Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä oli kans pussilakanassa reikä, ei siinä muistaakseni hirveen kauan menny, kun tuli uusi postissa. Oisko viikko tai pari.Onko kukaan muu joutunut palauttamaan äitiyspakkauksen viallisia tuotteita? Mä lähetin kaks viikkoa sitten pussilakanan reklamaatioon, kun siinä oli iso reikä saumassa (eikä olisi pystynyt korjaamaan huomaamattomasti). Mietin vaan kauanko mahtaa kestää, että saa uuden tilalle?
Kääk! Mistä löydän tämän?Kirjoitan nyt tännekin jos joku sattuu huomaamaan eli, synnyttäneet äipät !
Jos tahdotte julkiselle syntyneet helmikuiset listalle niin kommenttiin tiedot tonne listaan niin tiedän kuka on halukas listalle. Kiitos! :)
Jännää! Tsemppiä hirveesti!! :) mulla kävi hassusti kun oli aamuks varattu terveystalosta ultra,kun saavuin paikalle niin lääkäri sanoikin,että "en minä ole erikoistunut virtauksien katsomiseen,joten en ala niitä katsomaan ollenkaan,sinulle täytyy vaihtaa lääkäriä". Onneks sain vielä tälle iltapäivälle uuden ajan toiselle lääkärille joka on hyvin kokenut virtauksien katsomisessa..Täällä sitä maataan käyrillä. Käyrän jälkeen saan sit ensimmäisen murun cytoteciä...