La Helmikuu 2016

Mulla oli tullu pikkareihin verta kun olin pyöräilemässä. Nyt oon sitten ihan paniikissa että menee taas kesken. Kunpa olisin ees kotona miehen luona, mutta kun olen Ruotsissa kaverilla...
Voi ei.. Mitkä viikot sulla menossa? Toivottavasti ei ole menossa kesken.. Täällä toivon itselleni samaa..woimia
 
Tänään alkoi 7. Viikko. Ei ole vuoto lisääntynyt, mutta ajatukset kiertää ihan kehää tän asian kanssa :(
 
Tää odottaminen ja epätietoisuus on niin mieltä raastavaa että mä en kestä :( jos on menossa kesken niin menisi sitten kunnolla ka alkaisi sitten kunnon vuoto .. Tänäänkin on tullut illalla pyyhittäessä verta ehkä enemmän kun eilen..
 
Voi ei :( voimia kaikille joilla suuri huoli ja toivottavasti pikkuiset pysyisivät mukana menossa. Epätietoisuus on pahinta!
 
Voi ei, olipa ikävä lukea osan viestejä :( voimia kovasti ja toivotaan että vuodot kaikilla vaarattomia. Itselläni tuli edellisessä raskaudessa rv8 tienoilla verta pyyhittäessä mutta johtui kuulemma siitä et oli ns valemenkat kun samoihin aikoihin olis ollut kuukautiset mikäli en olis ollut raskaana.
 
Pilvisydän ja Kuplakameli; toivotaan että pikkuiset pysyvät mukana! :) Miulla oli ekassa raskaudessa kans alussa vuotoja ja aika koviakin kipuja, jotka ilmeisesti johtuivat kohdun kasvusta koska kaikki meni kuitenkin hyvin ja vuodot loppuivat. Tsemppiä!

Itellä taas on tää viiminen viikko ollu niin oireeton, et vähän pelottaa onko kaikki hyvin. Fyysisesti tää ois ihan unelmaraskaus kun niin oireeton ja on tosi hyvä olo ollut, mutta sit taas henkisesti ois helpompaa jos ois oireita nii tietäis varmaks että kaikki on ok eikä ole vaikka tuulimuna.. :/
 
Pilvisydän ja Kuplakameli; toivotaan että pikkuiset pysyvät mukana! :) Miulla oli ekassa raskaudessa kans alussa vuotoja ja aika koviakin kipuja, jotka ilmeisesti johtuivat kohdun kasvusta koska kaikki meni kuitenkin hyvin ja vuodot loppuivat. Tsemppiä!

Itellä taas on tää viiminen viikko ollu niin oireeton, et vähän pelottaa onko kaikki hyvin. Fyysisesti tää ois ihan unelmaraskaus kun niin oireeton ja on tosi hyvä olo ollut, mutta sit taas henkisesti ois helpompaa jos ois oireita nii tietäis varmaks että kaikki on ok eikä ole vaikka tuulimuna.. :/
Kiitos<3 mullakin vähän pelottaa myös se kun mun rinnat on ollu tosi arat niin nyt ei enään ole että onko sekin joku merkki että kaikki ei ole hyvin.. Noo mielikuvitus kyllä laukkaa ja kovaa...
 
Joo, on tää raskaus ihanaa ja kamalaa samaan aikaan! Iteki aika herkästi nyt stressaan tästä oireettomuudesta..! Viikko ennen plussaa oli huono olo kaupassa aamulla, mut sittemmin sitä ei kyllä ole ollut, tänäänkin jumppasin mökillä pihassa eikä ees heikottanut..! Toisin kuin viime raskaudessa kun piti suunnilleen jättää kaikki raskaampi liikunta heti alkuraskaudessa pois ettei ois laatannu kuntosalin ja jumppasalin lattioita :D
 
Sain tänään doppelrini takaisin kaverilta. Koskakohan uskaltaisi kuulostella sydänääniä.. Pitää googlailla milloin ihmiset on saanut sillä kuulumaan.
 
Jep, kyllähän tää aikamoista oireiden kyttäämistä on. Tavallaan odottaa arkipäiviä niin ei ehtisi töissä miettiä. Mulla on turvotus hiukan helpottanut mutta tilalle on tullut närästys. En ole ollenkaan moiseen taipuvainen, mutta koitan olla kaikista oireista kiitollinen kun pitkään ja hartaasti tätä tilaa ollaan tavoiteltu :)

Jaa-a on se pitkä aika vielä sinne ultraan 6.7. Tässä ehtii vielä monesti mennä ihan sekaisin :)

Tsemppiä kaikille ja loppukoon kaikki tuhrut tähän!
 
Tervetuloa uusille :) Tarrasukkia jokaisen matkaan!

Kuplakameli voihan tuollainen vuoto johtua siitä, että limakalvot on ärsyyntynyt pyöräilemisestä ja vuoto voi olla siitäkin! Toivotaan, että menee ohi pian.

Pilvisydämelle myös tsemppiä! Luin jostain että joka neljännellä raskaana olevalla on erinäisiä vuotoja alkuraskaudessa ja silti kaikki on ok. Mulla tuli myös parina aamuna hiukan, mutta valemenkat tms taisi vain olla, koska nyt taas kaikki ollut hyvin ja oireet lisääntynyt :)
 
Heippa kaikille! Minä hyppään mukaan keskusteluun. Laskettuaika ois 1.2 ja toinen lapsi tulossa. Esikoinen on tällähetkellä melkein 9kk joten pienellä ikäerolla tulee seuraava. Oon ollut foorumilla mukana lokakuisissa 2014 mutta pyrin ehtiä kirjoittelemaan tännekin.
Ensimmäistä yritettiin monta monta vuotta ja kolmannella ivf:llä tärppäs. Tämä toinen sai alkunsa luonnollisesti ja mulla oli ehtinyt olla vain parit menkat välissä. Ihmeellistä kuinka tämä naisen keho toimii :)

Oireita ei ensimmäisessä raskaudessa ollut juuri ollenkaan ja tämäkin alkanut oireettomasti. Turvotusta ja väsymystä on mutta siinäpä ne :) Ensinmäinen neuvola huomenna ja varhaisultra on jo takana.

Tsemppiä kaikille odotukseen!
 
Ite en uskaltais edes hankkia kotidoppleria, koska mulle tulis ihan totaalinen freak out jos en kuuliskaan niitä sydänääniä mut joo, thats just me, onneks ollaan kaikki erilaisia
 
Takaisin
Top