La Helmikuu 2016

Meidän pikkuinen poika syntyi tänään iltapäivällä sektiolla, kun alatiesynnytys ei vaan ottanut edistyäkseen. Pituutta pojalla 51cm ja painoa 3865g. Kerron myöhemmin lisää, nyt menee energia leikkauksesta toipumiseen.

Täällä kans yks herkkis. Illat on pahimpia ja tuntuu että kaikki itkettää. Ristiäisiä vietetään pääsiäisen aikaan, jos vaan saadaan pappi sillon.

Yliaikaiskontrolli ohi, huomenna aamulla lähdetään käynnistelemään vähäisen lapsiveden takia, jos ei sitä ennen mitään tapahdu. Pääsin kuitenkin vielä kotiin omasta pyynnöstä, jos ei tarvitsisi vaikka ollenkaan Cytoteceja ottaa. Eli tilanne ei kuitenkaan ollut vielä hälyttävä.

Mulle sanottiin, että ballongin laitto ei välttämättä enää onnistu, koska vauvan pää niin alhaalla ja paikat jo vähän kypsyneet (kohdunkaulaa jäljellä 1,5 cm ja kohdunsuu 2 cm auki). No, toivottavasti kypsyisi huomiseen mennessä vielä vähän niin voisin päästä kuulemma suoraan synnytyssaliin kalvojen puhkaisuun. On tää kyllä jännää touhua...

Onnea M3L!

Meillä on ristiäiset pääsiäisenä :Heartred

Kärsiikö muuten jonkun vauveli vatsavaivoista? :sad001 Meillä vähän kärsitään. Onko Cuplatonista tms. kokemuksia?

meillä on ristiäiset ens viikon lauantaina. :)

meillä on ollut enemmän ja vähemmän vatsavaivoja. Nyt näyttäs siltä, että maitohappobakteeri (Biolatte original L) ja d-tippojen vaihto öljyttömiin auttoi.

Suosittelen siis kokeilemaan tuota öljytöntä maitohappobakteeria ja d-tippoja! Jekovit (orionin) ainakin on vesipohjainen. Noi öljyt meinaa voi joillekin aiheuttaa vatsavaivoja!

Yliaikaiskontrolli ohi, huomenna aamulla lähdetään käynnistelemään vähäisen lapsiveden takia, jos ei sitä ennen mitään tapahdu. Pääsin kuitenkin vielä kotiin omasta pyynnöstä, jos ei tarvitsisi vaikka ollenkaan Cytoteceja ottaa. Eli tilanne ei kuitenkaan ollut vielä hälyttävä.

Mulle sanottiin, että ballongin laitto ei välttämättä enää onnistu, koska vauvan pää niin alhaalla ja paikat jo vähän kypsyneet (kohdunkaulaa jäljellä 1,5 cm ja kohdunsuu 2 cm auki). No, toivottavasti kypsyisi huomiseen mennessä vielä vähän niin voisin päästä kuulemma suoraan synnytyssaliin kalvojen puhkaisuun. On tää kyllä jännää touhua...

Muistelin ja tarkistinkin tuolta toisesta ketjusta, että sulla on Annastiina ollut sama laskettuaika kuin mulla. Tuntuu vaan niin hassulta, että sä oot siinä tilanteessa, että synnytystä ollaan vasta huomenna mahdollisesti käynnistelemässä, kun mulla on jo 6 viikkoinen poika-vauva täällä kotona. Meillä siis poika syntyi kuukauden ennen laskettua aikaa.

Mulla on toi maha ihan lösähtäny nyt ihan täysin. Se vaan löystyy ja kasvaa.. Huoh, sit hiukset ja iho rasvottuu tosi helposti. Miten te ootte kiinteyttäny vatsaa? Mä en jaksais tehä mitään mut kai se on pakko :hungover:

Mä en oo vielä ainakaan tehny mitään paotsi joskus muistaessani lantionpohjan lihaksia harjottanu. Sanovat, et pitäis ensin tietää, ovatko vatsalihakset palanneet kohdilleen synnytyksen jälkeen, ennen kuin alkaa taas niitä treenata.

Kannattaa odottaa, että vatsalihakset palautuu muuten vatsa jää pömpöttämään vaikka kilot saisikin karistettua. Mulla vei noin 6 viikkoa, että oli palautuneet kunnolla.

Mulle tais joku sanoo et ennen jälkitarkastusta ei sais treenata muuta ko lantionpohjalihaksia, eli 6-8vkon ei vatsalihasliikkeitä. Ja senki jälkeen varovasti jos ei oo 100% varma et ne on palautunu kunnolla. Itellä on kans ihan löllö maha mut vatsalihakset on viel niin kaukana toisistaan et menee viel hetki ennen ku saa tehä mitään.

Takaisin