La Helmikuu 2016

Minulla oli ekassa raskaudessa haalea linea negra ylösasti. Mut tosiaan tosi haalea. Nyt toisessa raskaudessa ei ollut ollenkaan. Kummallakin kerralla synty tyttö.

Kyfi mulla on siis ihan koko matkalta karvotuksen joukosta ihan yli navan ylämahalle asti ja poikaa luvattu :)

Eiks jossain lukenu niin et jos menee suora viiva ni on tyttö ja jos linea kiertää navan ni on poika :)

Mulla kans siis ihan haalea linea negra ylös asti ja tyttö pitäis olla tulossa. :) toivon ettei oo nyt rakenneultran jälkeen kasvattanu jalkoväliin mitään ylimääräistä kun luotan siihen tyttölupaukseen ja vaatteet on suht tyttömäisiä. :D muuten asialla ei ole mitään väliä.

Pojasta oli navasta alaspäin. Tästä menee rintojen alta ihan alas asti. Tyttöö luvattu

Mulla tuli viiva jossain 25-30 raskausviikkojen tienoilla, ulottui koko mahan ylhäältä alas asti. Ja poikaa luvattiin ultran perusteella ja poikahan sieltä tulikin. :)
Itsestä vaan tuntui alusta saakka että se on poika ja oikeassa oli vaistot! Muut koitti kauheasti sanoa että tyttö sen on oltava, mutta väärässä olivat! ;)

Mulla kulkee häpyluusta ihan ylös asti ja tyttö tulossa :) Monta kertaa varmistettu, että tyttö on, luotan siis siihen! :)

Neuvolassa käyty ja sain onneks ajan vielä ultraan kokoarvioon, ku sitä jo viimeks pyysin. Pääsee vielä kerran näkemään pientä ja saa vähä mielenrauhaa ku saa jotain osviittaa koosta. Sf oli pompannu 35cm ja ihan yläkäyrän tuntumassa mennään.

Tänään käyty hyvinkäällä alkavan raskausmyrkytyksen takia. Tarkkaa seurantaa nytten ja maanantaina uudestaan näytille jos ei sitä ennen oireet pahene. Vauva kasvaa keski -ja alakäyrän välissä ja vartalon koko vastas viikkoja 34 vaikka ne on nyt 37+3, pään ja reisiluun mitat vastasi kyllä näitä viikkoja. Jänniä aikoja eletään, olin kuitenkin jo sormelle auki ja kohdunkaulaa oli 2cm, vaikka ei kivuliaita supistuksia oo pahemmin tullut :)

Miten Balalla menee? :)

Mulla on näköjään hailakka viiva joka jatku navan ylikin.. tyttö sieltä tuli :) aiemmilta tytöiltä oli vain napaan asti.

Hoh Hoh! Ei oo hätäsen ihmisen hommaa tää synnytys! Eilen Kolmesta asti supistellut kipeästi 5-10 min välein ja illalla oli kohdunsuu auki vasta sormelle! Saa nähdä kuinka kauan kestää! Sain sentään pari kahden tunnin pätkää nukuttua...

Balacenialle tsempit!
Toi käynnistys on aina niin hidasta hommaa, varsinki jos paikat on vielä epäkypsät. Jospa siellä alkas pian tapahtua

Mää tulin tammikuisista huuteleen aikani kuluksi, kun siellä taitaa suurinosa olla jo jakautunut ja porukka hiljentynyt..:joyful: Helmivauva tännekin suurella todennäköisyydellä tulee, LAkin on mulla vasta huomenna :)

Mulla linea ilmestyi jo aikaisin navan alapuolelle ihan haaleena (rv 10 tms). Näkyi kun oikein mielikuvitusta käytti ja valaistus oli sopiva :p Myöhemmin viiva tummui ja jossain vaiheessa nousi ihan ylös asti. Hyvä, ettei yllä ihan tissien väliin asti :joyful: Alaosa viivasta on edelleen tummempi ja muuten se on suht vaalea. Ja tänne ois poika tulossa :)

Takaisin