La Helmikuu 2016

Kiitos Kerttu, lohdutti! ❤️
Joo, yritän olla stressaamatta ja murehtimatta liikaa, mutta aika tarkkaan tulee omaa kroppaa kyllä kuunneltua. Liiankin kanssa, myönnetään

Tsemppiä kaikille pahoinvointeihin. Mulla on kahdesti meinannut tulla laatta ihan varoittamatta. Sitä on edeltänyt vain sellainen pikainen pahoinvointi.
On varmasti rankkaa oksennella ja voida huonosti, toivottavasti alkaa pian helpottaa!!
 
Nyt kävi jännittämään! Päätinkin että haluan maksaa itseni kipeäksi ja käydä alkuraskauden ultrassa
-sain ajan huomiseksi aamuksi!!!!!!! Huomenna viikot 6+5, ajan varasin Felicitaksesta, lpr. Hoitaja sanoi ett tervetuloa, voin tulla vaikka heti! Itse olin ajatellut että ensi viikolla viikkojen puolesta parempi. Mutta heillä on kyllä hyvät laitteet! Joten ei tarvitse kauan enää odottaa ensikuulumisia pieneen tulokkaaseen ❤️
 
täällä pahoinvointi nostaa päätään kaikki ruoka haisee pahalle ja ei tee mitäään mieli paitsi CHILIÄ..parhaillaan syön jalopeno oliiveja :P on nannaa
 
Huh onneks mulla ei oo vielä ainakaan pahoinvointia ja pystyn syömään hyvällä ruokahalulla tätä menoa kyllä paisun :D kahdessa edellisessä raskaudessa oli pahoinvointia rv10-11 asti. Esikoista odottaessa pahoinvointi tuli takasi rv 20-25...
Vähän kyllä kaipailen sitä pahoinvointia, ainakin olisi jonkinnäköisiä oireta :D
 
Sama täällä. Edelleen oikeastaan oireeton. Mitä nyt naama kukkii kuin pahimmalla 14-vuotiaalla teinillä ja poskia kuumottaa..Siinä kaikki, lyhyesti ja ytimekkäästi :D
Mut puntti tutisee ja odotan, että kohta se ellotus iskee kuitenkin kun tässä tuulettelen ;)
 
Pienirintaisena jaksan ihmetellä tätä tissien kasvua, avomieskin jo totesi niiden kasvaneen ja tuntuvan painavilta :grin ja hoikkana tää mahan turvotus saa näyttämään siltä kuin olisi jollain viikolla 20.. On tää jännää!

Kävin tänään neuvolassa ja ihan peruskyselyt sitten neuvolatäti kysyiettä haluatko katotaanko ultralla mä että jooooo :-Dsiellä se toukka kasvoi ja sydämensyke löytyi ♥

Ihanaa ja ah niin epistäääää! Minäkin haluan! :shifty:
 
Tunturikettu mäkin meinasin masentua ku se sanoi että ei se kato ja sit kysyi vai katotaanko ja kun seuraava neuvola on vasta 7.8 niin sanoi ilman muuta katotaan :-) mutta ny miten jaksaa olla 6vk stressamatta että onko siellä kaikki hyvin
 
Miksen vois olla oireeton tai ainaki ettei olis tätä pahoinvointia kamalaaa..
 
Jara89 ihanaa että ultras :) mulla ne lähettää sieltä neuvolasta lähetteen johonkin en nyt oo varma minne että vähän seurailis tätä raskautta. Toivon että ultraa :thumright
 
Onnea Jemberry ja tervetuloa tälle puolelle foorumia :) mahtavaa että plussasit ja paljon vauvaliimaa sinne mukaan että pysyy pikkuinen vauhdissa :)

Samaten myös kaikille muillekin uusille tulokkaille <3
 
Terveisiä Lapista. Onnea kaikille plussanneille ja surullisia uutisia ei näyttänyt onneksi tulleen. toivottavasti kaikilla pysyisi pienet aarteet mukana.

Meille on siis tulossa kolmas lapsi ja mun äidille kerroin asiasta niin se tokas et ette kai aio pitää sitä. Mä olin ihan järkyttynyt. Joo ei tätä suunniteltu mut lapsi on lahja! Tottakai me joudutaan vähän koville kun kaikki on pieniä, onneksi apua on saatavilla jos tarvitaan. Älkää kuunnelko kenenkään toisen mielipiteitä, ainoastaan omilla fiiliksillä on väliä. :)

Täällä kärsitään kamalasta pahoinvoinnista, aioastaan ananaslimppari helpottaa hetkeksi. :D

Nukahtelen myös sohvalle toistuvasti. Lisäksi palelee.

Aivastaessa vihlontaa tuli eka kerran toissapäivänä. Samperi et kävikin kipeää!

Huomenna menen ultraan ja viikkoja pitäisi olla kasassa 8+0. Jännittää!

Kyllä tässä tuntemukset on heitelleet laidasta laitaan kun oksettaa ja väsyttää. Sit pitäis samalla jaksaa hoitaa 3 ja 1 vuotiaat lapset. Mies on töissä pitkää päivää. Yritän joka päivä kuitenkin vain muistaa kuinka onnekas olen. :) ja onneksi olen raahautunut joka päivä ulos lenkille, se auttaa pahoinvointiin!
 
Jemberry vihdoin tulit tänne puolelle :) onnnea vielä kerran plussasta <3
 
Heräsin vuotoon, nousin ylös niin ryöpsähti ihan kunnolla verta. :'( Säikähdin ihan älyttömästi, että tässäkö tämäki taas oli... Pakko varmasti soittaa neuvolaan aamulla ja kysästä.. 6+6 mennään. Peukut pystyyn, jotta tämä oli vaan säikähdys! |-O
 
E-d toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin. Jaksamista!

Myös täällä oli pikku pelästys aamulla, kun huomasin verensekaista valkovuotoa... Heti alkoi edellisen keskenmenon fiilikset tulla takaisin :( nyt sitten koetellaan kärsivällisyyttä, että miten tilanne etenee. Alle viikko ultraan, nyt jännittää oikeasti!
 
Voi miten kurjia uutisia täällä! Toivottavasti kaikki on säikähdyksistä huolimatta hyvin!!

Itselläni oli aamulla suht kohaa kuukautiskipujen kaltaista selkäsärkyä. Menin taas googlettamaan vaikka tiedän ettei pitäisi eikä nyt kauheen hyvältä kuulosta.. Kivut meni hiljalleen ohi kyllä, joten pitäiskö vaan huokaista helpotuksesta?
 
Jospa olisi, kohtahan aukee linjat niin saa soittaa. Kyllä tämä on melko itkun sekasta aamua ollu.. Mies lähti allapäin töihin, kysy lähtiessään pärjäätkö.. :-( <3

Huokaise vielä, kyllä se ohi menee!
 
Takaisin
Top