La Helmikuu 2016

Mä kysyin niiltä apteekin tädeiltä niitä suppoi vauvalle. Eivät sanoneet sanakaan mistään nestemäisestä panadolista. Eikä myöskään neuvolaterkkari sanonut mitään. Ensimmäinen suppo suli käsiin ja toisen jälkeen pojalla tuli paska etten tiedä miten sitten vaikutti suppo. Onneksi kuumetta ei ollut tuon enempää. Ilmeisesti nestemäinen panadoli annetaan suun kautta.

Nestemäistä täälläkin määräsi lastenpolilta ja apteekissa sitä suosittelivat myös. :) suun kautta annetaan sellasta mansikanmakuista hieman epämääräisen koostumuksen olevaa mössöä pari milliä :) sen pitäs tehota nopeammin ja tosiaan varmemmin niinku jo muut mainitsi :)

Meillä ekalla kerralla ku annettiin tuota nestemäistä liian nopeasti ni tuli kaikki ulos pukluna. Tokalla kerralla oppi antamaan pienissä osissa :)

Meille 2014 esikoiselle jo sanottiin, et nestemäistä ennemmin ku suppoja. Ja yhtää suppoo ei oo käytetty koska itelle on perberi exit only :D

Mä ostin sitä nestemäistä ja poika veteli silmät kiiluen ne millit ku olis karkkia saanut:D tosin sama oli rotarokotteen ja rela tippojen kanssa:D

Eilen olin päivällä 4h poissa ja poika oli isänsä kanssa, ei ollu malttanu nukkua ollenkaa ja kun mä tulin ni sain kuunnella kunnon väsymysitkut kunnes nukahti yöunille 7 aikaan

Ostin myös eilen kympillä torista kantorepun kokeiluun, jos vaikka jonnekki frisbeegolf radalle mentäis isin mukaan:) ootteko te käyttäny niitä? Kunnon tarjoushaukkana haen tänään myös kaks muovikassillista duploja odottelemaan (eli leikin niillä ite:D)

Mä käytän Tulan reppua välillä, mut liina on kovemmassa käytössä. Reppu on kesällä niin pirhanan kuuna ja tönkkö ku joutuu pitää vielä vauvatukee varsinki eessä kännettuna. Sit ku saa laitettua selkään ja otettua vauvatuen pois niin sit sillä voi olla kivempi.

Vauvalehessä oli haastateltu yhtä naista joka innostu liinoista esikoisensa myötä, nyt hällä oli 60 liinaa :) ja ne oli jotain kudottuja (?) Liinoja ettei niitä trikooliinoja. Ja yks keräs helistimiä, niit sillä oli n. 1000kpl... ja yks vaihto vaunuja aivan :) 4v aikana sillä oli ollu 30 vaunut/rattaat

Täällä on taas plussattu ja varovaisesti jo ehkä voi odottaa että tammikuussa olis pieni meillä.. Mutta en vielä uskalla innostus jos meneekin kesken niin ei sitten harmita niin paljoa.

Oho, oottepa te pikaisesti seuraavaa tekemässä. :eek:
Mutta onnea!
Mä itse en halua ihan vielä seuraavaa yrittää, ehkä sit ens vuoden alussa :D

Oih onneks olkoon mami. Itselläni on 4 v 2,5 v ja 3 kk ja kaikki tyttöjä. On se ihanaa ku ne kasvaa niin sitten yhdessä leikkivät ja temmeltävät :D onnea vielä kerran :)

Onnea Mami <3 Minäkin tähän sen kolmannen haluaisin, mutta pitäs kaikki laittaa uusiksi asunnosta lähtien :D Meillähän on poika 2v4kk ja sit tää helmikuinen <3

Takaisin