Minä aloitin varhennetun jo yli viikko sitten, siltä varalta, että nuo pakkolait toteutuvat. Kaikki mikä tulee tänä vuonna on varmasti vielä sitä korkeampaa äitiyspäivärahaa, vaikka ne eduskunnan ääliöt päättäisivät mitä tahansa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oon jostain kuullut/lukenut, että vauvan aktiivisuus mahassa pitäisi vastata sitä millainen hän on sitten synnyttyäänkin. Eli jos mahassa on rauhallista, niin syntyvä lapsi olisi siten rauhallinen luonteeltaan. Mulle kelpaisi, tosin sellaiset sambarytmit tuntuu mun mahassa olevan menossa yötä päivää, että turha toivoa.Ainiin ja täälläkin pienehkö maha ja tosi vähän (?) liikkeitä. Päivittäin kumminkin ja neuvolasta ei oltu huolissaan kun ei oo liikkeet vähentyneet vaan on ollut koko ajan yhtä hiljasta.
Oon jostain kuullut/lukenut, että vauvan aktiivisuus mahassa pitäisi vastata sitä millainen hän on sitten synnyttyäänkin. Eli jos mahassa on rauhallista, niin syntyvä lapsi olisi siten rauhallinen luonteeltaan. Mulle kelpaisi, tosin sellaiset sambarytmit tuntuu mun mahassa olevan menossa yötä päivää, että turha toivoa.
Mulla vauva on tosi rauhallinen öisin, saan hyvin nukuttua, et toiv tuo pitää paikkansapäivisin kyl liikkuu ja heiluu.
ja sitte herään yleensä vessaan 5-7 aikaa nii alkaa mylläämine ja kestää about tunnin. Aamulla saattaa tulla pari hassua liikettä ja päivällä joskus iltapäivästä myllää.Täällä kanssa LA 5.2. ja äitiysloma alkaa 30.12. Varhennettu oisi ollut paikallaan mut en jotenkin ajoissa tiennyt semmosen olevan ees mahdollinen
Ainiin ja täälläkin pienehkö maha ja tosi vähän (?) liikkeitä. Päivittäin kumminkin ja neuvolasta ei oltu huolissaan kun ei oo liikkeet vähentyneet vaan on ollut koko ajan yhtä hiljasta.
Voi kamala. Joskus kun on tuntunut meno rauhalliselta, ja olen päättänyt laskea liikkeitä, ovat ne 10 liikettä tulleet täyteen jo ensimmäisen 30 sekunnin aikana...Oon jostain kuullut/lukenut, että vauvan aktiivisuus mahassa pitäisi vastata sitä millainen hän on sitten synnyttyäänkin. Eli jos mahassa on rauhallista, niin syntyvä lapsi olisi siten rauhallinen luonteeltaan. Mulle kelpaisi, tosin sellaiset sambarytmit tuntuu mun mahassa olevan menossa yötä päivää, että turha toivoa.