La Helmikuu 2016

Mulla ku tuli 38 viikkoo täyteen niin kaikki vaivat loppu. Ärsyttävää ku kuukaua sitten vähänkä jotaki touhusi niin karmeet supistukset. Eilen siivottiin ja pyykättiin niin ei supistuksen supistusta. Tasan viikko laskettuun

Perjantaina olin saunassa ottaa kunnon löylyt. Ei mitään. Eilen olin kaveria auttaa asunnon loppu siivouksessa ja jynssäsin ja kiipeilin ja kanniskelin. Pari sukkapuikko supparii illalla. Tiistaina ois laskettuaika mutta tää ei meinaa millään tulla. En jaksa oottaa enään. Haluun pikkusen jo syyliini. :(

Tiedän tunteen.. Sänkyhommia,siivousta,saunomista,koirien kans lenkkeilyä,kaupoilla käyntiä ym. ja aina illalla nukkumaan mennessä muutama suppari joka tuntuu vähä ilkeältä,mut sit ei mitään.. Onneks äitipoli keskiviikkona.

Mää oon koko raskauden ajan saunonu paljon ja siivonnu, kantanu tavaroita ym mut ei ainuttakaan supistusta oo tullu niiden takia. Lääkärin tutkimuksen jälkeen on päivittäin tullu 1-2 kipeetä supistusta/pv mut ei muuta :o

Mul on nyt supistellu joku kolme päivää ja niistä päivistä tää on ollu ihan pahin, tosin touhutessa supistelee enemmän ja sit ku hetken rauhottuu ni helpottaa... Tänää ollu kyl sellasia supisteluja että mahakin ihan sekasin. Toivottavasti syntyy parin viikon sisää, toivoisin et jos tähän tahtii supistelut lisääntyy ni vois päästä jo ens viikolla tositoimii, mut who knows...
Rv 38+2
Tosin ei ollu vauva viel ees kiinnittyny keskiviikkona ku oltii neuvolas...

Ei tääläkään tammivauvaa :). Mutta nyt olen päässyt tavoitteeseeni eli HELMIKUUHUN, joten nyt kaikki keinot käyttöön. Tänään olenkin jostain kumman syystä tehnyt mielessäni jo lähtöä :) laukku valmiina, tyttöjen tarvepaketti mammalle ja papalle kun lähtevät, suihkussa käyty, alapää jokseenkin saatu sheivattua ym. paikat, ihan hirvee tankkausmeinki ruokaa ja juomaa, viimeiset pipo,tutti,harso,nännirasva-ostot tehtynä, kampaajalla käyty leikkaamassa tukkaa.... :D mä oon niin valmis!!! Tänään vois kokeilla tuota sänkypuolta vielä mitäs apua siitä olis. Rv 39+2. Vaikka nyt takaraivossa ajatus on että 40+0 päästään ( niinkuin nämä isosiskotkin oli täsmällisiä) niin voihan sitä aina yrittää :P. On kyllä niin häpyluu kipeä ja alavatsassa tuntuu painetta ja myös 3päivän ajan tullut epäsäännöllisiä hieman kipeämpiä supistuksia.

Mitenkä Balacenia sulla etenee synnytys? Kovin pitkän kaavan kautta olet nyt joutunut menemään. Koita jaksaa!! Tsemppiä loppuun vielä!! :Heartred

Täällä on käytetty kaikki kolme ässää :-D ei oo ollu vaikutusta edelleen on maha :-) mutta kyllä ne tässä kuussa alkaa poksuu ku on niin kauan odotettu helmikuu ♥

Takaisin