La Helmikuu 2016

Kiva että pääsee julkisellaki puolella tutustumaan synnytystarinoihin ku en ite siellä salapuolella oo :D

Tsemppiä Huiski ja toivottavasti kaikki menee niinkuin pitääkin! ❤
Koita saada nukutuksi, vaikka se varmaan on vaikeaa!

Pakko kertoa äsken sattunu "hauska" juttu. Ei kyllä liity mitenkään tähän raskauteen, mutta lasten toilailuihin kuitenki... Olin verkkopankissa maksamassa laskuja ja sinä aikana 13v. tyttäreni tililtä veloitettiin mäkkärin ostos, josta voi päätellä hänen tarjonneen sapuskat myös kahdelle kaverilleen. Muutenhan siinä ei mitään ongelmaa olisi, mutta kun tyttöjen pitäisi olla lukujärjestyksen mukaan koulussa ruokailussa ja mäkkäriin on koululta matkaa n.1km.... Minä sitten ilkeänä äitinä ilmoitin luokanvalvojalle, että tytöt ovat poistuneet ilman lupaa koulun alueelta. Pääsee tytöt vähän puhutteluun
Ihan 100% varmoja nuo maksutapahtumien päiväykset ja kellonajat eivät ole. Jos maksujärjestelmissä on ongelmia, ne maksut ilmestyvät vasta sitten kun maksutapahtumat saadaan laitettua eteenpäin. Mm. minulla kävi kerran niin, että yhtenä päivänä tuli kolme identtistä veloitusta lounaskortilta, vaikka kyseisenä päivänä olin kotona sairaana, enkä varmasti käyttänyt koko korttia. Kävi ilmi, että ravintolalla oli ollut koko viikon järjestelmät jumissa, ja nuo tapahtumat olivat aikaisemmilta päiviltä (tämän kyllä uskon, koska aiemmilta päiviltä ei näkynyt ollenkaan veloituksia), ja vasta tuona päivänä ravintola oli saanut lähetetty maksutapahtumat eteenpäin pankkiin.

Eli teilläkin on pienenpieni mahdollisuus, että tytöt ovat käyneet mäkkärissä aiemmin viikolla, vaikka ilta-aikaan, ja vasta nyt mäkkäri sai lähetettyä tapahtumat eteenpäin pankille.

Onnea Mamssi ja tsemppiä Huiski koitokseen! Kiitos myös Jenny77 kun jaoit oman kokemuksesi!

Ihan 100% varmoja nuo maksutapahtumien päiväykset ja kellonajat eivät ole. Jos maksujärjestelmissä on ongelmia, ne maksut ilmestyvät vasta sitten kun maksutapahtumat saadaan laitettua eteenpäin. Mm. minulla kävi kerran niin, että yhtenä päivänä tuli kolme identtistä veloitusta lounaskortilta, vaikka kyseisenä päivänä olin kotona sairaana, enkä varmasti käyttänyt koko korttia. Kävi ilmi, että ravintolalla oli ollut koko viikon järjestelmät jumissa, ja nuo tapahtumat olivat aikaisemmilta päiviltä (tämän kyllä uskon, koska aiemmilta päiviltä ei näkynyt ollenkaan veloituksia), ja vasta tuona päivänä ravintola oli saanut lähetetty maksutapahtumat eteenpäin pankkiin.

Eli teilläkin on pienenpieni mahdollisuus, että tytöt ovat käyneet mäkkärissä aiemmin viikolla, vaikka ilta-aikaan, ja vasta nyt mäkkäri sai lähetettyä tapahtumat eteenpäin pankille.

Totta! Olen työni puolesta joutunut selvittelemään paljon maksutapahtumien todellisia ajankohtia verkkomaksutositteiden perusteella ja valitettavasti suurin osa maksuista näkyy/päivittyy verkkopankissa vasta seuraavan päivän aikana.
Toivottavasti tytöt eivät joutuneet liian suureen pulaan. ...tai olivat ihan oikeasti karkuteillä. :wink

Viime metreillä mukaan nyt rv 38 +0
Ensimmäinen tulossa ja saa nähdä jääkö viimeiseksi kun vaivoja on on ollut ihan riittävästi. Nyt vaivaa häpyluun kipu päällimmäisenä.
Tsemppiä niille kellä suuri hetki käsillä!

Oli kuulemma koulussa ollu pahaa kalakeittoa :)

Tsemppiä Huiski ja kaikki muutkin synnytyksessä olevat!
Täytyy ite mennä vielä tänään kampaajalle, kun lyhyet hiukset kaipaa aika tiuhaa leikkausta ja hoksasin, että kohta sinne ei oo muutamaan viikkoon mitään asiaa, kun on yks tississä roikkuja :)

Synnyttämään en oo vielä menossa (ikävä kyllä), mutta istun bussissa matkalla Tyksiin taas vaihteeksi verenpaineiden vuoksi. Tosi turhauttavaa. Viime yönä neljän aikaan yritin just kertoa pikku miehelle, että hän vois tulla ulos jo, niin helpottaisi meidän kaikkien elämä.

Mulla oli tänään lääkäri eikä mitää oo tapahtunu tuolla alhaalla byäää :( vauvelin pää on kyllä kuulemma jo tosi alhaalla. Jos menee täysaikaseks niin lääkärin mukaan 4kg menee kyllä rikki ja pitkältä vaikuttaa. Voi mun minivaatteet saa laittaa suoraa kiertoon :D

Tänää oltu neuvolassa prot. +2 melkee kolmosta ja paineet kohonnu... Äitipolille päivystyksee siis... Olis ollu kiva mennä sinne seuraavaks oikeesti synnyttää, oon niin väsyny näihin oloihin... :(

Sf 34,5, joten vauva kasvaa mut ei ollu vieläkää kiinnittynyt...

Mulle puolestaan tuli se lappu Libero-laukusta noin viikolla 36 eli vasta monta kuukautta liittymisen jälkeen.

Mä en oo vielkää hakenu sitä laukkua vaikka se lappu tulikin jo aikaa sitte, onneks siin ei oo päiväystä...

Totta! Olen työni puolesta joutunut selvittelemään paljon maksutapahtumien todellisia ajankohtia verkkomaksutositteiden perusteella ja valitettavasti suurin osa maksuista näkyy/päivittyy verkkopankissa vasta seuraavan päivän aikana.
Toivottavasti tytöt eivät joutuneet liian suureen pulaan. ...tai olivat ihan oikeasti karkuteillä. :wink
Työni puolesta olen minäkin välillä joutunut korjailemaan virheellisiä tapahtumia... pahimmillaan ne ovat lähteneet eteenpäin kokonaisen vuoden myöhässä, kun vasta silloin on havahduttu korjaamaan maksupäätteiden aiheuttamia virheitä.

Tänää oltu neuvolassa prot. +2 melkee kolmosta ja paineet kohonnu... Äitipolille päivystyksee siis... Olis ollu kiva mennä sinne seuraavaks oikeesti synnyttää, oon niin väsyny näihin oloihin... :(

Sf 34,5, joten vauva kasvaa mut ei ollu vieläkää kiinnittynyt...

Miten sielä menee?

Mun on pakko hakia työpaikalta illalla verenpainemittari lainaan. Oli eilen paineet vähän koholla, alle 90 kuitenki, mut en voi olla ressaamatta jos en saa koko vkl mitattua paineita. Neuvolaki on vasta ens torstaina. Ja tietty koko aika miettii onko pää kipee vai ei..välillä kyl pääsä on omituinen olo mut oo käyny aamulla hierojalla ni voi johtua siitäki

Takaisin