La Helmikuu 2016

Mä yritin varottaa siitä pyyhkeestä jo joku aika sitten. Oli aika viheliäinen tapaus. Eikä muuten kannata tehdä samaa virhettä kuin minä, että seuraava koneellinen oli mustia pyykkejä.

Rintsikoiden pesupussin?! Kuinka iso ja tiheä pussi sulla oikein on, että sinne mahtuu pyyhe ja pitää nukat sisällään? Hyvä idea toki :)
 
Mulla ei lähtenyt siitä pyyhkeestä nukkaa pesussa irti. :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: Jay
M3L: Kai tuo ihan tavallinen pesupussi on, sini merkkinen taitaa olla.. :D
 
Mäkään en huomannu et olis mitenkää lähteny nukkaa siit pyyhkeestä ja ne siniset housut liotin 3 kertaa ennen ku laitoin koneesee muiden vaatteiden kanssa :)
 
Tännekki tuli maanantaina pakkaus, mut täytyy sanoa että hirmu isoja nuo ovat.. Onneks oon hankkinut pienempiä 50-56cm vaatetta. Mutta poikamaisia kyllä oli, mikä ei kyllä haittaa nyt yhtään täällä :D Täytyy pestäki se pyyhe sit erikseen ja kattoo kone sen jälkeen jäikö nukkaa
 
Hei! Täällä vk 27 ja eilen käyty neuvolassa vauva oli perätilassa hb 116 paineet oli ok! Vauva siellä heilutti kättään ♥ mä en nyt ottanut sitä pakkausta vaan sain rahana kävin vaatteita läpi niin meillä on aika paljon! Toisen sokerirasituksen tulokset oli hyvät ja enää ei tartte käydä jeee :-D seuraava kerta onkin 10 pv joulukuuta neuvola!
 
Ite kävin maanantai aamusta sokerirasituksessa ja sanottiin että huomenaamusta on tulokset saatavilla ja niin oli heti tiistaina valmiit kun neuvolaan soitin
 
Okei :) olin just sanomas et soitan huomenna no en taidakkaan kun on lauantai. Hirveä kokemus ei se litku eikä se pdotus vaan se piikittäminen ku näköjään ei ollu ihan homma hallussa!
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    910.6 KB · Katsottu: 58
Jannah :( auts.. mullaki näytti kädet ihan teurastetulta narkkarilta ku kävin ekassa rasituksessa.. toisen kerran kun kävin nii muistin painaa pitkän aikaa kokeen jälkeen sitä pistokohtaa niin ei tullu hirveitä jälkiä.
 
Munki pitäs varata aika rasitukseen.. vähän kyl hirvittää ku oon ny reilun viikon syöny taas vähä mitä sattuu :/ maistuu jäätelö ny vähä liika hyvältä. Ja kiisselit.
Nykyään väsyttääki työpäivän jälkeen niin järkyttävästi ettei jaksa kotona tehä mitään :o on ny taas pari päivää supistellukki ni ei hirveenä lenkkeily kiinnosta
 
Voi kauhee, onpa ilkeen näkönen pistokohta. Mulla meni hyvin se sokerirasitus. Litku oli oikein erinomaista verrattuna viimekerran, 3 vuoden takaiseen kolan makuiseen litkuun mitä ei sit millään meinannu saada alas.
 
... itse en ole retrohenkinen, joten olisin ehkä kaivannut muutamaa vähän hempeämpää vaatetta noiden vahvojen värien sijaan. Mut pöllöistä tykkään :-)
 
Pakko kysyä vaikka näitä ruokakeskusteluita on ties kuinmonta jokapuolella mut onko ihan semmosis kaupan punajuuriviipale purnukoissa jotain ettei niitä sais raskausaikana syödä? :D

Täällä tuntu eilen kaks ihan uudenlaista potkua masusta ja säikähdin ihan kauheesti et mikä toi nyt oli! :D
 
En oo kyl kuullu, et olis mitään estettä syödä säilykepunajuurta. Raakanahan punajuurta ei kannata syödä, kun siitä voi saada ruokamyrkytyksen kaltaisia oireita, mutta kypsennetyissä ei kai pitäis olla mitään vaaraa.

Ite sain joskus vuosi sitten jonkun reaktion punajuurista, kun menin maistelemaan puolikypsää punajuurilaatikkoa. Vessassa tuli sen jälkeen juostua. Mut söin sitten samaa ruokaa kyllä myöhemmin, kun se oli kunnolla kypsää ja ei siitä enää sen jälkeen tullut mitään ongelmaa.
 
Vauva muljahti äsken jotenki ihan oudosti :D pisti vähä kivuliaaatikkin... nytkö ne kipeet liikkeet jo alkaa?
 
Vauva muljahti äsken jotenki ihan oudosti :D pisti vähä kivuliaaatikkin... nytkö ne kipeet liikkeet jo alkaa?

Mulla paripäivää muljahdellu ja nyt oon kääntynyt ylös alas.. potkii kylkiluihin ja välillä tuntuu kun jalka seikkailee ees taas :D ainut huonopuoli et nyt mun toiseen kylkeen tulee kramppi ja on ihan helvetin kipee ja välillä ei pysty liikkuu mihinkään suuntaan... Kipu on sellasta et jotain revittäis irti kyljestä.. ei oo muissa raskauksissa ollu samaa ikinä....
 
Mullakin näyttänyt kädet aina kauhealta seuraavan päivän mutta nyt oli uus täti labrassa ja hyvä että näkee edes piston jälki :-)
 
Takaisin
Top