La Helmikuu 2016

Soitin neuvolaan ja sain jo 29.6 ultra ajan kun neuvolatäti oli sitä mieltä että kun minulla oli syyskuussa keskenmeno niin tarkistetaan nyt jo mikä on tilanne. Odottavan aika on vaan niin pitkä...
Syyskuussa menin 12rvk ultraan kunnes kätilö sano että kaikki ei ole hyvin. Loppujen lopuksi jouduin lääkkeillä käynnistämään ulos tulon ja se oli hirveetä
Nyt kovasti pelottaa että jos joudun uudestaan käymään läpi sen..
Mulla on 3 lasta ennestään
 
Toivottavasti nyt kaikki menee hyvin, Pilvisydän! :Heartred

Itsekin olisin niin halunnut aikaisemmin ultraan, kun taustalla on myös km maaliskuun lopulta, mutta vaikka neuvolanterkka tiesi siitä, niin en pääse ultraan... :oops:
 
Toi on kyllä perseestä suoraan sanoen.. Pitäis olla valtakunnallisesti kaikille samat systeemit! Täälläkin saa siis vasta kun on useampi km taustalla, rakenteellinen vika tai jos on ollu kohdunulkoinen raskaus..
 
Toivottavasti nyt kaikki menee hyvin, Pilvisydän! :Heartred

Itsekin olisin niin halunnut aikaisemmin ultraan, kun taustalla on myös km maaliskuun lopulta, mutta vaikka neuvolanterkka tiesi siitä, niin en pääse ultraan... :oops:

Niin minäkin toivon. Kaiken kaikkiaan mulla keskenmenoja on 4 mutta tämä viimeisin kaikista pisimmällä ja ei tullut itsestään ulos
Yritä vielä sanoa sille neuvolatädille että voisiko mitenkään päästä ultraan...
 
Oi silville ilmestynyt lisäys nimen perään! :)

On kyllä ollu viime päivinä kivan rauhallinen ja onnellinen fiilis :) juhannuksena alkaa kuuden vk kesä loma :) töihin palatessa ollaanki jo toivottavasti aika pitkällä ♡
 
Mimmulih: mä sain kerrasta kaks uutta "lisänimee" tohon, kun oon näköjään nykyisin "rakastunut foorumiin" :D tai en tiä kauanko oon ollu kun aina käyn puhelimella täällä eikä täs sovellukses sellasia näy :D mut tänään ne huomasin :D
 
Hei, minä voisin liittyä tänne (kin) :) Sunnuntaina tein haalean plussan, ja tänään tuli jo vahvempana. Esikoista siis odotan, ja tuntuu etten tiedä raskaudesta mitään! :D Pitänee soittaa neuvolaan huomenna. Kamala jano vaivannut, ja ilmavaivojentunnetta + pientä ajoittaista juilimista alavatsassa, vähän kuin lievät menkkojaennen-kivut. Mutta uskomaton, epätodellinen ja ihana fiilis!
 
Tuli paniikki niin oli pakko tehdä itse vielä yksi testi. Ja vaikka sen nyt illalla teki niin ihan kunnon viivat piirtyi vain puolessa minuutissa. Kai sitä pitäisi uskoa, että tässä raskaana ollaan. Huomenna sitten vielä varmistus neuvolassa, vaikkei tässä nyt enää mitään sellaisia varmaan edes tarvittaisi. Edelliskerran takia neuvolatäti tahtoo kuitenkin siellä vielä testailla ja varmaan ihan hyvä niin. : )

Ja tervetuloa kaikille uusille ja onnea matkaan.
 

Liitteet

  • testi.jpg
    testi.jpg
    509.7 KB · Katsottu: 39
  • Tykkään
Reaktiot: mh-
Heippa hei! Minäkin voisin jo varovaisesti liityä joukkoon... Ikää on ehtinyt kertyä mittariin ja taustalla usean vuoden yritykset raskautua. Toukokuussa tehtiin alkionsiirto ja toukokuun lopulla plussasin. Olo on hämmentynyt, onnellinen ja samalla kovin epäuskoinen. Välillä nippailee alavatsaa, välillä on rinnat kipeet, välillä närästää ja on etova olo. Ja välillä on ihan semmoinen perusolo niin pitkään että ihan pelottaa...
 
Oi onnea Jenny ihan superisti plussasta! Mua liikuttaa lapsettomuushoitojen avulla raskautuneet. Tulee vaan niin onnellinen olo toisten puolesta, vaikka en tiedäkään mitä siinä on koettu. Tervetuloa mukaan kirjoittelemaan!
 
Minäkin clomeilla sain plussan puolentoista vuoden yrittämisen jälkeen. Pelottaa vaan niin paljo et siellä on useempi tai ei yhtään. Ens viikolla on ar-ultra ni jospa siellä selviäis jotain. En saanu nimittäin ovista tikutettua joten varmuutta ei oo Oikeen mistään muusta ku et positiivinen testi on tullu ja raskausoireet jopa viikko ennen ku menkkojen ois pitänyt alkaa. Et saapa nähä. Laitattehan sit viestejä tänne kunhan ootte käyneet ultrissa. Kiva ois tietää onko jollakin ylläri useempia tulossa? Ite mietiskelin jo et kuinka kaksoset tai kolmoset tai ei yhtään muuttais elämää? Oletteko itse pohtineet samoja asioita?
 
Takaisin
Top