Mulla on myös hirrveitä repäisyjä välillä... Ja kaikenmaailman tuikkailuja ja nipistelyjä.
Kutsuimme ison lössin väkeä ennen plussaamistani viettämään juhannusta meidän luokse, se on sellainen perinteensorttinen ollut meillä. Oikeastaan vain muutama lähin ystävä ilmoitti pääsevänsä paikalle ja alkuun vähän harmiteltiin, että olisi kyllä ollut kiva, jos enemmänkin väkeä olisi päässyt - sitten tulikin plussa ja nyt olemme olleet miehen kanssa ihan riemuissamme, että monet olivat ehtineet tehdä jo muita suunnitelmia :D Ensinnäkin, meikäläisen energia ei riittäisi tällä hetkellä siivoamaan parinkymmenen täällä pari päivää pikkuhönössä pyörineen äijänkörilään jättämää sekamelskaa ja toisekseen, enpä taitaisi jaksaa katsella paria päivää täällä pikkuhönössä pyöriviä äijänköriläitä ylipäätään :D ja kolmannekseen, minun juomattomuuteeni ei olisi selittelyt auttaneet, joten olisin joutunut infoamaan suurinpiirtein koko minun ja miehen ystäväpiirin raskaudesta, ja vielä on liian aikaista. Nämä lähimmät ystävät, joiden kanssa juhannus vietetään, tietävätkin sitten tästä meidän pitkään jatkuneesta yrityksestä ja heille voin kertoa iloiset uutiset jo näinkin varhain :)
Jos pitäisi jollain tapaa juomattomuutta selvittää, niin joku antibioottikuuri varmaan olisi sellainen, mikä menisi läpi. Vai minkälaisilla selityksillä täällä muut ovat varautuneet? :)