erityisen ikävältä tai jos esim. Yrittää laittaa jalat rintaan ni tuntuu että perse jo repee :D en mä tiiä. Onks nää niitä liitoskipuja tms?
 
Mulla on samanlaista juilimista ollut ja toinen lonkka poksuu vähän väliä.
Voiko ne nyt jo löystyä?! Rv 8.

Mä ajattelin näitä kipuja vaan kuukautiskipuina, mutta tosiaan voihan nää olla mitä lie asiaan kuuluvia.
Tänään taas ollut parempi päivä kylläkin.
 
Just tässä selailen edellisen raskauden aikaista Vauvan odotus opasta jonka sain sillon neuvolasta (nyt piti hakea apteekista), niin oon kirjottanu tähän ylös että rv 7+3 ollu kovia alavatsa kipuja. Ja 9+3 viikolla ollu vatsa ja selkä kipua ja ekaa kertaa ei oo menny farkut kiinni! Apua, kohta se vaatteiden etsiskely taas alkaa ja lempivaatteet jää odottamaan kaappiin käyttöä. :D
 
Takaisin
Top