La Helmikuu 2016

Voi e-d :( olen niin pahoillani ettö joudut kärsiin tuon tuskan..toivon paljon woimia ja tsemppiä❤️ vaikka nyt ei autakaan tämä mutta aika parantaa haavat ja tämän voin vaan kokemuksesta sanoa❤️
 
Todella kamaka tilanne e-d, toivottavasti kaikki olis hyvin kaikesta huolimatta <3
meillä oli eka neuvola 25.6 ja sieltä saatiin lähete 3.7. Varhaisraskauden ultraan, koska tarkkaa tietoa raskauden kestosta ei mulla ole. Tämä kun tosiaan sai alkunsa hiukan yllätyksenä. Oon ihan innoissani, että saan nähdä pikkuisen jo silloin <3
 
Vielä joutuu odottamaan ultraa. Puuh.... Verikokeisiin että saadaan tietoon tarkat viikot ja sen jälkeen vasta lähete ultraan. Ja verikokeet vasta parin viikon päästä. Tällä hetkellä arviolta rv 8+3. Hitaampaa hommaa täällä päin. :(
 
voi e-d ❤ paljon voimia sinne!

meillä maataan sohvalla ensimmäisessä aamu"pahoinvoinnissa". vähän kuvottaa, oksentanut en onneksi ole. ja nyt oon myös iha stressissä siitä, kun äiti oli tehnyt eilisiin valmistujaisjuhliini voileipäkakkua ja koska äiti tietää raskaudestani luotin tottakai siihen että käyttää turvallisia raaka-aineita. ja nyt kun kysäisin tuorejuustosta, niin on kuulemma Contadou-merkkistä ja kun googlailin en löytänyt merkintää onko pastöroitua vai ei :| listeria- todennäköisyys on pieni mutta kyllähän se nyt silti pelottaa. yy. sanokaa että ylireagoin? :D
 
Mä myös. Pyysin mieheltäni anteeksi että laitoin lapsenne vaaraan. Hän sanoi, että meillä syödään ruokia josta sen voi saada joka päivä, että älä huoli (esim salaatti) Että yritän olla huolimatta :)
 
Voimia e-d:love017
Kysyit kaavinnasta..
Mulle tehtiin joskus 15 vuotta sitten. Olin silloin 17 vuotias. Ei se mikään ihmeellinen operaatio ollut, kun nukutuksessa tehtiin. Antoivat ensin jonkun lääkkeen, joka keinotekoisesti käynnisti "synnytyksen". Ilmeisesti siksi, että kohtu avautuisi operaation ajaksi, ettei mitään vahinkoa synny. Samana päivänä jo kotiin. Kaavinnan seurauksena tuli viikon verran vuotoa, jonka lääkäri kertoi olevan tavallaan kierron ensimmäiset menkat. Ja saman tyyppistä se olikin.
Mua pelotti silloin ihan hirveesti, varmaan nuori ikä ja se että olin siellä ihan yksin.
 
Tsemppiä sulle e-d! Mä pelkäsin kans kaavintaa ja valitsin lääkkeellisen tyhjennyksen. No mulla se ei toiminut, vaan sain siitä vuotojen lisäksi todella kovat kivut. Tapaus johti kohtutulehdukseen ja lopulta kumminkin kaavintaan. Jälkeenpäin ajateltuna olisi päässyt helpommalla kun olisi heti mennyt kaavintaan ja se olisi ollut heti ohi. Kättärin osastolla oli tosi ihana henkilökunta ja itse operaatiopäivästä jäi tilanteeseen nähden hyvä mieli. Keskusteluapuakin tarjottiin. Mulla vuoto oli kaavinnan jälkeen enää tosi niukkaa.
Toivottavasti tilanteesi paljastuisikin vielä positiiviseksi eikä sun tarvis tälläsiä miettiä.
 
Mulla itsellä on ollut ongelmana virtsavaivat. Pelkään että on tulehdus päällä :( istuin eilen sairaalan päivystyksessä 6h pääsemättä lääkärille ja luovutin kun piti lähteä hakemaan tyttöä kotiin lentokentältä. Tänään yritin soitella sairaalasta pissatestin tuloksia, mutta kukaan ei vastaa puhelimeen! Täytyy huomenna heti aamusta alkaa pommittamaan työterveyshuoltoa josko sieltä irtoais apua...
 
E-D uskon että sun tilanteessa jos on mennyt kesken ja on tullut klöntit pihalle, niin annetaan sit tyhjennys lääkkeet. Meillä ainakin täällä annetaan aina lääkkeet mieluummin kun lähetään kaavintaan. Ja omalla kohdallani oli, että lääkkeet. Ei puhuttu edes sellaisesta vaihtoehdosta siinä vaiheessa. Mutta toivotaan nyt vielä että kaikki kävis paremmin !!:) <3
 
Surullisia uutisia E-Diltä :( En osaa edes kuvitella suruasi! Voimia surutyöhön :Heartred
 
Takaisin
Top