La Helmikuu 2016

Onko kukaan muu joutunut palauttamaan äitiyspakkauksen viallisia tuotteita? Mä lähetin kaks viikkoa sitten pussilakanan reklamaatioon, kun siinä oli iso reikä saumassa (eikä olisi pystynyt korjaamaan huomaamattomasti). Mietin vaan kauanko mahtaa kestää, että saa uuden tilalle?
Meillä oli kans pussilakanassa reikä, ei siinä muistaakseni hirveen kauan menny, kun tuli uusi postissa. Oisko viikko tai pari.

Okei, mä oottelen sit vaan, eiköhän se sieltä tule :). Eipä sillä niin kiirettäkään, kun ajatuksena on nukuttaa vauvaa ensin äp-lootassa.

Pääsin vihdoin tänään ultraan. Painoarvio nyt 2650 grammaa. Onneksi ei vielä enempää. Kontrolliajankin sain kahden viikon päähän. Pissa lähti viljelyyn, kun sieltä oli jotain löytynyt. Ja verenpainemittari pitää hakea lainaksi, kun se ei millään tahdo laskea.

Kiitos kaikille onnitteluista :) muistakaa ottaa imetys liivit mukaan... Mun jäi kotiin ja nyt sattuu..inhottavaa!

Nyt on ulkona supervaarallista, olin koiran kanssa lenkillä ja olin koko ajan ihan pelko pyllyssä että koska sitä ollaan naamallaan! Nyt jäi miehelle koiran ulkoilutus siihen asti ku saa kunnon hiekat tonne tai mielummin kaikki jäät vaan pois...

Itehi sain ne nastat joululahjaksi ja lenkille en lähe ilman jarruja. Kyllon hyvät Varsinki koirien kans liukkailla.

Onnea kaikille pienokaisensa saaneille :Heartred
Balalle tsemppiä huomiseen! Kovasti teistä nyt tammikuisia tulee. Mä oon huhkinut ihan huolella tänään, mut toivottavasti ei nyt vielä syntys. Minä hullu koiran kanssa pihallakin ja pyllylleenhän sielä mentiin, onneksi sain kädellä vastaan niin ei kauheesti tärähtäny.

Mä pääsin tänään ehkä 500m koirien kanssa, kunnes iski niiin hirveet sukkapuikko kivut et piti pysähdellä vähän väliä, selkääki jomotti. Päätin sit kääntyy takas ku olin muutamaan otteeseen parin askeleen välein pysähtyny. :D kengät oli ihan litimärät jo ennen ku omalta pihalta pääsin pois, buu ois vaa pysyny ne pikku pakkaset!

Kirjoitan nyt tännekin jos joku sattuu huomaamaan eli, synnyttäneet äipät !

Jos tahdotte julkiselle syntyneet helmikuiset listalle niin kommenttiin tiedot tonne listaan niin tiedän kuka on halukas listalle. Kiitos! :)
Kääk! Mistä löydän tämän? :o

Täällä sitä maataan käyrillä. Käyrän jälkeen saan sit ensimmäisen murun cytoteciä...
Jännää! Tsemppiä hirveesti!! :) mulla kävi hassusti kun oli aamuks varattu terveystalosta ultra,kun saavuin paikalle niin lääkäri sanoikin,että "en minä ole erikoistunut virtauksien katsomiseen,joten en ala niitä katsomaan ollenkaan,sinulle täytyy vaihtaa lääkäriä". Onneks sain vielä tälle iltapäivälle uuden ajan toiselle lääkärille joka on hyvin kokenut virtauksien katsomisessa..

Tuulia hyvä et lääkäri oli rehellinen, ettei ole erikoistunut siihen ja sait ajan heti toiselle lääkärille. Toivotaan et kaikki on hyvin! :)

Mulla oli eilen lääkärineuvola 37+0. Hyvillä mielin, kaikki oli kunnossa. Mitat vastasi ihan tarkkaan viikkoja ja siellä on pysytty nyt nätisti pää alaspäin. Painoarvo oli 3,0-3,1 kg, hiukan pienempää ennusteli kuin esikoinen. Omaa painoa oli tullut selvästi vähemmän kuin parilla edellisellä käynnillä.
Mitään etenemisen merkkejä ei näkynyt, mikä ei ollut yllätys kun mitään ei ole tuntunut. Eli kyllä mä luulen, etten lähe tähä tammisynnytysbuumiin mukaan...

Mulla on ens viikon keskiviikkona aika nyt sinne äitipolille, jossa sitten päätetään, miten edetään vauvan perätilan takia... Jännittää kamalasti :sad001Tosin oon jo yrittänyt asennoitua positiivisesti sektioon, kun sitä nyt ilmeisesti ensisynnyttäjille tässä tilanteessa suositellaan. Alkujärkytyksestä oon toipunut ja onneks tässä nyt ei mitään hätää kuitenkaan oo :)

Takaisin