La Helmikuu 2016

Nii ja onnea tietysti kaikille jo vauvan saaneille :Heartred Pian on mullakin oma käärö sylissä :happy:
Kaverilla just muutama viikko sitten sektio perätilan takia,ja oli enemmän kuin tyytyväinen! Toimenpide meni hienosti,ja hän on toipunut hyvin ja nopsaa. Älä huoli!

Mä oon aina ollu sitä mieltä et ennemmin haluisin sektiom ku alatiesynnytyksen.. en tiijä miks :) Tiiän hyvinki molempien riskit, hyödyt ym mutta silti.

Mä pääsin tänään ehkä 500m koirien kanssa, kunnes iski niiin hirveet sukkapuikko kivut et piti pysähdellä vähän väliä, selkääki jomotti. Päätin sit kääntyy takas ku olin muutamaan otteeseen parin askeleen välein pysähtyny. :D kengät oli ihan litimärät jo ennen ku omalta pihalta pääsin pois, buu ois vaa pysyny ne pikku pakkaset!

Onko noi sukkapuikko kivut sellasia viiltävän pistäviä tuntemuksia tuolla kohdunsuulla? Itsellä ollu sellasia ja tuntuu kyl niin kirpakalta aina välillä et huh!

Missä vaiheessa teille on tullu linea negra jos on tullu? Mulla nyt rv 36+5 ja eilen huomasin haaleen viivan, joka on tänään tummentunu aika selvästi. Eikös se yleensä tuu jo vähä aiemmin jos on tullakseen? :D

Mulle tuli linea negra muutama vko sitte.. nyt rv 37.. olisko ollu jotain 31-32 vkolla ku tuli..luulin kans et jos tulee ni tulee aikasemmin. Haalee se kyl on, näkyy just jos läheltä kattoo

MasuKK1 Joo sellanen yht äkkinen viiltävä kipu kohdunsuulla, vähän ku just sukkapuikolla tai puukolla iskis alapäähän. Ei onneks kestä kerrallaan hirveen kauaa, mut jos useempi tulee peräkkäin ni tuntuu kyl tosi keljulta!

Niin ja mulle on kans ihan vasta tullu tosi haalee linea negra, en tiiä meneekö alavatsalla, mut ainaki navasta ylöspäin!

Mulla on ollut linea negra melkein alusta asti, kiko ajan vaan pidentynyt ylemmäs ja ylemmäs ja menee läpi häpykummunkin :)

Mulla tuli se linea navasta alaspäin jo joskus 20 vk:n tietämillä. Nyt loppua kohden se on vahvistunu myös navasta ylöspäin.
Mulla ne kivut tuntuu siltä, että ihan ku joka askeleella joku tökkäis puukolla häntäluun alle. Nopeet ja sivuttaiset liikkeet on kaikki pahimpia.

Ei hyvää päivää sanon minä! Kävin siis viime viikolla äitipolilla,ja mulla oli joku erikoistuva lääkäri, joka vaikutti siltä että se ei aina ollut asioista ihan varma,ja vaikutti epävarmalta omiin mittauksiinsa ym. Mulla hätähousullahan jäi tosi ahdistava olo siitä käynnistä,joten varasin yksityiselle ultran. Huippupätevä erikoislääkäri oli terveystalossa! Se aiempi lääkäri sanoi että osa virtauksista vähän huonontunut,ja paino 2,7kg, niin tämä erikoislääkäri kun kattoi,niin virtaukset kunnossa ja painoarvio 3,3-3,4kg!!! Huoh,onneks kävin siellä yksityisellä! Tämä pätevämpi lääkäri otti myös hyvin vakavissaan haluamani käynnistyksen ajatuksen,kun aiempi lääkäri tyrmäsi sen täysin.. Ensi viikolla taas äitipolille,täytyypä ottaa asia uudestaan puheeksi. Kyllä omiin vaistoihin kannattaa luottaa!

Olipa hyvä et menit käymään siel. Pitäsköhä ittekki..
Mä kysyin lääkäriltä painoarvioo ni se tuumas ettei hän sitä osaa sanoo, saa terveydenhoitaja kattella loppuajasta... ihme lääkäri. Ja se sai sf-mitan 4 cm isommaks mitä terkkari 2vko sitte..

Ne joilla on tullu linea navasta alaspain tai ylhäältä napaan ja siitä alas niin mitä sukupuolta ootte saanu. Molemmista tytöistä saina vahvan linea viivan navasta alaspäin ja kaikki sano että tyttö ja tyttöjä tuli. Nyt kolmannesta en oo huomannu viivaa ja kolmatta tyttöä luvattu :) eli poika jos kulkee ylhäältä alas asti

Mulla viiva menee aika reilustikki navasta ylöspäin ja tyttö pitäis olla tulossa.

Kuinka luottavaisesti ootte muuten ollu noitten tyttöpoika lupausten kanssa?:D mä just mietin et kun poikaa lupailtiin ja oli kyllä aika selkeä ni oon kyllä ihan sokeesti siihen uskonut :D

Mulla on linea vaan navasta ylöspäin ja hyvin hento. Sukupuolta ei kylläkään tiijetä. Muiden testien mukaan pitäs tulla tyttö :)

Meillä ainakin on ultrissa näkyneet munat niin selvästi, että aika miehekäs neiti on tulossa, jos hää tyttö on. ;)

Eilen lääkäri vähä ultras ku katto mitenpäin vauva on, ni oli pakko sanoo sille ettei näytä mulle tai kerro sukupuolta ku ei haluta tietää sitä :)

Takaisin