La Helmikuu 2016

Meillä oli eilenki ulkona vaan pitkähihanen body x2, sukkahousut,sukat ja housut. Ohut trikoopipo päässä. Ei muuta tarvinnu. Oli sopivasti päällä. Ja meillä oli n.21 astetta lämmintä.

meidän kuumakallella on ollu pelkät sisävaatteet eli pitkähihainen body ja sukkikset tai housut ja sukat. Ja päässä joko ohut trikoopipo tai hellehattu. Ja silti tulee kuuma. :D Täällä varjossa jtn +20 ja auringossa sit joitain asteita enemmän. Tokikaan en auringossa vauvaa pidä...

ja muoks. sisällä ollaan välillä jopa alasti (vaippa päällä) tai lyhythihaisella bodyllä. :)

Mä oon laittanut bodyn, housut ja trikoopipon sekä ohkasen puuvillapeiton. Alusta asti tää pukemisjuttu on ollut musta kaikkein vaikeinta... Aina saa jännittää onko liian kylmä tai kuuma. Vapunpäivänä tyyppi rääkyi kävelyllä ensimmäisen kerran vaunuissa naama punaisena, kun oli niin kuuma. Silloin vasta älysin ottaa vaunun oman peitteen pois :rolleyes:

Mullaki vaan sisävaatteet eli pitkähihanen body, housut + sukat tai sukkahousut, trikoopipo. Jos tuulee ni oon laittanu ohkasen puuvillapeiton jaloille.

Meillä oli tänään rattaissa lyhythihainen body ja housut, ei muuta. Rattaissa välillä ohut peitto ja kuomuverho. Välillä vauva oli hikinen, välillä sopivan lämmin.

Täälläkin tuottaa päänvaivaa pukeutuminen :D mut nyt taidettiin hetkeksi selättää helteet. Juoko teiän pikkuset maitoa samalla kaavalla kuumalla ilmalla? Kun musta tuntu et välillä meni maitoa vähän turhankin vähän!

Käyn täällä jokapäivä katsomassa tapahtuuko mitään mutta kovin on hiljaista:D enkä tajunnu sillon aikasemmin minnekkään salaiselle puolelle liittyäkkään!

Täälläkin tuottaa päänvaivaa pukeutuminen :D mut nyt taidettiin hetkeksi selättää helteet. Juoko teiän pikkuset maitoa samalla kaavalla kuumalla ilmalla? Kun musta tuntu et välillä meni maitoa vähän turhankin vähän!

Käyn täällä jokapäivä katsomassa tapahtuuko mitään mutta kovin on hiljaista:D enkä tajunnu sillon aikasemmin minnekkään salaiselle puolelle liittyäkkään!
Mä en kyllä huomannu eroa muksun syöntien väleissä vaikka ollaan oltu päivittäin pitkiäkin aikoja vaunuilemassa. Syönyt silti n 3h välein.:) joo tää helmikuisten julkinen on aika hiljainen itsellä on hyvä kun on kahden kuukauden jutusteluja luettavana kun poju oli niin hätänen että tuli 2kk liian ajoissa :D

Meillä on syöty 1-1,5h välein, mut voi olla myös tiheää imua, 3kk kun tuli täyteen puolitoista viikkoa sitten...

Juu, täällä julkisella puolella on hyvin hiljaista...
Suurin osa (niistä jotka ei oo salaisella puolella) on ilmeisesti kadonnut vauva-arjen syövereihin...

Mä just joku päivä katoin tota syntyneiden listaa ja tosi monesta ei oo aikoihin kuulunu mitään...

