La Helmikuu 2016

Tänään käyty taysissa ja ihan hyvin on supistukset saanut edistystä aikaiseksi tässä viikon aikana. Kohdunkaulaa 0,5cm (joulukuun puolessa välissä oli 1cm) ja ensin oli reilun sormelle auki kun harjoittelija tutki. Lääkäri sitten teki vähä ronskimman tutkimuksen ja pyöräytti kalvoja ja sai paikkoja aukeemaan 3-4cm :) Nyt sitten ootellaan lähtiskö kaveri pian tuleen :happy:
Jos ei vkl aikana tapahdu mitään, niin maanantaina sitten jotenkin aletaan käynnistelemään.
Paino arvio oli nyt n. 3700g

Aivan mahtavaa Huiski! Onneksi olkoon. Nyt jään vielä odottelemaan että saat oman synnytyskertomuksesi kerrottua. Vai noinkohan se onnistuu tuplatulokkaiden kanssa...? :wideyed:

marinellahi83, No lääkäri puhui "kalvojen pyöräyttämisestä" :wideyed: Käytännössä se siis sisätutkimuksen jälkeen nappas sormet vähän ronskimmin sisään kohdunsuulle ja alko venytteleen ja pyöritteleen sormia siellä. Tuntui hiukkasen epämiellyttävältä.. Mulla oli ilmeisesti sitten tosiaan jo niin hyvin pehmenneet paikat, että se sai sillä sitten jo kohdunsuuta aukeneen lisää.

Viime metreillä mukaan nyt rv 38 +0
Ensimmäinen tulossa ja saa nähdä jääkö viimeiseksi kun vaivoja on on ollut ihan riittävästi. Nyt vaivaa häpyluun kipu päällimmäisenä.
Tsemppiä niille kellä suuri hetki käsillä!

Minullakin tuo häpyluu oli tosi kipee, mutta nyt kun tytsy on ulkona, on ihanaa olla taas oireeton!

Ja Huiski, komeen kokoset pojat näillä viikoilla. Mulla oli vaan yks ja sekin oli täysiaikasena vain 100g. painavempi. :)
Onnea kovasti pojista :dummy::dummy:

Tuplaonnet huiski! ❤️

Väärähäly oli, olin äitipolilla parituntia seurannassa, otettiin veret, pissat, hetki seurattiin käyrillä ja sit viel puol tuntia seurailtiin paineita. Paineet on edelleen hiukan koholla mun normaalista (mulla normisti aika matalat) mutta silti normaaleissa lukemissa. Pissa oli kunnossa ja veressä ei näkyny mitää :) paineita seurailen kotona :)

Poika oli hyvissä mitoissa ja tosi aktiivisena koko päivystysajan, kokoarvio nyt 3,4 kg ja lääkäri oli sitä mieltä et ei oo pojalla vielä kiire ulos, paikat kiinni mutta pehmenneet :) ens kerralla meen niin synnyttämään jo!

Tosta päänsärystä terkkariki sano, et jos panadol ei auta ni lääkäriin sit. Mitkä verenpaineet sulla sitte oli?
Mä kävin lainaan rr-mittarin töistä ni nyt oli ainaki hyvät paineet, 113/81 oli toinen mittaus. Ehkä eilinen oli vaan jotain ressiä ku olin koko aamupäivän menossa eikä kerinny yhtään lepään ennen neuvolaa

Takaisin