La Helmikuu 2016

hei! tosiaan tein tuossa perjantaina positiivisen testin =) :Heartbigred ja oon aika onnelinen vaikka tää onkin jo neljäs lapsi mutta mutta ihana tää on jos oikeasti kaikki mene todella hyvin =) sain jo ennen kunnon plussaa tosi haalea plussaa että en uskonu niihin ollenkaan ,kävin muuten vaan neuvolatädillä että kun menkat on myöhässä ja kaikki mutta menkkakipuja tule ihan kokoajan se teki tiesti ekaksi raskaustestin ja no en mä tätä ihan positiiviseksi sanois mutta näkee haalean viivan kans. sit se ultras ja kahtoi että kyllä kpohtu ainakin on vielä tyhjä ei se siinä nähny mitään mutta ihmetteli miksi kohtu on niin pinkeä. totta kai kun sain vahvemman viivan suraavalla päivänä niin oon nyt huolissaan kun mitään ei näkyny :/ viimeisten menkkojen perusteella laskettu olis 13 helmikuuta .. ja neuvolatäti käski vasta soitella 22 päivä kun jos menkkoja ei kuuluis,kääks miten ihmeessä mä jaksan siihen asti :O
 
Mie tod.näk tulen liittymään, mutta en oo kyllä vielä plussannut.. Viim viikon päästä maanantaina pitäis testin näyttää plussaa. Eilen kyllä havaitsin tosi erikoisen oireen ku miehen syömä tonnikala haisi ihan kahvipavuille! :D ja tänään rupes aamun kauppareissulla mahassa kiertämään niin että meinas oksu tulla hedelmäosastolla. Toinen ois tulossa ja kyllä oireet siihen viittais että pieniin päin ollaan!
 
Ylläpidosta, heipparallaa!

Hirveän mukavaa olisi, jos voisitte noudattaa foorumin FB-sääntöjä. Kuitenkin tässäkin ketjussa asiasta on jo huomautettu ja viesteistännekin sen huomaa, että säännöt ovat tutut, joten hieman kurjalta tuntuu palata tähän aiheeseen. :(

Ketjua on nyt muokattu osin aika ankarastikin, mistä pahoittelen, mutta sääntöihin on teistä jokainen sitoutunut foorumille kirjautuessaan.

http://forum.vau.fi/threads/facebook-säännöt-lukaise-ne-täältä.1580800/
 
Liityn myös mukaan. Mulla ei varmaa muistikuvaa viime menkoista, mutta aika varma olen hedelmöittymis ajankohdasta. Plussattu 5 pv kesäkuuta. Neuvolaan en ole vielä soittanut.omalle lekurille aika maanantaina. Sieltä varmaan lähetetään Naistenklinikalle 1 tyypin diabeteksen takia. Viime vuonna mulla oli niin kamala lääkäri naistenklinikalla, että en haluis ajatellakaan koko paikkaa:sorry: no se raskaus meni kesken. Saas nähdä tämän kanssa.
 
Hui kun paljon on uutta väkeä tullut tännekin, kun ei ole päivään käynyt! :D huippu juttu, onnea plussista kaikille kanssavastaplussanneille!

Tuosta toksoplasmoosista vielä, olenkin kuullut että arvot on mahdollista mittauttaa, mutta tuo oli uusi juttu, että vain eläinten kanssa työskentelevät pääsevät mittauksiin. Periaatteessahan tässä tulee oltua vieraiden kissojen kanssa tekemisissä koko ajan, kun välillä noita katteja tuodaan meille suoraan latojen alta ja ties mistä navetan nurkista.

Ähh Kyfi3716730 tuo on niin ärsyttävää, kun joutuu jonkun karmean lääkärin kanssa asioimaan. Toivotaan, ettei tällä kertaa olis niin kurja tuuri. Se on älytöntä, että lääkäreistä sellaisia m*lkvisteja löytyy, se kun on sellainen ammatti, jonka puoleen ihmiset kääntyvät kaikkein arkaluontoisimpien juttujensa kanssa. Kyllä se varmasti hyvin menee <3
 
HUH kun on uusia tullut! Onnea kaikille! :)

Mä oon ollut jotenkin niin väsyny etten oo jaksanu oikeastaan yhtään mitään töiden päälle... Täs olis muutto ja kaikki ens viikolla, huomenna pitää ennen iltavuoroa käydä pystyttämässä aitaus koiralle uuteen kotiin...
 
Mitä ruoka-aineita olette jo alkaneet välttää ja/tai mitä ohjeita olette saaneet?

Olen menossa verikokeeseen keskiviikkona ja viikon päästä maanantaina varhaisultraan. Kunhan niissä on kaikki ok niin soittelen sitten meidän omaan neuvolaan.

Raskaus sai alkunsa lahjamunasolusta, joten riskit on isot ja haluan olla varma että alku on lähtenyt kunnolla ennen kuin soittelen omaan neuvolaan. Käyn yksityisellä vielä toistaiseksi.

Tänään edelleen rinnat kipeät ja aivan turvoksissa. Alavatsalla ollut muutamia vihlaisuja iltapäivällä, mutta muuten hyvä olo.
Olen tehnyt neljä testiä ja jokaiseen tuli toinen toistaan selkeämmät viivat. Siltäkään tätä ei meinaa uskoa millään!

Ei olla kerrottu vielä edes perheille, koska jännittää.
Tulee pitkä odotus kyllä :D

Tänään 5+2 ❤️
 
Onko kenelläkään ollut nyt selkä kipeä? Mulla alko eilen selkäkivut, nyt iltaa kohden vaan voimistuu:/ viime kkm alkoi myös selkäkivulla..
 
Coda, on ollut vähän kipeä aina vaihtelevasti.
Välillä on ja välillä ei. Toivotaan, että pieni pysyy kyydissä mukana. Voihan se olla raskausoirekin!

Saako kysyä, että mitä muita oireita oli? Alkoiko vuoto pian kipujen jälkeen?

Toivottavasti kaikki on hyvin! ❤️
 
Mulla ainaki oli toissaviikolla selkä ja maha kipuja. Kolmena päivänä peräkkäin ja sillai jaksoittain ettei kumminkaa kokoajan sattunu, mutta illalla just voimistu. Otin panadolin nii helpotti ja ei oo nyt ollu ennää mittää. :0 ja mulla ainaki ne tais olla ihan normi kipuja ku pikkune ainaki perjantaina oli vielä ok. :)
 
Mulla ollut alusta asti alaselkä kipeä. Polttelee ikävästi, mutta niin teki keskimmäistä odottaessakin
 
Viime kkm alkoi tosissaan selkäkivut, siitä pari pv niin aamulla vähän vuosin, ja samana päivänä onneksi ultraan missä ei sykettä kuulunut. Tää samanlainen oireettomuus ja selkäkivut ei nyt lupaile kovin hyvää. .huomenna oma lääkärille aika, niin ehkä pääsis jo syynättäväks saman tien.
 
Coda mulla oli ekassa raskaudessa alussa selkä tosi kipeä n. 6-14 viikoilla ja sit helpotti. Luulisin et liittyy hormonaalisiin muutoksiin ja kohdun muutoksiin :)
 
Takaisin
Top