La Helmikuu 2016

Loppuviikosta ei taija paljoo uskaltaa ajella autolla.. luvattu nii liukasta keliä :/ onneks ei tarttekka mennä minnekkää muuta ko huomena kauppaan ja neuvolaan. Toiv ny tällä viikolla ei tartte lähtee synnyttään, en uskalla mennä taksin/lanssin kyytiin :)
LL, tsemppii sinne!
Mulla jäi niin paska maku suuhun ja epävarma olo mun edellisestä äitipolikäynnistä,että varasin keskiviikko aamulle yksityiselle ultran,saa huippupätevä erikoislääkäri sorkkia ja kattoa kunnolla kaiken! Tiiän et maksaa,mut se on pieni hinta mun mielenterveydestä! Mulla on sinne tunnin matka,ja huomasin kans ton kamalan kelivaroituksen,niin mun ihana iskä lupas tulla hakemaan mut ja kuskata edestakas :)

Voi onnekas!!! Tsemppiä hirveesti! Saanko kysyä millä perusteella käynnistettiin? Mä suunnilleen rukoilin sitä kun ylävatsalihas tuntuu siltä et se on ihan revenny + selässä skolioosi.. Mut tyrmäsivät heti :( mut toivotaan et sulla menee synnytys nopsaa ja mahd.kivuttomasti! Tuu kertomaan miten kävi!

Mulla on tosiaan nuo lonkat vaivanneet 3kk..mulle luvattiin että rv 38 jälkeen voitaisiin käynnistää jos vauva on hyvän kokoinen. Kun ei pysty nukkumaan ja lastenhoito on hankalaa kun ei välttämättä pääse edes sängystä ylös.
Tänään oli rv38+3, vauvan koko arvio 3100g. Ehdottelivat ens viikon alkua käynnistykseen mut romahdus tuli.

Nyt on supistukset 3 min välein, 2 cytotecia olen saanut suun kautta. Ekan klo 11:45 ja toisen 15:45. Kolmatta ei enää tänään annettu kun kroppa lähti ihan hyvin reagoimaan ja supistukset ovat nyt 3h aikana alkaneet voimistua. Äsken sain kipu piikin lihakseen, se joko edistää synnytystä tai sit saan nukkua. Kumpikin käy.

Jos vauva ei synny yöllä niin sit aamulla jatketaan käynnistystä.

Jännittää. Välillä käynyt jo mielessä et olisinpa vain lähtenyt kotia :D

Muoks:

Klo 1:56 supistukset kipeytyneet, kohta pääsen saliin.

Muokattu viimeksi:
Tänään tartti esikoisen kanssa mennä lääkäriin ja keli ja tieolosuhteet oli kyllä jo ihan mitä sattuu. En haluaisi enempää kuin keskustaan ja takas ajella, sen verran arvaamatonta jääsohloa on nyt tiellä. En päässy meidän autolla edes pihaan asti kun on pieni ylämäki :/ onneks omaa tietä sen 200m. ni ei våliä mihin autons jättää.

Jee onnea hurjasti!! Meikäläiselläkin alkaa aika lupaavia tuntemuksia olemaan, menkkamaisia kipuja mitkä tuntuu välillä takamuksessa ja reisissä,ja supistukset meinaa jo välillä pistää vähän irvistämään :) tosin eivät vielä ole säännöllisiä eikä satu tarpeeks,mutta jospa tässä jotain alkais tapahtumaan.. Mun tuurilla menee vielä kolme viikkoa, mutta neuvolassa tänään sanottiin että pää laskeutunut ja kiinnittynyt :)

Voi miten jännää balacenia!! Nyt oikein nautit ja rentoudut miehesi kanssa viimeisenä iltana ennen vauvan saapumista! Sanoiko lääkäri mistä pienentynyt painoarvio johtuu? Hyvä että kaikki on hyvin, laukut vaan valmiiksi ja odottelemaan huomista! :)

Ei osannut sanoa mistä johtuu. Napa- ja istukan virtaukset oli kuitenkin hyvät ja vauva liikkuvainen.
Toivottavasti toi painoarvion heitto johtuu vain mittausvirheestä!

Täällä ei mitään ihmeellisiä lisääntyneitä tuntemuksia, mutta vielähän tässä on aikaa. Edelleen paineen tunnetta lantiolla ja häpyluissa, ja ehkä vauva tuntuu viihtyvän hieman alempana jo :) rv 37+4

Onko kukaan muu joutunut palauttamaan äitiyspakkauksen viallisia tuotteita? Mä lähetin kaks viikkoa sitten pussilakanan reklamaatioon, kun siinä oli iso reikä saumassa (eikä olisi pystynyt korjaamaan huomaamattomasti). Mietin vaan kauanko mahtaa kestää, että saa uuden tilalle?

M3L, mä palautin potkuhousut ku siihen tuli reikiä pesukoneessa ja kyl siin vissii melkein kuukaus meni ennen ku tuli uudet, en kyl muista tarkkaan, mut ei nyt mitenkää nopeesti tullu

Takaisin