La Helmikuu 2016

Mulla on vauva pää alaspäin, tänään oli ultra. :)
Minäkään en ite osaa tunnistaa miten päin vaavi on...

Minulla ei kohtu edes yllä kylkiluihin asti, pitkä kun olen. Ja ilmeisesti mahan pitäisi näillä viikoilla jo alkaa pikkuhiljaa laskeutuakin, joten ilmeisesti pitkät ihmiset selviävät raskaudesta aika helpolla.

Mulla potkii yllättävän vähän kylkiluihin, vaikka oonkin vaan 155cm pitkä! :D
Tosin ainakin tänään ultrassa oli selkä mun mahaa vasten, eli potkii tonne selkärankaan päin...

Tää tyyppi on väärin päin. Pää tuolla kylkiluissa. On muuten aika h*******ä tää oleminen jos erehtyy istuun liikaa.

Mä ainakin sen perusteella osaan päätellä miten päin mahassa loikoillaan, mihin kovimmat iskut tulee. Nyt ollut jo pari viikkoa pää alaspäin, enimmäkseen selkä mun vasenta kylkeä päin. Välillä toisinkin päin, eli selkä oikeaa kylkeä päin.

Mä oon 165 pitkä, eikä maha oo missään kohtaa ollut kovin ylhäällä, mikä vaikuttaa taas siihen ettei housut meinaa pysyä jalassa, koska maha on alhaalta niin suuri.. :D

Miulla on nii hämärä neuvolatäti et viimeeks se sano jotta kokeillaas kuipäi hän siellä on, muttei kyllä sit sen koomimmin kommentoinu asiaa...
Epäilen että on pää ylöspäin edelleen ku junttii miuta millo mihinkii :D ei oo kylkiluihi koskenu ku ei taida viel ainaskaa sinne yltää, vai liekö tuo läskikerroa suojelee niitäki :D

Vaikka oon 180cm pitkä niin mulla kohtu on jo kylkiluissa, muutaman kerran tullu kipeitä potkuja kylkiin.

Sf-mitta oli tänään 30 cm, eli keskikäyrällä menen. Pituutta minulla on 180 cm, ja vielä ei tosiaan yltä kylkiluihin asti. En minä tietääkseni ole persjalkanenkaan, onko teillä sitten todellä pitkät jalat? Tai sitten tämä on vain jokin kohdun asennon ero? Minulla kuulemma on eteenpäin kallistunut kohtu, joten ehkä kohtuni kasvaa enemmän eteenpäin kuin ylöspäin.

Mulla taas kohtu taaksepäin kallistunut, voi johtua siitä, mutta tosiaan kylkiluihin se ulottuu.. mulla kans sf-mitta toissapäivänä 30cm ja viikkoja 31+3

Jee, mun äitiysuimapuku tuli, pääsee uutenavuotena kylpyilemään miehen kans^^ oli niin normaalin näkönenki ni voi käyttää muullonki ku raskaana olles :) jos ei ny iha hirveesti sit korosta mahaa :P

Mulla oli viime neuvolassa 30+1 sf mitta 25cm. Ilmeisesti vähän alakäyrällä, mutta tasasesti omalla käyrällään. :)

Mäkin kysyin äitipolilla maanantaina, että joko nyt voisin mennä uimaan, jos haluan, niin lääkäri ei nähnyt enää estettä sille. Mähän en siis voinut käydä koko kesänä uimassa enkä oo koko raskausaikana käynyt, kun oli niin paljon vuotoja aiemmilla viikoilla. Infektioriski olis ollu isompi, jos olis menny uimaan, niin en halunnut riskeerata.

En silti tiedä edes oonko menossa. Ei mulla edes oo mitään raskausuikkaria enkä tiiä mahtuisko toi mun normiuikkari mulle, vaikka onkin vähän löysähkö ollut aiemmin.

Mulle "mahtu" muuten normiuikkari mut veti rintojen kohalta kangasta hiukka liika alas eikä tissit mahtunu kuppeihin kunnolla :P mäkään en oo koko raskausaikana käyny uimas vaiks oisin saanu työnpuolesta ilmaseks käydä, ja työpaikkaki on 100m pääs uimahallista.. oli muita harrastuksia ja tekemisiä nii paljon

Mulla oli tänään neuvolassa sf mitta 28 ja viikkoja nyt 32+5 eli pieni on pötsi mutta sisuskaluissa varmaan sitäkin enemmän täytettä kun on taaksepäin kallellaan kohtu. Vauveli potkii ihan koko ajan ja kovaa, maha myllää ees taas ja tuntuu ettei se ollenkaan lopeta tota hääräämistä ja ne on jo aikas epämukavia nuo vauvelin venyttelysessiot. Tilaa on siis liikkua eikä oo varmaan asettumassa hetkeen tää meidän pitkäkoipi.

Tänään oli myös puhetta terkan kanssa että Tyksissä, minne olen itse menossa synnyttämään, ei olis enää vauvoille omaa sänkyä vaan ne otetaan vierihoitoon heti syntymästä. Mulle ihan passaa kun kuopuksenkin kanssa harrastin tätä, mutta voihan jollain olla/onko teillä pelkoja siitä että unissaan vaikka käntyy vauvan päälle. Oon nähnyt joskus painajaista asiasta kun yösyötin kuopusta ja se nukkui mun vieressä yönsä.

Takaisin