La Helmikuu 2016

Lähetän sinne toukalle paljon voimia pysyä matkassa mukana! Ja tietääkseni pieni tiputtelu ja sellainen on ihan normaalia alkuraskaudessa. Toivotaan että se jää siihen tiputteluun.. Nyt parhain kun otat aivan rauhallisesti <3
 
Lähetän sinne toukalle paljon voimia pysyä matkassa mukana! Ja tietääkseni pieni tiputtelu ja sellainen on ihan normaalia alkuraskaudessa. Toivotaan että se jää siihen tiputteluun.. Nyt parhain kun otat aivan rauhallisesti <3
Kiitos. Joo minäkin tiedän että joskus on ihan normaali pieni tiputtelu mutta pelottaa kovasti. Ekassa raskaudessa tuli kans ja kaikki meni hyvin loppuun asti mutta sitten on kolmessa keskenmenossa alkanut näin. Pitäis ottaa rauhallisesti mutta helpompi sanoa ku tehä ...
 
Pilvisydän, ymmärrän pelkosi :/ ikävää että olet joutunut kokemaan noin monta keskenmenoa :( toivottavasti tämä ei jatkaisi tuota listaa. Voimia ja toivotaan parasta! Onneksi täällä on paljon tukijoukkoja joille saa purkaa :) ja tsempataan täällä kyllä toinen toisiamme.
 
Pilvisydän, ymmärrän pelkosi :/ ikävää että olet joutunut kokemaan noin monta keskenmenoa :( toivottavasti tämä ei jatkaisi tuota listaa. Voimia ja toivotaan parasta! Onneksi täällä on paljon tukijoukkoja joille saa purkaa :) ja tsempataan täällä kyllä toinen toisiamme.
Siksi minun olikin pakko tänne saada purkaa kun tiedän että täällä varmaan saan tukea. Olemme sanoneet tästä raskaudesta vasta mun siskolle ja toki saan häneltäkin tukea. Kiitos kun tsemppaatte <3
 
Vihdoinkin! Vuoden yrittämisen jälkeen testi oli positiivinen. Ikää on jo kertynyt ja pelko oli suuri, ettei enää onnistu ilman hoitoja, kun on vielä ensimmäinen. Ystävät ympärillä lisääntyneet ja joutunut vierestä iloitsemaan ja sisällä itkemään. Nyt vaan toivotaan, että kaikki menee hyvin :)
Niin tietämätön olen kaikesta, että jouduin googlettamaan, että mitä tarkoittaa raskausviikot + jotain :D Ilmeisesti meillä on nyt 5+0. Mitään kummmepia oireita en ole vielä huomannut, mutta syytän kyllä raskautta tästä kamalasta nälästä ja janosta, mikä mulla on koko ajan!
Hyvää juhannusta muillekin tuoreille odottajilla! Meikä lähtee nyt ystäville grillaamaan "kuskina" ja pitää varmaan selitellä tupakoimattomuuttaankin...
 
Pilvisydän tsemppiä ja toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa ♥ hyvää juhannusta kaikille :-)
 
Pilvisydämelle tsemppiä!
Miten Katjusha, kauanko yrititte kun IvF:n jälkeen tärppäsi?
Me yritettiin 7vuotta, joista 3vuotta hoidoissa. Tämä vauva sai alkunsa lopulta ensimmäisestä IVF:stä, joka tehtiin lahjamunasolulla, että aika pitkä (ja helvetin) kivinen on tie ollut tähän pisteeseen asti.

Itsellä siis eka plussa, esikoinen ja 6+0 meneillään. Keskiviikon ultran mukaan vastasi kyllä muutamaa päivää edelle, mutta hedelmöityspäivät on hoidoissa kyllä hyvin tiedossa, ei tartte sitä pohtia
 
Minullakin tuli viime viikonloppuna ruskeaa tuhrua, mutta se loppui parin päivän päästä. Äitini sanoi, ettei kannata ruveta mitenkään varomaan, koska jos raskaus menee kesken, on siinä sitten jotain vikaa muutenkin. Joten kävin sukulaislasten kanssa leikkipuistossa leikkimässä, roikuttiin jaloista, käveltiin käsillä, kontattiin tunneleissa, laskettiin liukumäkeä ja pompittiin trampoliinilla. Tuhruttelu ei tullut takaisin, katsotaan ensi viikon varhaisultrassa sitten tuomio. :D
 
Mulla eka neuvola 25.6 sovittuna, koska halusin ajan ennen kuin meidän neuvolatäti jää kesälomalle ( hän siis tuttu jo esikoisen takia).
Meillä isäntä ei ollut juuri mukana edellisenkään raskauden aikana, ei siis myöskään synnytyksessä. Ja tällä kertaa ilmoitti yllätysplussan jälkeen, että katsotaan kuinka käy, jos ei jaksa niin jään yksin meidän kahden lapsen kanssa sit. Mutta näillä mennään..

Mun raskausseurannat menee varmaan taas ainakin loppuakohden tonne TYKSn mäelle, kun edellinenkin syntyi SGA vauvana ja silloin jo varoittivat seurantojen tiheydestä seuraavan kohdalla..

