La Helmikuu 2016

6kk neuvolassa käyty... Pituutta oli 67,1cm ja painoa 6950g :) soseita syödään jo monipuolisesti ja rintamaidolla mennään... Pulloa ei edelleenkään osata juoda :/ mahalleen ei vielä käännytä ja neuvolassa varoitteli jo että jos ei kohta ala kääntyileen niin fysioterapiaan laitetaan lähetettä... Itse en asiasta kuitenkaan ole vielä huolissani

Hei mammat ja leipälapiot! Jäin täältä kesällä pois, kun aika ei vaan riittänyt foorumille. Ihanaa ja vähän shokeeraavaa kuulla, että täällä odotetaan jo ensimmäisiä pikkusisaruksia! Onnea!

Meidän Asta on mitä ihanin puolivuotias. Nauraa kaikille ja kaikelle, etenee omalla tyylillään jossa on puolet konttausta ja puolet ryömimistä, opettelee kiinteiden syömistä (mieluiten omin käsin, mutta kaurapuuro on neidin mielestä niin herkullista että sen voi huolia lusikastakin) ja alkaa nyt viihtyä yhtä hyvin isin kuin äidinkin hoidossa. Isosisko 2 v. on tietenkin ylin idoli kaikessa. Mielettömän valoisa ilopilleri on tämä, ja terve kuin pukki, mistä ollaan tietenkin onnellisia.

rsz_img_20160815_081309309-2.jpg

Mulla oli tässä paluussa sellainen taka-ajatus, että ehtisikö joku kaivaa suljetun puolen synnytyskertomusketjusta mun kertomuksen? Se on muistaakseni tokalla sivulla (Asta syntyi 5.2. ja varmaan aika pian raportoin.) En ottanut sitä mihinkään talteen, ja kun lopetin säännöllisen kirjoittelun tähän ryhmään, suljetun puolen ovet sulkeutuivat mulle. Eli jos joku ehtii heittää yksärinä, olen superkiitollinen avusta!

HKI, kiva kuulla sustakin! kirjoittelet tänne nyt 10 viestii, ni pääset takas salaselle puolelle. ;)
Voin kyl laittaa sulle yksärinä sen synnytyskertomuksen, jos muut ei oo ehtiny. :)

Hei näin pitkästä aikaa. En tienny mistä kysyä asiasta joten ajattelin turvautua tänne. Näyttääkö homeelta teidän mielestänne vai kuvittelenko vain. Minulla kuitenkin on 3 alle 5 vuotiasta joilla yskä jo 2 kuukautta eikä lähde pois. 9 kk jo kaksi korvatulehdusta kuukauden sisään ja 3 vuotiaalla atooppinen iho joka on pahentunu voiteluijen jälkeen..auttakaa jos joku osaa.. [emoji22]

Liitteet

• 1480851530912.jpg
    1480851530912.jpg
    46.7 KB · Katsottu: 55
Hei näin pitkästä aikaa. En tienny mistä kysyä asiasta joten ajattelin turvautua tänne. Näyttääkö homeelta teidän mielestänne vai kuvittelenko vain. Minulla kuitenkin on 3 alle 5 vuotiasta joilla yskä jo 2 kuukautta eikä lähde pois. 9 kk jo kaksi korvatulehdusta kuukauden sisään ja 3 vuotiaalla atooppinen iho joka on pahentunu voiteluijen jälkeen..auttakaa jos joku osaa.. [emoji22]

Vois hyvin ollakkin.. ootko kokeillu pyyhkiä? Tuleeko takas? Vai lähteekö ees pyyhkimäl? Onks ikkunas usein/paljon kosteutta?

En ole kokeillu tänään huomasin tai mies oikeastaan huomas. Ikkuna on koko ajan huurussa. Tuntuu että on kostea ilma ja tosi kuuma asunto koko ajan vaikka en ole laittanu pattereita päälle. Kaiken lisäksi asunnoss olen törmänny sokeritoukkiin mitä meillä ei ole koskaan aikaisemmin ollut :eek:

Kosteutta ainakin vaikuttas olevan. Onko teillä lämpömittaria sisällä mistä näkisi huoneen ilmankosteusprosentin? Sen kuuluisi olla alle 45% talvella. Myös ikkunan huuruuntuminen sisällä kielii tietääkseni huonosta ilmanvaihdosta. Mut suosittelen asiantuntijaa joka voisi tarkistaa onko kosteusvauriota tms hometta.. :)

En ole kokeillu tänään huomasin tai mies oikeastaan huomas. Ikkuna on koko ajan huurussa. Tuntuu että on kostea ilma ja tosi kuuma asunto koko ajan vaikka en ole laittanu pattereita päälle. Kaiken lisäksi asunnoss olen törmänny sokeritoukkiin mitä meillä ei ole koskaan aikaisemmin ollut :eek:

Kokeile ihmeessä ja kannattaa pyytää joku mittaamaan!

Jooh no isännöitsiälle soitettu jo viime viikon torstaina ja lupasivat tulla kattoo huoneistoa mutta ei vielä mitään. Laitoin nyt viestii ja kuvat ja soitan huomenna heti aamusta niin katotaan tekeekö asialle mitään vai pitääkö ote pyytää joku home koira tai jotain. :/

siiis apuuua! onko kellää vauvakuumetta? :D täällä ihan mahdoton !

balalla kaksoset tulossa? :O aivan ihanaa <3 onnea!

ai sielläki on vauva tulossa.. onnea! :love7 koskas on la? haha mulle kyllä kelpais kaikki ne potkut sun muut :DD mies ei vaa vielä haluais toista -.-

Juu, meille on tulossa identtiset kaksoset, la 19.7. syntynevät kuitenkin viimeistään kesäkuun lopussa kun on yksi yhteinen istukka. :)
Täällä kovasti odotellaan nt-ultraa, joka on kolmen viikon päästä. :)

mami oi voi ei enää pitkä matka ku ihan loppu aikoja viedään :)

bala aivan ihanaaa! identtiset kaksoset <3 nyt sitte kaikki tuplana potkut,hikat ja jne :) onneks ei tarvi ihan loppuu asti ootella vaan jo kesäkuun lopussa pääset synnyttämään. tuu sitten kertomaan kuulumiset tännekkin:)

Takaisin