La Helmikuu 2016

joo, edelleen vähän hirvittää, ku tulee niin pieni ikäero... Ku mein Aamu on kuitenkin vasta suunnilleen 1v 5kk ku vauvat syntyy...

Onnea Balalle kaksosista, ja Mamille ja leipälapiolle!

Mami sullahan on la ihan nurkan takana

Jannah, täällä kauhea vauvakuume ja ollaan keskusteltu, että toinen saa tulla heti, kun on tullakseen. Mutta... menkat ei ole vieläkään synnytyksen jälkeen alkaneet Kovasti toivon, että kierto pyörähtäisi jo käyntiin.

Kiitos Amparo. :) toivotaan sinne kierron alkamista ja tärppionnea sitten. :)

Mä en malttais odottaa pikkuisen syntymää, vaikka sinänsä kyllä jo kauhistuttaa meno mahassa loppu raskaudesta, kun tää on jo aika villiä nykyäänkin. :D

Kuume on täälläki kova. Mies on huolehtinu ehkäisystä ja nyt on pari viikkoo menty ilman. Että koskaanhan ei tiedä. Yhdet tosi minimaaliset menkat oli tuossa, mutta selvisin jopa ilman pikkuhousunsuojia. Joka oli outoa.

bala uskon että tuutte pärjäämään hyvin :) vaikka ei ole niin helppoa kaksosten kanssa ja sitten vielä teidän 1.5 v. isot tsempit täältä <3

amparo voisko sun mies puhuu järkee mun miehelle :D no ei.. kai mun vaa pitää odotella että se on valmis toiselle. -.- toivottavasti menkat alkais pian ja uusi raskaus olisi kulman takana :)

leipälapio, että ku oon taas niin sokee.. säkin oot raskaana ja noin pitkällä kans! onnea! :)

nassuressu ehkä siellä on tainnut tarttua matkaan salamatkustaja ;)

mä jatkan tätä kuumeilua kun ei oo lupaa yrittämiselle :(

Vautsi, kiva kun keskustelu täälä elpyy. Bala, ihanaa ja hurjaa että saat kaksoset! :) . Onnea loppumetreillä oleville ja onnea plussanneille. Meillekin tämä onni suotiin ja olen 7.viikolla. LA 14.8.17 :Heartpink. Tämä olis nyt neljäs ja viimeinen. Esikoinen täyttää ensivuoden elokuussa 6 joten vilinää tääläkin :D. Jannah sun täytyy nyt kyllä puhuu sille miehelles että niistä tulee kuin paita ja peppu näin pienellä ikäerolla. Nim. Meidän hurja kaksikko 1v.5kk erolla ja näille kahdelle viimeiselle toivottiin samaa ikäeroa. Nyt sitä tulee puolitoistavuotta.

Onnittelut mamssille! :)
Täälläki on vähän vauvakuumetta mut ei kyllä vielä jaksa/voi alkaa yrittämään.

Takaisin