La Helmikuu 2016

On jalat turvoksissa eikä niihin oikein mikään tunnu auttavan... Kyllä se synnytys sit helpottaa turvotuksetkin

Onpa teillä pysyny hyvänä arvot :) Me sovittiin neuvolassa että nostan annosta. Käytän Feronolia tällä hetkellä, tabletit ei auttanut yhtään. Toisaalta olo on pirteä kyllä! :)

Joo, turvotusta löytyy jaloista ja käsistä eikä mikään auta.. Samaa tunnetta jalkapohjissa, uff! Välillä kädet niin turvonnu ettei mene nyrkkiin. En muista että esikoisen kanssa olisi ollut tämmöistä ongelmaa.

Huomenna taas neuvolaan. Mies tulee mukaan ja sovitaan uusi aika, jolloin hän saa tunnustaa isyytensä. Ei tarvita mitään lastenvalvojalle selvittelemisiä sitten. :)

Mulla mitattiin tänään Hb, se oli 125! Joka on siis mulle tosi hyvä arvo! Oon syöny rautalisänä sitä Maltofer-tippaa, joka näköjään imeytyy hyvin, vaikka en täyttää 100 mikrogrammaa ota vaan 50. :)

Hehe :D mie olin jo aikaisessa ku oli jo 9 se aika. Otetaanko siulta Nakero tänään se streptokokkinäyte? Miulta otettiin :)

Tässä ootan vuorooni oven takana :) ei varmaan oteta, kun sillon 20.1. oli negatiivinen siellä osastolla. :)

Juu täälläkin on käsissäkin aina välillä turvotusta... Kahden ensimmäisen aikaan ei ollut turvotuksia mut nyt nuorimmaisen ja tän tulevan aikaan ollut... Maltofer tipat mäkin olen kokenut kaikkein parhaimmiksi

Kävin tänään neuvolassa ja paikat oli jo auki 2sormelle ja ei oo enään kohdunkaulaa rv37+5. Ensimmäinen tulossa ja en yhtää tiedä kauanko se enää tuolla pysyy.. Pitäis päästä ajoissa sairaalaan kun on se streptokokki.. Jänskättää että ehdin ajoissa :D

Njoo, täällä ei ole mainittu asiasta kertaakaan, ei neuvolassa eikä lääkärissä. Enpä ole muistanut itsekään siitä kysyä. Ei ressiä siis?

Mulla testattiin se sillon lääkärissä kun oli ollut kauheet kivut ja meinas tulla ennenaikasesti :)

Mulla testattiin viime viikolla, kun oli lääkärineuvola ja laskettuunaikaan oli enää alle 4 viikkoa

Tunsin kun vauva pissas mun mahassa :hilarious:
Paulinah, toivottavasti kuitenkin vauva tekis tuloaan niillä oikeilla synnytys supistuksilla sit jonkun aikaa että kerkeät lähteä hyvissä ajoin. Kannattaa kyllä sun tapauksessas lähteä vaan sitten kun niitä on alkanut säännöllisesti tulla jo vaikka puoli tuntia ja ovat kipeitä.
Mulla ei minkäänlaista turvotusta, tänään kolasin pihaa ja kasasin tytöille liukumäkee ja saatana kun oli liukas piha ja piti jonkunmoista spagaattia taas tehdä. Muutenkin kun häpyluu kipee niin nyt se on enemmän:banghead:. No ei onneks (taaskaan) tapahtunut mitään pahempaa...

Paulinah mulla on ollu sama tilanne jo rv 30 ja vielläkin olen yhdessä osassa :) Mulle annettu neuvoksi soittaa ambulanssi jos vedet menee tai lähteä heti sairaalaan jos tulee kipeitä supistuksia vähänkin peräkkäin. Edellinen synnytys käynnistyis vesien menolla ja siitä alle tunti oli poika sylissä :P Ennen vesiä en siis kokenut edes kovin kipeitä supistuksia.

Apuaa alkaa jänskäämää! Mullakin toi strepto mut ei kyllä oo annettu mitää erityisohjeita muuta ku et jos vedet menee ni pitäis lähtee heti sairaalaan päin mut supistuksista ei oo puhuttu mitää. :o

Mä en tiiä miten tääl vantaalla on toi strepton otto. En tiiä kyl et onko mul otettu. Ei ainakaan millään lääkäri tai neuvola käynnillä oo otettu. :eek: mä en jaksa enään..viikkoja 40 tänään. Mä haluun jo synnyttää. Viikonpäähän varattu uus aika neuvolaan ja yliaikaiskontrolliin kuulema ei voi varata aikaa kunnes on 41+4 viikkoja.

Huh! Tänään poksahti rv38!! Tänään olis äitipolikäynti,jänskättää onko asiat mitenkään edenny.. Toivon mukaan on parempi käynti kuin kaks viikkoo sitten,kun lähdin kipujeni kans itkien sieltä,onneks nyt on mieskin mukana joka pitää mun puolia,ja toivottavasti lääkäri nyt kuuntelee kun sanon että on vaikea pärjätä selkä- ja ylävatsalihas kipujen kanssa!

Takaisin