Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ei.. Mitkä viikot sulla menossa? Toivottavasti ei ole menossa kesken.. Täällä toivon itselleni samaa..woimiaMulla oli tullu pikkareihin verta kun olin pyöräilemässä. Nyt oon sitten ihan paniikissa että menee taas kesken. Kunpa olisin ees kotona miehen luona, mutta kun olen Ruotsissa kaverilla...
Minä niin tiedän mistä puhutTänään alkoi 7. Viikko. Ei ole vuoto lisääntynyt, mutta ajatukset kiertää ihan kehää tän asian kanssa
Kiitos sitä tarvitaan..Voi ei voimia kaikille joilla suuri huoli ja toivottavasti pikkuiset pysyisivät mukana menossa. Epätietoisuus on pahinta!
Kiitos mullakin vähän pelottaa myös se kun mun rinnat on ollu tosi arat niin nyt ei enään ole että onko sekin joku merkki että kaikki ei ole hyvin.. Noo mielikuvitus kyllä laukkaa ja kovaa...Pilvisydän ja Kuplakameli; toivotaan että pikkuiset pysyvät mukana! :) Miulla oli ekassa raskaudessa kans alussa vuotoja ja aika koviakin kipuja, jotka ilmeisesti johtuivat kohdun kasvusta koska kaikki meni kuitenkin hyvin ja vuodot loppuivat. Tsemppiä!
Itellä taas on tää viiminen viikko ollu niin oireeton, et vähän pelottaa onko kaikki hyvin. Fyysisesti tää ois ihan unelmaraskaus kun niin oireeton ja on tosi hyvä olo ollut, mutta sit taas henkisesti ois helpompaa jos ois oireita nii tietäis varmaks että kaikki on ok eikä ole vaikka tuulimuna.. :/
Niin minäkin toivonPilvisydän toivottavasti on vaan harmitonta