La Helmikuu 2016

Mäkin olen unohtanut koko valmennukset, mutta toisaalta edellisistä ei ole kovin kauan aikaa.
Tääl odotellaan kans pian äitiyspakkausta :-)
 
Meillä mies ei tule synnärille eli en usko ett meen yksin ku esikoisesta kävin tukihenkilön kanssa. Tällä kertaa siis menossa yksin laitokselle, katsotaan sit tuleeko tuo ukko kattoon meit ku saan vauvan ulos pungettua...
 
Meitä olis kiinnostanut osallistua perhevalmennukseen, täällä se onkin vain ensisynnyttäjille. Mutta ryhmää ei kuulemma saada kasaan niin käydään ne asiat sitten neukkutädin kans normikäyntien yhteydessä läpi. Ihan ok noinkin.
 
En oo taas kk kerennyt täällä käymään.. :/
Pakko oli taas suurinosa viesteistä skipata, kun oon liian laiska lukemaan.
Äippälomarahat ym. jutut laitettu vetämään. Huoh. :) Vielä pitäisi perehtyä tuohon vauvavakuutukseen ja laittaa siitäkin hakemus vetämään vakuutusyhtiöön.. Nää paperihommat ei oo yhtään mun juttu :P
Sain jo yks pvä kunnon itkupotkuraivarit kun itsekseen noita väsäilin..

Valmennukseen meinaan osallistua ja mies ainakin tulee myös osaan mukaan :)

Vauveli liikkuu kovin ja tykkää potkia äitiä <3 Ihanaa :)
 
En oo taas kk kerennyt täällä käymään.. :/
Pakko oli taas suurinosa viesteistä skipata, kun oon liian laiska lukemaan.
Äippälomarahat ym. jutut laitettu vetämään. Huoh. :) Vielä pitäisi perehtyä tuohon vauvavakuutukseen ja laittaa siitäkin hakemus vetämään vakuutusyhtiöön.. Nää paperihommat ei oo yhtään mun juttu :P
Sain jo yks pvä kunnon itkupotkuraivarit kun itsekseen noita väsäilin..

Valmennukseen meinaan osallistua ja mies ainakin tulee myös osaan mukaan :)

Vauveli liikkuu kovin ja tykkää potkia äitiä <3 Ihanaa :)
 
Tänään oli neuvola ja varattiin ensi viikolle sokerirasitus :( arvot ollu ok mutta kaiken varalta. Onhan se hyvä katsoa vauvan takia mutta ääh.. :/
 
Kuin usein teillä tulee noita harjotussuppareita? Mikä on niinku normaalia? Koitan pysyä pois tuolta googlen maailmasta ni kyselläänpä täällä:D
 
Mulla tuli eilen jotain 5-10, tänään yks. Viime viikolla ei juuri yhtään mut sitä edellisellä viikolla päivittäin. Terkkari sano et on normaalia jos ei ota kipeetäkään. Välillä kyl tuntuu kyykkyasennos niinku tulis jotain pihalle alapäästä :D mut toi tunne voi johtua myös siitä ku tuntuu et koko alakerta on turvoksis..
 
Mulla kävi yöllä kipeää supistukset ja tänään on maha ollut vähän väliä kireä, paineen tunnetta alapäässä. Tosi hienoa. Edelleenkään ei verta tuu ja olen pystyasennossa joten en oo soitellut minnekään

Pe aamulla sokerirasitukseen. .jäi vähän viime tippaa kun poksuu rv 28+0 silloin
 
Mäkin menen huomenna sokerirasitukseen :P. Nyt rv 27+4 eli hilkuille meni mullakin. Valmennuksista ei oo ollu puhetta kolmas kuitenkin tulossa. Munkin pitäs niitä äitiyspäiväraha hakemuksia tehdä ja varata aikaa vakuutuksiin, mutta onpa hektistä tää elämä.. Onneksi pieni irtiotto ensiviikolla arkeen ja koko perheen kanssa laivalle ja viettämään päivän Tukholmassa :) niiin ihanaa!
 
Miula kans huomenna sokerirasitus... Kuulemma jo tän oman massan takia ja iänkin. Tulipa vanha olo näin kaksvitosena. :D

Mie täyttelin kelan jutut perjantaina, käyttäen apuna puhelimen päässä olevaa siskoa joka on kelalla töissä, joten se meni oikein mainiosti ihan ku käden käänteessä :D
 
Kuin usein teillä tulee noita harjotussuppareita? Mikä on niinku normaalia? Koitan pysyä pois tuolta googlen maailmasta ni kyselläänpä täällä:D

Oon miettiny ihan samaa.. eilen oli aika paljonkin illasta noita. Ja siis huvittavinta siinä se että ne tulee makuulla ollessa tai sit en kiinnitä huomiota niihin kun oon liikkeessä. :o ei ihmeemmin oo kipuja vielä tullut. Eilen kyllä tuntu hieman selässä ja reisissä semmosta kihelmöintiä samalla. :o
 
Onko jollain tietoa? Mulle tuli tänään päätös äitiyspäivärahan maksuista ym tuista. Onko ne summat mitä siinä paperissa on ennen veroja vai käteen tuleva määrä? Pitää huomenna varmaa soittaa kelaan ja varmistella.
 
Eli siitä otetaan vielä verot pois. Muistakaa naiset käydä laskettaa etuuksille verokortti. Siitä maksetaan kovempaa veroa kuin palkasta.
 
Verotoimistossa. Meet niiden summien kans verotoimistoon. :) Mä maksoin ite 23% veroa omista äitiyspäivärahoista sillon esikoisen aikaan. Ois 20% tullu hurjat mätkyt
 
Takaisin
Top