Mut ainakin mä olen iloinen tästä yllätyksestä ja minulle enemmän kuin rakas kuten oli esikkokin <3

Oireetonta tai suht oireetonta nyt ollut n. Viikon verran ja mietin jo ettei kai vaan ollut mikään tuulimuna, mut malttia kai tässä hiukan vaaditaan :)
 
Muokattu viimeksi:
Tittidii, onneksi olkoon! Tiedän niin tunteen, ympärilleni on syntynyt suunnilleen 20 lasta ja kaikista "piti" olla onnellinen kaikki nämä vuodet. Koko ajan kuitenkin tiesin että saamme lapsen. Välillä tänä keväänä meinasi usko loppua kun jäi 7+4 viikolle se äitiys Jorvin leikkaussaliin. Että sainko olla viisi viikkoa äiti ja se oli siinä.

En edes muista minä vuonna aloitimme Ivf:n mutta meillä oli luovuttajahoidot alkaen loka-marraskuu 2013 ja 2014. Jonot ovat pitkät, mutta olemme väreiltämme keskivertoa ja minulla vielä ruskeat silmät, että olemme saaneet alkuperäistä arviota nopeammin luovuttajan.

Alunperin olen lopettanut hormonaalisen ehkäisyn vuonna 1998 ja kaiken ehkäisyn 2006 vuoden alusta, joten melko alhainenhsn tuo hedelmällisyys taitaa luonnollista tietä olla :)
 
Kiitos Katjusha. Pidän teille isoa peukkua, että tällä kertaa pieni pysyisi mukana loppuun asti. Meidän vuoden yrittäminen tuntuu nyt lyhyeltä ajalta.

Onneksi maailmassa on ihmisiä, jotka haluaa auttaa muita ja toimia luovuttajana <3
 
Pilvisydämelle tsemppiä!
Miten Katjusha, kauanko yrititte kun IvF:n jälkeen tärppäsi?
Me yritettiin 7vuotta, joista 3vuotta hoidoissa. Tämä vauva sai alkunsa lopulta ensimmäisestä IVF:stä, joka tehtiin lahjamunasolulla, että aika pitkä (ja helvetin) kivinen on tie ollut tähän pisteeseen asti.

Itsellä siis eka plussa, esikoinen ja 6+0 meneillään. Keskiviikon ultran mukaan vastasi kyllä muutamaa päivää edelle, mutta hedelmöityspäivät on hoidoissa kyllä hyvin tiedossa, ei tartte sitä pohtia
Kiitos. Tänään ei ole taas tullu mitään ja toivottavasti pysyykin poissa.
 
Minullakin tuli viime viikonloppuna ruskeaa tuhrua, mutta se loppui parin päivän päästä. Äitini sanoi, ettei kannata ruveta mitenkään varomaan, koska jos raskaus menee kesken, on siinä sitten jotain vikaa muutenkin. Joten kävin sukulaislasten kanssa leikkipuistossa leikkimässä, roikuttiin jaloista, käveltiin käsillä, kontattiin tunneleissa, laskettiin liukumäkeä ja pompittiin trampoliinilla. Tuhruttelu ei tullut takaisin, katsotaan ensi viikon varhaisultrassa sitten tuomio. :D
Mulla 29.6 ultra joten siellä viimeistään näkee missä mennään.
 
Mulla oli tullu pikkareihin verta kun olin pyöräilemässä. Nyt oon sitten ihan paniikissa että menee taas kesken. Kunpa olisin ees kotona miehen luona, mutta kun olen Ruotsissa kaverilla...
 
Hei kaikille. Nyt minäkin uskaltaudun ilmoittautumaan tänne odottajiin. LA olis laskujen mukaan 5.2.16 ja kolmas lapsi olisi tulossa. HUi!

Tämä raskaus ei ollut suunniteltu, mutta nyt aikani sulateltua olen onnellinen tästäKIN lapsesta jos hänet meille suodaan. <3

Ensimmäinen ultra on ensi perjantaina jo 26.6 ja heti aamusta klo 8. Jännitttäääää! :)

Oireita ei hirveästi ole ollut, mut pahoinvointi meinaa ajoittain yllättää. Hermot on kireellä ja itkettääkin väliin herkästi. Rv 6 tuli verta yhdynnän jälkeen ja pientä tuhrua pari päivää sen jälkeen. Eilen kuitenkin tein uuden testin ja siinä ne seisoi kirkkaina: 2 punaista viivaa vierekkäin.

Mä luulen et tämä kolmas on jotenkin tarkoitettu meille. Mulla on pitkästä aikaa äärettömän selvä visio siitä mikä on mun elämäni tarkoitus. Olen ollut tässä töissä nyt muutaman kuukauden mut jään nyt kotiin sit hoitamaan lapsia ja keskityn siihen mikä elämässä on tärkeintä, rakkaat! Meillä siis ennestään kaksi tyttöä 3 ja 1 vuotiaat.

Onnea kaikille onnellisille odottajille ja toivotaan, että kaikki pysyisivät mukana loppuun asti!:Heartbigred
 
Takaisin
Top