La Helmikuu 2016

Tsemppiä tuulia! Toivottavasti ois tapahtunut jo jotain ja saisit vaikka käynnistysajan! ❤

No nyt on sitten äitipolilla käyty ja sektioaika sovittu :eek: Meiän hurmuri syntyy ensi viikolla :HeartredPeppu oli jo kiinnittynyt, niin ei edes yritetty ulkokäännöstä. Vauvan turvallisuuden takia päädyttiin miehen kanssa sektioon, vaikka olisin ilmeisesti alateitsekin voinu yrittää. Koin sektion kuitenkin vauvan kannalta paremmaksi vaihtoehdoksi :) Nyt jännittää ja pelottaa! :bored:

Meilläkin maksimissaan kaksi viikkoa enää! :) Mun oireet on niin pahat, että parin viikon päästä voidaan käynnistää, jollei ne helpota. Aikaisemminkin, jos vielä pahenee. (Ma oli proteiinia pissassa, verenpaineet kävi tänään yläpaine korkeimmillaan yli 150 ja alapaine yli 100). Mutta luojan kiitos ei tarvitse ootella minnekään maaliskuulle! Nää käsikivut mun elämästä eniten tekee helvettiä.

älkää hei luottako siihen, et syntyy samantien kun käynnistetään....! T. 5. päivä käynnistystä tuotti tulosta...

Juu ei se sieltä vauhdilla varmasti tulekaan. Mutta on se eri asia, kuin ootella monta viikkoa eteenpäin. :)

Hei Huiski, tuuhan sitten kertomaan sun sektiokokemuksesta, kun mulla on sit ens viikolla sama homma edessä! Tosin yhden vauvan kanssa vaan :p

Onnea hurjasti, hyvin se menee!! :happy:

Aih.. Miks vauvan pitää ruveta tunkemaan päätään tonne värkkiin ihan urakalla just sillon ku oisin käymässä nukkumaan! Miksei sitä vaan vois tehä joskus 8-9 maissa? :D tuntuu et koko muksu holahtaa kohta ulos tuolta ku niin imakasti vihloo ku pää puskee alaspäin. Aijai. Pahimmillaan vielä vajaa 6 vk tätä! En kyl jaksa uskoa et tää yliajalle menis, kuhan ens viikkoon päästään niin olen tyytyväinen!

Nyt heräsin menkkajomotuksiin, jotka tulee puolentoista minuutin välein. Kellotin että kestää n. 45sek. Lähtisköhän tästä käyntiin?? :)

Muoks. 2 1/2h. Säännöllisiä, lähden tästä Tyksissä käymään vaikka ei ole vielä kovinkaan mahottomia, mut täytyy huomioida toi kuopuksen 4h. varoaika myös.

Muokattu viimeksi:
Takaisin