La Helmikuu 2016

Tuleeko muilla yskiessä ihan hirveä repäisykipu alavatsaan? mulla sattu tosi paljon, kun makasin sivuttain sängyssä ja yskäisin kovaa. :arghh:
 
Kyllä mulle tulee noita repäisykipuja .viimeksi aamulla kun käänsin kylkee sängyssä ja on ollu joka raskaudessa :-)
 
Mulla on myös hirrveitä repäisyjä välillä... Ja kaikenmaailman tuikkailuja ja nipistelyjä.

Kutsuimme ison lössin väkeä ennen plussaamistani viettämään juhannusta meidän luokse, se on sellainen perinteensorttinen ollut meillä. Oikeastaan vain muutama lähin ystävä ilmoitti pääsevänsä paikalle ja alkuun vähän harmiteltiin, että olisi kyllä ollut kiva, jos enemmänkin väkeä olisi päässyt - sitten tulikin plussa ja nyt olemme olleet miehen kanssa ihan riemuissamme, että monet olivat ehtineet tehdä jo muita suunnitelmia :D Ensinnäkin, meikäläisen energia ei riittäisi tällä hetkellä siivoamaan parinkymmenen täällä pari päivää pikkuhönössä pyörineen äijänkörilään jättämää sekamelskaa ja toisekseen, enpä taitaisi jaksaa katsella paria päivää täällä pikkuhönössä pyöriviä äijänköriläitä ylipäätään :D ja kolmannekseen, minun juomattomuuteeni ei olisi selittelyt auttaneet, joten olisin joutunut infoamaan suurinpiirtein koko minun ja miehen ystäväpiirin raskaudesta, ja vielä on liian aikaista. Nämä lähimmät ystävät, joiden kanssa juhannus vietetään, tietävätkin sitten tästä meidän pitkään jatkuneesta yrityksestä ja heille voin kertoa iloiset uutiset jo näinkin varhain :)

Jos pitäisi jollain tapaa juomattomuutta selvittää, niin joku antibioottikuuri varmaan olisi sellainen, mikä menisi läpi. Vai minkälaisilla selityksillä täällä muut ovat varautuneet? :)
 
e553b829abf01b1a750e397050df1423
tein testin tänään ja eilen. Voinko luottaa että oon raskaana. niin toivottu ja työstetty
 
Moikka. Täällä huutelee kans helmikuinen odottaja. ☺ Tiistaina pärähti 2 selkeetä viivaa testiin! Nyt laskujen mukaa laskettuaika olisi 12.2.16 Eli tänää rv 6+0?
Toinen siis tulossa, esikoinen 1v 5kk..
Vielä ei kummosia oireita oo paitsi väsymys ja etova olo sillotällö kun on tyhjä vatsa.. Pieniä nippailuja ja näköjää pieniä kohdun kasvukipuja.
 
moikka JenniH, meillä oli siis tuo viime tiistai onnen päivä!

Itse kävin verikokeessa, kun olen IVF-ihmisiä, ja vahvat lukemathan sieltä pitkän pitkän yrittämisen jälkeen tuli!
Itselläni tämä olisi esikoinen ja tänään on 5 viikkoa täynnä. Sain kolmepäiväisen alkion 2.6.2015 ja aivan mahtavaa, että tämä päätti kotiutua!

Mulla oli oireita alkaen viime viikonloppuna. Toki kun pitkään odottaa ja monesti on siirrot kokenut, niin kuvittelee kaiken olevan lääkityksen sivuoireita. Tissit on turvoksissa ja maha pulleana, mutta muuten mennään melko normaaleissa tunnelmissa. Lievää etovaa oloa on, mutta eipä kai se näin aikaisin vielä ihme, että miedoilla oireilla mennään.

Tuosta kertomisesta, että meille tulee miehen sisko poikineen ja kuulema on paljon viiniä ostettu. Taidetaan möläyttää ihan siinä samassa niin ei tarvi joka lasista erikseen kieltäytyä, kun ymmärtävät olla tarjoamatta :)
 
Noni. ☺ Mulla alko väsymystä olemaan jo viime viikonloppuna ja pientä etovaa oloa. Ihmettelin ku menkkoja ei kuulunu nii tein tiistai aamuna testin ja vahvan plussan näytti ruudulle! Onnellinen olo. Yritystä takana 6kk.tta ja vihdoin tärppäsi!
 
Heippa! Minäkin liityn viimein virallisesti joukkoonne! Tänään tein vahvan plussatestin, laskureiden mukaan la ois karkauspäivänä! :D hetken jo ehdin epäillä et olenko raskaana ollenkaan ku tämä viikko on ollut niin oireeton. Toisaalta ei haittais yhtään ku ekassa raskaudessa ekat 13 viikkoa meni hirveessä kuvotuksessa. Mut välillä pelottaa et onkohan kaikki ok ku nyt on niin vähän oireita ollu. Paitsi tietty koko ajan on nälkä! Miten muilla on ollu, ootteko ollu nälkäisiä alkuraskaudessa? :) voisin syyä vaikka hevosen! :-D
 
Oon nälkäinen..
Mun on pakko syödä tunnin välein jotai pientä, leipää tai hedelmiä, muuten tulee järkyttävän huono olo..
Esikoisen aikaakin söin kokoajan..
 
ihanaa JenniH ja MPOP! oon niin fiiliksissä, kun ihmiset tulee raskaaksi, kun se on ollut itelle niin v**n vaikeeta :) Vaikea edes sanoa, onko nälkä ollenkaan, kun on niin turvoksissa. Olen aika liikunnallinen ja aineenvaihdunta käy kovilla in any case.

Ihanaa Juhannusta alkoholittomien juomien äärellä :)
 
Joo mie kans liikun aktiivisesti ja selvästi huomasin et ku tulin raskaaksi nii yhtäkkiä piti saada syödä koko ajan ihan hirveesti ku ennen raskautta söin säännöllisesti ja ilman mitään välinaposteluja! Mut juhannuksena saako vähän syöpötellä ja herkutella! ;) hyvää juhannusta kaikille!
 
Takaisin
Top