La Helmikuu 2016

Mulla kesti kalvojen puhkaisusta yli 15h syntymään ja mulla synnytystä vauhditettiin myös oksitosiinilla. Vettä tuli vielä vauvan jälkeenkin melko hulaus vaikka mustakin tuntu et sitä tuli silloin alussa ihan hirveesti...

Onko muut saanu jo sen Libero-laukkua varten tarvittavan koodin? Mä oon kuukausia sitten jo liittynyt sinne ja oon käyny jopa tarkistamassa, et kaikki osotetiedot yms. on oikein, mut en oo vieläkään saanu :shifty: Ja nyt tosiaan rv 37+6. Oonko vaan hätähousu vai tuleeko se sitten vasta myöhemmin?

Mää en oo saanu sitä koodia vieläkään, viikkoja 38, mut sain sen laukun neuvolasta ni en oo viittiny kysellä perään

Mä sain maanantaina sellaisen kortin postissa kotiin, ja sillä sain sen lunastettua kaupasta.

Mullekin tuli kortti postissa aika nopeasti, ehkä 1-2 viikkoa liittymisen jälkeen. Tämä oli siis viime viikolla, ja laukun hain samantien. Vaikka olinkin haukkunut laukkua rumaksi, niin olihan ne tuotteet ihan kiva saada ;).

Minusta se babybox oli omalla tavallaan parempi, kiitos vaan sille joka siitä vinkkasi!

Määki tykkäsin siitä babyboxista enemmän, oli jotenki enemmän ja monipuolisempaa tavaraa

Ei oo tullu lappua liberolaukusta vaikka liityin jo aikaa sitten. Huomenna 38 viikkoja täynnä.. :/

Koko ajan supistelee sillee pienesti ja olin jo 2,5vko sitten auki 3cm ni jännittää mitähän nyt oikeen tapahtuu. Tuleekohan sitä kiire jossain kohtaa :eek:
Ens tiistaina äippäpoli käynti missä sitte katotaan tilanne. Jännittää mahtaako ehtii sinne asti.. menee kuitenki yliaikaseks ku tälleen jännitän :D

Tsemppiä kaikille! Kylläpä täällä nyt tapahtuu monella ♡♡♡

3 ja puol tuntia supistellu säännöllisesti , välillä 4min välein ja käskettiin olee vaan kotona. Panadolia otettu ja kuumavesi pullo mahalla mut ei nää mitää auta. Pitäiskö vaan mennä suoraa sinne ja olla soittamatta ensin.. vähä pihalla ja varmaa vieläki shokissa aamun jälkee ku valmistauduin yliajalle. Tänää 38+4

Mullakin se Liberon kortti tuli pikaisesti, ehkä noin 1,5 viikkoa liittymisen jälkeen. Tosin vielä en ole ehtinyt käydä laukkua kaupasta lunastamassa. Voisikohan ne joilla kortin tulo kestää, kysellä sitä Liberolta?

Eikös se ollu nii, että se liberolappu tulee viimestää pari viikkoo lasketun ajan jälkee?

Babyboxissa oli mun mielestä aika onnettomia tavaroita verrattuna Liberon laukkuun. Etukupongit kaikki vanhoja ja puoli lootaa pelkkää mainosta. Babyboxissa myös se huono puoli, että vaipat ovat Pamperseja, enkä yhtään P&G:n tuotetta halua tukea. Meille ei niitä siis tulla ostamaan.
Kestoilla on tarkoitus, mutta reissuvaipoiksi sitten Muumia, Natya tai Liberoa, mikä omalle sitten sopiikin. :)

Babyboxissa oli mun mielestä aika onnettomia tavaroita verrattuna Liberon laukkuun. Etukupongit kaikki vanhoja ja puoli lootaa pelkkää mainosta. Babyboxissa myös se huono puoli, että vaipat ovat Pamperseja, enkä yhtään P&G:n tuotetta halua tukea. Meille ei niitä siis tulla ostamaan.
Kestoilla on tarkoitus, mutta reissuvaipoiksi sitten Muumia, Natya tai Liberoa, mikä omalle sitten sopiikin. :)

Anteeksi pöljyyteni, mutta mikä on Babybox? :anyone

Sellanen pahvinen loota, jonka saa Lastentarvikkeesta hakea. Muistaakseni sinne piti ensin netissä rekisteröityä. Siellä oli joku kuolalappu, ohjekirjoja ja Pampers-näytteitä ainakin.

3 ja puol tuntia supistellu säännöllisesti , välillä 4min välein ja käskettiin olee vaan kotona. Panadolia otettu ja kuumavesi pullo mahalla mut ei nää mitää auta. Pitäiskö vaan mennä suoraa sinne ja olla soittamatta ensin.. vähä pihalla ja varmaa vieläki shokissa aamun jälkee ku valmistauduin yliajalle. Tänää 38+4

jos panadol, lämpö tai suihku ei helpota ja olo tuntuu sietämättömältä, niin kannattaa lähteä. Ne joko ottaa sisään tai käskee kotiin takas odottamaan. Ootko lämmintä (tai kuumaa) suihkua kokeillut?

Sellanen pahvinen loota, jonka saa Lastentarvikkeesta hakea. Muistaakseni sinne piti ensin netissä rekisteröityä. Siellä oli joku kuolalappu, ohjekirjoja ja Pampers-näytteitä ainakin.

Kiitos Aeli!!! :happy:

halienkeli, mulla oli sf-mitta 33+3 29cm, sitten 36+5 ja 38+3 pysy samassa 30cm. Kaveri mulla kyllä oli laskeutunut, muttei myöskään kiinnittynyt. Nyt kuitenkin 40+2 neuvolassa mitta oli 33cm. Eli kaikki varmaan sielläkin kuitenkin ihan hyvin, mutta hyvä tietysti tarkistaa :)

Huuh, no onpa täällä taas paljon tapahtunut kun en oo just käyny.
Tsemppiä kohta saaville! Oi jännää, huomenna Huiskin kaksoset ☺ !!!
Mä tääl vaan siivoan vaatekaappia...

Takaisin