La Helmikuu 2016

Silv: toivotaan niin. Kyllä tää iteltäkin ajatustyötä vaatii että tän sisäistää ja tajuaa :)
 
Vähän erilaista aihetta... Mut meille tuli tänään kutsu kesäjuhliin, jotka on jo perjantaina. Kyseiset juhlat on yleensä jäätävät ilmaisen viinan bileet, eli kunnon ryyppäjäiset.
Ja Mä en sylje koskaa kippoon.. Ja kaikkien tietää sen. Mitä teen, tai siis sanon?
 
Ihmemaanlapsi: Jos sinusta itsestä tuntuu, että pärjäät ja uskot siihen itse, niin kenelläkään ei ole oikeutta sitä muuksi muuttaa tai epäillä! Saahan ihmiset nuorempanakin lapsia ja pärjäävät hyvin!
 
Marru90: noin minäkin ajattelisin :) mulla on vahva luotto siihen että pärjättäisiin hyvin kyllä, jos raskaus sinne syntymään asti edes menee :)
 
Ei oikee auta, ku se herättäisi heti epäilyksiä. Ja kun firma maksaa aina taxi kyyditkin. Ja meitä on niin monta tästä läheltä menossa, et tilataxilla varmaan on lähettävä.
 
Äippä2015: jäi lause vähän kesken. Mullahan kävi niin, että tein eka todella haaleaa positiivisen. Siis sellasen, et valoa vasten näki. Oltii just lähössä reissuun, ja siks testasin. Ostin reissusta vieläkään toisen testin varmuuden vuoksi, joka oli negatiivinen. Parin päivän päästöt kotona myös negatiivinen kunnes sit tein samana päivänä uudelle,kun menkkojen piti alkaa taas haaleen, mutta jo vähän selkeämmän positiivisen, joka lähti vahvistamaan päivä päivältä :)
 
Jl: mä varmaan jättäisin menemättä.. Oon kyl niin huono valehtelemaan että ehkä senkin takia :D toisaalta, mikäli porukka on sellainen ettei haittaa jos tietävät, niin sit varmaan sanoisin suoraan miksei janota..
 
Jl mä varmaan vetoisin johonki lääkitykseen jonka aikana ei saa juoda. Sanot vaikka että sulla on johonkin "naisten vaivaan" juomisen estävä lääkitys ni kukaan tuskin kyselee enempää
 
Ihmemaanlapsi. Kovasti tsemppiä täältäki päin sun tilanteeseen. Toivottavasti mies tulisi järkiinsä mutta olet varmasti vahva nainen ja selviät yksinkin jos niin käy ♡
 
Hammaskipuun jos viisauden hammas kasvaa niin on mulle annettu antibiootti lääke jossa on antabus vaikutteinen aine, joten ei saanu juoda tippaa alkoholia!!;) tätä mä käytin viimeksi viime vkl
 
Juu tää on hankalaa. Mies meni jo ilmoittamaan meidät bileisiin. Bileet on siis miehen työporukan, mihin perinteisesti avekit tulee myös mukaan. Kaikki on puolituttuja tai naapuerita, eli kertominenkaan puolelle kylää tässä vaiheessa ei oikee innosta.. Ehkä pitää tyytyä sit tohon valehteluun, joka on mulle kyllä vaikeeta, eikä kyllä mieluistakaan. Tosin sekin on vaikeeta, kun sinne on tulossa myös miehen veli puolisoineen.. Noh kai tästä jotenki luovitaan., ja vatsaa vaan sisään ;)
 
Ihmemaanlapsi: Minäkin olen vasta 21, että nuoria tässä molemmat ollaan. Minua ei onneksi ole kukaan (vielä) painostanut aborttiin, en osaa edes kuvitella, miten pahalta se mahtaa tuntua, kun itse lasta haluaa. Olen samoilla linjoilla toisten kanssa, älä missään nimessä tee aborttia jos vähänkään epäilyttää - äläkä ainakaan toisten painostuksen alaisena. Vaikkei itsellä kokemusta olekaan niin uskoisin sen tuollaisessa tapauksessa kaduttavan koko loppuelämän.

Kyllä me tämä kestetään ja kyetään saamaan ihania lapsia, vaikka sitten ilman sitä miestä. : )
 
Nellie: Helpottaa omaa oloa, kun tietää että täällä on ihmisiä jotka tukee! Ja tosiaan, nuoria molemmat, mutta kyllä nykyään ihan 15-vuotiaatkin lapsia hankkii. :) ja siinä tapauksessa jos lapsen isä ei lasta halua rakastaa, on lapsen parempi olla ilman semmoista ihmistä, luulisin?
 
Takaisin
Top