La Helmikuu 2016

Hui mimmulih, :/ tuntuu tuo talvi aina yllättävän ihmiset.. ja turvaväli on joku ihme vitsi tuolla liikenteessä. Onneksi kaikki siellä hyvin :) ja vauvelikin kunnossa ! <3

Jellona minäkin leivoin kakun, pitäs vaan kuorruttaa vielä ja en oo tosiaankaan mikään leipuri ja hieman jännittää millä sen tekis ja miten :D
 
Mä aattelin huomena antaa miehelle sen isyyspakkauksen ja vähä jännittää :) onneks milmmulih sulla ja vauvalla on kaikki hyvin <3
 
Mäki annan pakkauksen huomenna ja leivon kakun. Lapset tulee illalla kotii niin saavat antaa sitte omat lahjat ja kortit :)
 
Isyyspakkaus vihdoin valmis :) Annan miehelle sen heti huomenaamulla. En usko, että aavistaa mitään. Luulee, että teen vaan kakun :D
 
me ei edes vietetä isänpäivää yhdessä. :D mies menee käymään omalla isällään ja sitten illaksi töihin. minä menen omaan mummulaani, jossa siis vaari ja minne isä ja äiti tulee myös...
 
Mä en ole saanut aikaiseksi mitään erikoista huomiseksi miehelle. Tai ostin eilen Lidlistä yhden oluen sille, kun se sanoi, että anna vaikka sellainen isänpäivänä. :rolleyes: En edes tiiä onko toi semmonen mikä hälle kelpaa, kun miehellä on niin oma makunsa noissa oluissa, mutta ainakin yritin jotain... En tiiä jaksaisko vielä raapustaa jonkun kortin tänään.

Kakkua en tee, kun mies on muutenkin nyt sitä mieltä, että pitäisi taas yrittää laihduttaa. Korkeintaan voin päiväkahvia varten ottaa pakastimesta pari palaa kinderpiirakkaa, jota tein muutama viikko sitten ja laitoin osan pakkaseen.
 
Mä leivon pullaa huomiselle. Ei oo kakkuihmisiä tää meidän isi. Vaikka mä voisin kyllä syyä :D
 
Mä oon asennoistunut siihen, että alussa ei paljon omia menoja oo, kun vauva tulee. Katotaan sitten millanen vauva on ja miten lähtee arki rullaamaan. Sen jälkeen voi sitten katsoa kuinka paljon pystyy lapsen kanssa harrastamaan. Toisaalta en nyt ole harrastanut juuri muuta kuin kuoroa viime kuukausina ja meidän kuoro lopettaa toimintansa toistaiseksi tän kuun lopulla, niin eipä ole sitten paineita senkään suhteen. Meinaan kyllä hakeutua johonkin äiti-lapsipiiriin tai vastaavaan esim. seurakunnan toimintaan.

Mulla meni elämä jo aika uusiksi nelisen vuotta sitten, kun mun mies siis loukkaantui vakavasti onnettomuudessa ja pariin vuoteen ei paljoa ns. omaa elämää ollut. Nyt onneksi vähitellen on saanut omiakin menoja olla, mutta kyllä miehen tilanne edelleen sitoo mua jonkin verran kotiin. Sen takia mulle tuo lapsen sitovuuskaan ei ainakaan alustavasti tunnu mitenkään erityisen ahdistavalta.
 
Mulle mies sano, että ei saa huomenna edes sanoa sille hyvää isänpäivää :D Joten en oo vaivautunu tekee mitään lahjaa / kakkuu tms. Voin ehkä keittää aamulla kahvii ja puuroo :D
 
Mä tein kakun miehelle ja sen iskälle. Huhhuh mitkä itkupotkuraivarit ku kinuskikuorrute ei onnistunu.. Voi voi näitä hormoneja.
 
Täällä myös isyyspakkaus annettu ja mies tosi innoissaan! :) neljä tuntia vierähti keittiössä leipoessa kun tuli vieraita, nyt lepoa! Ja kovin odotellaan et vauva vähän kiusais äitiä, on niin kovin hiljainen liikkeissään :( voi olla että pian toivon et rauhottuis vähän!
 
Ei minullakaan tuo oman ajan puute ole vaivannut enää esikoisen vauvavuoden jälkeen. Nyt kun olen taas vähän toipunut tästä masis olotilasta niin voin sanoa että tykkään olla lastek kanssa kotona, mutta sitten joskus kun mies tulee töistä on kiva lähteä ihan yksik kirppiksiä kiertämään ym. Omia harrastuksia ei enää ole kun en jaksa niitä enää sovittaa aikatauluun kun ollaan miehen kanssa molemmat vuorotyöläisiä ja lapsille täytyy järjestää aikaa. Joku sanoikin täälä hyvin että sinun arkesi on lapsesi lapsuus, ja se kolahtaa todella. Haluan antaa lapselle tarvittavaa huomiota ja aikaa päivisin. Muutenkin askarrellaan, luetaan, siivotaan, maalataan, leivotaan tai ihan mitä vaan aina päivisin keksitäänkään niin kaikki yhdessä tehdään ja se on ihanaa saada halia ja pusuja pitkin päivää :). Meillä myös sanotaan perheessä useasti että rakastan sinua <3
 
Tänään oli lääkärineuvola ja viikko tuli saikkua supistusten takia. Jos nyt yrittäis ottaa rennosti. Onko kukaan käyny valmennuksissa tai aiotteko käyä? Huomenna ois muuttuva elämäntilanne -valmennus.
 
Jaa a... Päivä töissä ja aikamoisia liikunta vaikeuksia oli päivän aikana. Jos tää näin hankalaa tulee olemaan, niin morjes....Jäätäviä vihlaisuja pakaraan ja selkään ja liitoskipuja symfyysillä, lisäks toi häntäluun seutu kipeä. Ihan epäreilua, kun viimeodotuksesta ei ollut mitään tälläsii ja nyt sitten muka on niin vaivainen :-D
 
Me käytiin siellä perhevalmennuksesaa viime viikolla, ei me ainakaan saatu oikein mitään irti. Oli aika vaivaantunut olo kun se oli pelkkää ryhmäkeskustelua parisuhteesta. Näissäkin tietty eroja paikkakunnittain millaista on niin kannattaahan niihin tutustua. Meinattiin mennä tällä viikolla kuitenkin kun aiheena synnytys niin se on varmaan enemmän info painotteinen. Synnytys kuitenkin pelottaa kovasti niin haluan saada tietoo asiasta :nailbiting:
 
Mulla joku valmennus joulukuus ja synnytysvalmennus sit tammikuussa. Mää aion kyllä osallistua, mutta miehestä en tiijä
 
Takaisin
Top