La Helmikuu 2016

Voi apua mikä suonenveto iski yöllä pohkeisiin, lähti aivan tunto. Ei oo ikinä ennen ollu ja tuntu kuin jalat olisi halvaantuneet. Onko tääki iha yleinen vaiva vai voiko asialle tehdä jotain?:(

Magnesiumia ja villasukat auttaa suonenvetoihin. Itte nukun yöllä villikset jalassa

Onnea siltikin.onnellinen! <3
Aika jännittävää kun eka on jo syntynyt!

Onko jollain kokemusta neuvolan vaihdosta loppuraskaudessa? Mun oisi tarkotus vaihtaa Turun neuvolasta Naantaliin ~35+0. Odotan kyllä innolla vaihtoa mut mitenköhän mahtaa käytännössä sujua :o

Voi apua mikä suonenveto iski yöllä pohkeisiin, lähti aivan tunto. Ei oo ikinä ennen ollu ja tuntu kuin jalat olisi halvaantuneet. Onko tääki iha yleinen vaiva vai voiko asialle tehdä jotain?:(

Uudessa Vauva-lehdessä just kysyttiin tätä joltain hoitajalta ja se sanoi, että on yleinen vaiva raskaana olevilla. Suositteli ensisijaisesti huolehtimaan riittävästä nesteytyksestä eli että juo tarpeeksi paljon.

Onnea siltikin.onnellinen <3

Mulla alkaa huomenna ensimmäinen virallinen äitiyslomapäivä , jee :D ja huomenna myös ollaan menossa miehen kanssa kuvauttamaan vauvamaha että jää sitten jotain ihanaa muistoa tästä mahasta vaikka se ei nyt siltä tunnukaan :)
Nyt menossa rv 31+2

Vauva tökkii tällä hetkellä jo tosi pahasti rakkoon, ei yhtään kivaa näiden muiden yhtä ihanien raskausvaivojen kanssa...

Jei, hyvää ja rentouttavaa lomaa :P Itekin odotan äitiyslomaa innolla, 11 työpäivää jäljellä ja tänään menossa 32+3 :)

Oi, mahtava idea toi kuvaus masuKK1. Mihin meette kuvauttamaan? Tai normaaliin valokuvastudioon vai onks niitä jotain erikoistuneita? :D Työkaverikin meinaan kävi mut sillä otti valokuvaajaystävä ne kuvat studiossaan.

Mullakin alko tänään ensimmäinen äitiyslomapäivä :) Mäkin haluisin kuvauttaa mun mahaa, mutta se ei oo mikään pyöree, eikä ees oikeesti kovin iso 31+1 viikoihin nähden, kaikki ihmettelee miten voi olla niin pieni, kohtu kuulemma taaksepäin, mutta kyllä vähän huolettaa ku tuntuu ettei maha kasva ollenkaan :(Onko teille muuten puhuttu neuvolassa siitä liikelaskennasta?

Mulla oli viimeksi neuvolassa puhetta liikelaskennasta ja sain ohjeet siihen. Ei oo tarvinut laskea kun päivittäin tuntuu ihan hyvin liikkeitä.

Joo meilläkin taisi olla siitä viimeksi puhetta jossain ohimennen, kun mulla oli ollut yksi hiljainen liikepäivä. Netistä oon myös paljon siitä lukenut.

Oletteko jollain varhennetulla äitiyslomalla sitten kun noin aikaisin alkaa? Mulla alkaa 16.12 ja la 25.1. :)

Mulla on la 7.2 ja alotan äitiysloman 2.1. Vaikka kotonapa mä oon ton esikoisen kans kokoajan

Oon mäki ollu tässä sairaslomalla pari viikkoa jo selkäsärkyjen ja harkkasuppareiden takia, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn vain. :)

Mulla la 5.2, äitiysloma alkaa 30.12. Viimeinen työpäivä on kuitenkin nyt torstaina 17.12, koska pidän talviloman ensin. :)

Takaisin