Eli teijän molemmat lapset on syntyny samana vuonna :D aika jännä! Meneeks ne sitte samaan aikaan kouluunki?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eli teijän molemmat lapset on syntyny samana vuonna :D aika jännä! Meneeks ne sitte samaan aikaan kouluunki?
Eiks niille oo nimitys irlantilaiset kaksoset ku ikäeroo on alle 12kk eikä kuitenka oo kaksoset :)
Onnittelut vielä pienestä :)
Samaan hengenvetoon on todettava, ettei täällä ole minkään valtakunnan vauvakuumetta. Huh, se on kaikkein kaukaisin ajatus, että haluaisin olla nyt raskaana. On ihanaa nauttia tästä ensimmäisestä pienestä ja antaa kaikki mikä itsestä liikenee hänelle. Olen aina ajatellut, että toisen lapsen aika on aikaisintaan sitten, kun ensimmäinen osaa itse pukea, syödä ja käydä potalla/pytyllä. "Ei kahta alle kolmevuotiasta" sanoi se joku professorikin Marja Hintikka livessä. Vanhemmat uuvuttaa itsensä pienten lasten kanssa. Näillä linjoilla meilläkin.
Meillä on kesällä kolme alle 1,5 -vuotiasta. :D
Mä oon aina halunnut lapset pienellä ikäerolla, on enemmän seuraa toisilleen. :) ihan näin pieni ikäero ei ollut suunnitelmissa eikä todellakaan kaksi kerralla. :D
Mut eiköhän me selvitä, on mulla töissäkin välillä jopa kymmenen alle kolmevuotiasta samaan aikaan hoidettavana...
Kait se riippuu myös lapsistaki et onko seura vai ei. Monesti sitte taaperoiässä ei välttis halutakka leikkiä toisen kans jos toinen on tyttö ja toinen poika. Paljon se sukupuoliki ratkasee. Mulla ja pikkuveljellä taas on paljonki yhteistä ja ollaan paljon tekemistä vaikka ikäeroo on 7v :)
lisäks, mies haluais et lapset syntyy alkuvuodesta ni ei sitte vanhempana ärsytä ku on synttärit loppuvuodesta :D
Joo, jos se on säännöllistä. Mut silloin tällöin ylitykset ok. Ja sitä ei oo laissa määritelty kuinka usein noita ylityksiä saa tulla. Ja useimmiten tulee resurssit jo vastaan. Jos on paljon lapsia joilla on pitkät päivät, niin väkisinkin noita ylityksiä tulee.Bala, sehän on laitonta jos sulla on 10 alle 3vee yhtäaikaa? Eiks siinä oo rajana 3-4? Siis yhellä hoitajalla