La Helmikuu 2016

Onko suomessa samanlaisia? Että saisi vaikka sovittaa. Mitenhän nuo koot menee kun on s m l xl.. kokoja mikä vastaa sitten mitäkin :/ varmaan paitakokojen mukaan?
Anteeksi kun tyhmä kyselee :D

Mää en enää muista mistä ite oon aikanaan noi ostanut (netistä joka tapauksessa), mut oon kyllä suomessakin kaupoissa nähnyt vastaavia. En kyl nyt just muista missä kaupoissa. Ehkä jossain tokmannilla tms. ainakin joskus?
Paitakokojen mukaan joo. :)
Mut varmaan myös jotkut urheiluliivit tai muut kaarituettomat liivit vois olla jees. :)
 
Näin viime yönä taas synnytysunta. Siinä oli ainaki 7 henkee samassa huoneessa ponnistelemassa. Oliskohan ne palstalaisia ;-)
 
Mulla tulee ihan muutamia tippoja vasemmasta tissistä päivän aikana jotain tavaraa, oikeasta ei mitään.. :D
 
Kävin taas eilen lääkärissä näytillä. Tuomioksi tuli ettei runsaiden supistusten takia töihin ole enää asiaa. Sairastan niin kauan kun saan siitä täyttä palkkaa ja sitten pidän vuosilomia loppuajan. Vaikka tää tilanne onkin ollut jo tiedossa, niin silti vähän tuppaa masentamaan. Kateellisena eilen jopa katselin naapurin haravointia, itse kun ei voi tehdä yhtään mitään :( mutta kaikesta tärkein, tyttö on kunnossa ja kasvaa vauhdilla! Painoarvio oli jo 1200g. Kuulemma reviiritietoinen kaveri, kun potki ultraajan anturiin, kun yritti alakautta kohdunsuun tilannetta tutkia :)
 
Hei, pitääkö ryhmään jotenkin erikseen kirjautua ja/tai pääseekö helmikuisten ryhmään jotenkin näpsäkästi, kun tänään vasta liityin ja innostuin tästä :D terkut sokerirasituksesta... :)
 
Hei, pitääkö ryhmään jotenkin erikseen kirjautua ja/tai pääseekö helmikuisten ryhmään jotenkin näpsäkästi, kun tänään vasta liityin ja innostuin tästä :D terkut sokerirasituksesta... :)
Ei varsinaisesti :) tunnukset kun olet tehnyt niin olet sitä kautta tänne ikäänkuin liittynyt. Sit nämä helmikuisten jutut löytyy tästä samasta osiosta kaikki.
Salaiselle puolelle liittyminen on sit ohjeistettu tuossa siihen liittyvässä ketjussa :)
Tervetuloa mukaan ja onnea odotukseen :)
 
Ihana äitiyspakkaus tuli tänään ♡ oli kiva ku tuli toi pakkaus matkahuollon tiskiin ja vieresestä postin tiskistä sai ottaa 3 dermosil pakettia :) piti vaa dermosilit jättää viel autoon ku on liika raskaita :/
 
Miulla ei oo mitään :o ei vuoda tissit eikä supistele, eilenki ku oli sokerirasitus ni aamulla menin 6.30 töihin pesee allasosastoa ja sit rasitukseen 8.20. Vähä nälkä kalvas ja meinasin sinne haisevaan odotustilaan nukahtaa... Illalla oon kyllä aina ihan puhki mut päivät menee jaloillaan. Toisaalta oon kade oisin jo valmis jäämään kotiin oottelee helmikuun loppua...
 
  • Tykkään
Reaktiot: Jay
Tännekkin tuli tänään äitiyspakkaus :Heartpink Ihanaa :) En ollu hahmottanu niistä äitiyspakkauskuvista varmaan puoliakaan noista vaatteista, nii oli yllättäviäkin vaatteita :D En tykkää niistä keltasista housuista, enkä niistä ruskeeraidallisista vaatteista.... Keltanen pöllökuvioinen potkari? menee nippanappa, inhoon keltasta ja ruskeeta :D
 
Omat lempparit äitiyspakkauksesta on just ehottomasti ne keltaset pöllöpotkuhousut!:D
Ja se vihree pöllöbody. Kaikki oikeastaan on ihania.:)
 
Tännekin tuli pakkaus tänään. Niiiin ihania vaatteita kaikki! ♥
Oliko jostain lähtenyt nukkaa? Olikp siitä pyyhkeestä vai mistä? Mukana oli lappu niistä sinisistä housuista että saattaa lähteä väriä mutta muistaisin että oli juttua jostain muustakin..
 
  • Tykkään
Reaktiot: Jay
No onpas nyt pakkauspäivä :-) Mä kans hain pakettini äsken ja kohta pääsee aukoilemaan ja fiilistelemään... Tämä on The Hetki!!!
 
Juu tais olla se pyyhe. Ite en oo uskaltanu sitä laittaa vielä koneeseen, kun jo pakkauksesta otettaessa pölähti sellaset nukat pitkin housuja. :eek:
 
Mäki tykkään joka väristä ja kuvasta ja kaikesta mitä tos äitiyspakkaukses on :) <3 tosta kestovaipasta en vaa nii hirveesti perusta :)
 
Pyyhe se oli :D pesin sen tänään valkoisten lakanoiden kanssa ja kuivumaan laittaessa nukkaa oli joka puolella, enpä tajunnu ennen pesua...
 
Tänne tuli äippäpakkaus kans pari viikkoo sitte, oli kyl ihan kivoja juttuja etityisesti lakanat oli mieluisat, mut jotkut vaatteet mun makuun vähän poikamaisia ja niistä ruskeeraidallisista en tykkää. Mut paljon hyödyllistä tavaraa :)
 
Mä pesin sen pyyhkeen rintsikoiden pesupussin sisässä, jäi kätevästi kaikki nukka sinne pussiin. Ja puistelin ulkona ennen ja jälkeen pesun. :)
 
Takaisin
Top