Mä ainakin tunnustan hukkuneeni tähän vauva-arkeen... Käyn toki aina välillä lueskelemassa mitä teille muille kuuluu :) mulla neiti on hyvin kasvanut, maanantaina 3kk neuvola niin sit näkee kuinka hyvin :D päivisin tissitellään välillä tiheästikin, mut välillä myös harvemmin. Illat tahtoo olla todella tiheää tissittelyt ja kitinää. Yöt nukutaan hyvin 20-21 aikoihin alkaa neiti nukkuun ja yleensä 3:30-4:30 aikoihin herää syömään. Suurin ongelma ku pelottaa ettei enää pitkään saa maitoa riittävästi eikä ole lukuisista yrityksistä huolimatta suostunut juomaan pullosta eikä huoli tuttia... Josko ens viikolla voisin jo alkaa maistattaan soseita

eihän niitä kiinteitä välttämättä viel tartte aloittaa, jos rintamaidolla kasvaa?

Hätätapauksessa voi hörppyyttää nokkamukistakin. :) Ootteko kokeillu erilaisia tuttiosia? kun niitäkin on niin monia erilaisia. :)

Niin kauan ku pissaa ja kakkaa, tulee tarpeeks ja kasvaa sen 500g/kk maitoa tulee tarpeeksi. 3kk iässähän on sitten tiheänimun kausi

Se on jännä miten jotkut ei huoli pulloa. Meillä on kaikki huolinut pullostakin maitoa. Korviketta ei ole vielä tarvinnut antaa, kun pumppaamalla olen saanut melkoisen maitovaraston pakkaseen. Salilla kun käyn niin tytsy saa juoda silloin pullosta. Tuttia ei enää huoli niin paljon kuin ennen. Meilläkin on tiheämpään tissillä viihdytty ja muutettu hieman päiväunirytmiä. Pukeminen on kans ongelma ja yleensä puen liian paljon jolloin vaunu-unet jää lyhkäseksi ja sitten tykätään nukkua viileässä makkarissa iltapäivällä.

Olen kokeillut erilaisia tuttiosia ja pulloja :/ ei niitä kiinteitä toki tarvii vielä aloitella jos vaan toi rintamaito riittää :) Nyt on vaan ihan kiinni tuossa neidissä kokoajan eikä voi edes siks aikaa jättää kellekään että kävis esim. Hammaslääkärissä... No nopeesti se tämä aika menee :)

Tämä neiti on niin erilainen kuin nuo mun kolme vanhempaa lasta, että jo saan olla ihmeissäni sen kanssa 8) Tai sit mulle on tullut jo vanhuus enkä muista miten näitä vauvoja hoidetaan :p

Me oltiin tänään 3kk neuvolassa ja voi itku niitä rokotteita! Vauva tais selvitä paremmin kun äiti:D kuukauden päästä kiinteitä, katotaa vaan mitä onnistun ite tekemään vai kuinka nopeesti löydän itteni vauvanruoka hyllyltä!

Täällä syödään aika vähän mun mielestä mut painoa oli silti tullu tarpeeks ni sehän on pääasia:)

Me oltiin tänään 3kk neuvolassa ja voi itku niitä rokotteita! Vauva tais selvitä paremmin kun äiti:D kuukauden päästä kiinteitä, katotaa vaan mitä onnistun ite tekemään vai kuinka nopeesti löydän itteni vauvanruoka hyllyltä!

Täällä syödään aika vähän mun mielestä mut painoa oli silti tullu tarpeeks ni sehän on pääasia:)
Meillä huomenna 3kk neuvola ja tulee rokotteita.. Saas nähä tekeekö mullakin yhtä pahaa kun mitä porukka on kertonu ku muksut on saanu piikkei :D

Kyfi, tääl yks "ei kelpaa tuttipullo" - imetyksen vanki :/ on kyllä karmaisevaa... onneksi kohta alkaa ne kiinteät.

Minä sain ite itkee vauvan kans rokotuksissa. Hirveätä oli... neiti itki kun hullu kun eka piikki laitettiin ja no toinen ei parantanut asiaa yhtään.. mut onneksi se unohtui pian. Huh. 5kk iässähän sit saa samat uudelleen NYYH....

Takaisin