Moi kaikille!
Meillä plussattiin tänä aamuna, tai oikeammin aamuyöllä ja tänään ois oviksen mukaan rv4+0. ( kp37, dpo14, yk5)
Taustoista sen verran, että itse olen 34, mies 41 ja kolmatta odotetaan. Esikoinen on tosin aiemmasta suhteesta, joten mies odottaa toista vasta :)
Ennen kuopusta taustalla yksi varhainen km ja yksi kkm rv8. Hyvillä mielin silti toista helmivauvaa odottelen saapuvaksi :)
Imetän edelleen kuopusta ja luulen tärpin tulleen vasta kun yöimetyksistä päästiin reilu kuukausi sitten lempeän unikoulun avulla. Lisäksi alkoi mökkeilykausi ja siellä kuopuskin sai alkunsa, maalla on taikaa ♥ :)
Esikoispoika täytti maaliskuussa 5v ja tyttö täytti helmikuussa vuoden. Lisäksi meillä on kaksi vuotias koira.
Asustellaan Päijät-Hämeessä ja kesäisin ollaan paljon maalla "mökillä" ja talvisin sitten kaupungissa kerrostalokolmiossa. Isompaa kai alettava etsimään! Harrastuksen itsellä vaatteiden ompelu, enimmäkseen lapsille, mutta myös itselle, koiran kanssa ulkoilu ja sali.
Kumpikaan aiemmista synnytyksistä ei menny ihan oppikirjan mukaan. Esikoisesta oli totaali etinen istukka, lapsivedet meni spontaanisti rv 35+4 ja poika leikattiin ulos rv36. 45cm ja 2745g ihan valmis vauva :)
Kuopuksen synnytin luomuna (vasten tahtoani) rv40+3, repesin ikävästi ja sain pahoja komplikaatioita. Hengenlähtö oli lähellä ja tein kuulemma päksin vuotoennätyksiä. Olin kaksi kertaa niin leikkurissa, kuin kerroskuvissakin, joissa selvisi että vuodan niin sisään,kuin ulospäinkin. Olin aika heikossa hapessa ja
vauvan luokse osastolle pääsin vasta 4 päivänä synnytyksestä,mutta sen jälkeen ollaan oltu erottamattomat :)
Sen enempää mies, kuin minäkään ei haluta alakautta synnytystä enää, vaan toivotaan suunniteltua sektiota.
Oiskohan tässä ollut tietoiskupostaus meistä :)
Melkoista vauhtia ja hässäkkää elämä on, mutta vielä mahtuu joukkoon! :)
Nyt kuppi teetä ja alan lukemaan tätä ketjua alusta asti, La listasta huomasin monta tuttua nimeä jo! :)