La Helmikuu 2016

E-D woimia ja toivotaan että ei olisi vakavaa❤️. Mulla maanantaina ultra.. Kyllä odottavan aika on pitkä :( tiputtelu on onneksi vähentynyt. Muutamana päivänä ei ole tullu ollenkaan.
 
Ed toivottavasti kaikki olisi hyvin ♡ :(

Ratamo toivotaan ettei tuhru ylly vaan on normaalia alkuraskauteen kuuluvaa ♡

Iia liisa mulla oli kas eilen illalla menkkajomotusta mutta sen pitäis olla myös ihan asiaan kuuluvaa :)
 
E-D voimia ja toivotaan että nyt ei olisi mitään vakavempaa <3.


Onko muilla ollu nukkuessa ongelmia? Selälteen en pysty nukkuu, oikeen kunnolla kyljellään pystyy nukkuu mut jos vähäki nukkuu mahan päällä niin tulee sellanen jännä paine. :) alottanu heräilee 6 aikoihin ku ei meinaa oikiaa asentoa löytyä. :)
 
Voi E-d, peukut pystyssä täälläkin!

Nukkumiseen raskaus on vaikuttanut lähinnä siten, että herään kerran/kaksi yössä ihan muuten vaan. Ja illalla välillä on vaikea olla kyljellään kun tissit on niin arat.
 
Toivotaan että e-d: n vuoto harmitonta! Iia liisa : mullahan särki/jomotti/poltteli viikon alaselkää. Varma olin että kesken menee taas, mutta kun mitään ei vuotanut, niin uskon kuuluneen asiaan. Ultrassa en tosin viellä ole käynyt, että eihän sitö tiedä, mutta alavatsalla tuntuu päivittäin jotain tapahtuvan, niin uskon että kaikki hyvin:happy:
 
Tsemppiä kaikille tiputtelijoille ja ihan vuotajilleki. Pelko on täälläkin läsnä, vaikka verta ei ole tullut nyt muutamaan päivään.
Mä heräsin yhden aikaan yöllä todella voimakkaaseen vatsan kouristeluun, joka jatkui sitten monen tunnin ripulilla. Kerkesin ensin kipuja säikähtää, mutta tunnistin gluteenin aiheuttamaksi. Ei kylläkään ole tietoa mistä olen sitä saanut :(
Onneksi pomo antoi luvan olla kotona tämän päivän kun on niin hutera olo.
 
Coda, juuri kun sanoit että "poltteli" niin tajusin että siltäkin tää tosiaan tuntuu.
Voiskohan se johtua vaan verenkierron vilkastumisesta?
Koska sulla oli ultra?
Kui pitkällä nyt olit?
 
Hei kaikille! Ilmoittaudun mukaan tänne. Vierähtääkin tovi jos toinenkin kun käyn läpi näitä kaikkia tekstejä :)

Toivottavasti kaikilla menee hyvin siellä!
 
tänään käytiin kätilöopistolla kohdun ulkosen raskauden pelossa ja kaikki oli hyvin ihan kohdun sisänen on. neuvolan mukaan 6+3 mutta ultrassa vastas 5+5 tai 6,valitettavasti ei viel sydänääniä kuultu mutta kai voi nyt huokasta ettei ole ainakaan ulkoinen raskaus.
 
Jannah, olipa hyvä uutinen. Seuraavassa ultrassa sitten sykkeen kanssa. Niinpähän se helposti vasta 7+ jotain sitä sykettä odotetaan kuultavan (vai kai lue edellisen viikon lopullakin mahdollista). Hieno homma!
 
Hei kaikille! Odottelen esikoistani rv 8+2. Tulin raskaaksi toisesta kierrosta, pillereiden lopettamisen jälkeen. Testi näytti heti erittäin vahvaa plussaa heti toisena päivänä menkkojen poisjäännistä. Omituisten oireiden takia (kovat, aaltoilevat vatsa- ja selkäkrampit öisin) pelkäsin kohdunulkoista ja kaikkea mahdollista, mutta tällä viikolla kävin varhaisultrassa, ja siellähän pikkuinen killui ihan oikeassa paikassa ja liikettäkin oli jo nähtävissä :smile koko vastasi viikkoja 8+4 (tuolloin olin omien laskujen mukaan 8+0). :)Ihanaa odotusta kaikille!
 
Muokattu viimeksi:
Täytynee munkin tänne nyt jotain rustailla, ettei mene vaan lukemiseks
Täällä plussailtiin haaleaa haaleampi viiva 16. päivä. La ois 24.2. suunnilleen.
Ensimmäinen neuvolakäynti vasta heinäkuun 17. Ei jaksais odottaa
Yks 6-v jo ennestään.
 
katjusha: joo kyllä helpotti mutta nyt sitten tietenkin pelottaa että toistuuko kkm :( mutta mies just tänään sano että toivo parasta pelkää pahinta ja näin mennää eteenpäi :) oli kyl hymy huulessa ku näky se pieni piste siellä :happy:
tuli myös tosi paha mieli kun sinne tuli nainen ambulanssista ja sanoi jotain keskenmenosta voi ku raasto sydäntä..en sitä kellekkään toivoisi... ;(
 
Iia liisa en osaa sanoo mistä johtuis selkäkivut, luin kyllä kohdun kannatin tai kasvukivuista et voi säteillä selkään. Mulla ei tarkkaa muistikuvaa viime menkoista( huhtikuun loppu/toukokuun alku) viikkoja suurinpiirtein 8+1. Ultraan pääsen joskus hamassa tulevaisuudessa,kun mulla hoito nkl: lla, mutta sieltä ei vielä oo tullu kutsua. Tuliko sulla vuotoa iia liisa?
 
Takaisin
Top