La Helmikuu 2016

Jospa se siellä on jumppaillu just nii syke noussu? Tai musta tuntuu, et jos on just syöny jotai makeeta nii sykkeet on koholla :D
 
No oli kyllä kova jumppa aivan jäätävä potku tuli äsken niin että maha vaa muljahti, se kai ottaa siellä nyt kasvupyrähdyksen ku joka paikkaa kolottaa :eek:
 
Mulla oli alkuunsa kun dopplerilla vielä seurailin niin syke aina 160 molemmilla puolilla :)

Muoks. siis vauvalla :D
 
Aina kun olen omaltani mittaillut, ja neuvolassakin, on syke ollut 150-160. Itsekin mietin, onko tuo normaalia, ja sain vastauksen, että ihan normaalia on, ja vasta yli 180 olevat sykkeet ovat korkeat, ja vasta sitten niitä aletaan tutkimaan.
 
Mulle on sanottu että vauva liikkuu eniten jos syö makea vaikka jos juo lasin mehuakin :-) kiva ku välillä jos ei liiku niin juo taitaa syö makeeta lähetään heti liikkeelle ♥
 
Nyt viikkoja 22 ja painoa ekassa neuvolassa 80kg. Siitä pahoinvointia 2kk ja mikään ei maistunu ni lähti 5kiloa. Nyt lähtöpainosta -1kg.
Maha kyllä kasvanu ja ultrassa oli oikeen kokoinen kaveri että varmaan omaa läskiä lähteny kivasti samalla :D Vähä huolestutti painon lasku mutta onneks ultrassa näki että kaikki hyvin ♡
 
Täällä elellään 23+6...
Onkos muita helmikuisia ajatellut mennä 4 D ultraan?
Itse varasin ajan Lahteen vaikka 26.10 jolloin viikkoja 25+1.
Katselin Pk-seudun hintoja ja totesin että ajan mielummin Lahteen 4D:hen. Alunperin oli suunnitelmana mennä Tallinnaan ja viettää samalla pieni kaupunki loma mutta työt ei anna nyt periksi..
 
Täällä Porin suunnalla ei tarvinnut mun ainakaan erikseen varailla 4D ultraa, kävin rakenneua:ssa viikolla 21 (syyskuun puolivälin tienoilla) ja siihen kuulu tuo automaattisesti.
Aivan mahtavaa päästä näkemään miltä se pikkuinen näyttää! Ja kuviakin sai!
 
Mä kävin stadissa pari viikkoo sitten ja se oli 212e kelakorvauksen jälkeen. Mut sitä kelakorvausta ei saa enää 22vkon jälkeen...
 
mää en aio mennä erikseen mihinkään 4d ultraan, kun mulle tulee kuitenkin ylimääräisiä ultria insuliinihoitoisen radin takia. Noin neljän viikon välein tulee olee käynnit äitipolilla, useammin sit jos on tarvetta... :)
seuraava ultra 17.11. <3
 
Mulla on on kans noita ultria nyt kaks vielä loppuraskaudessa ja 4D kuuluu jompaan kumpaan, ellei molempiin. 3 viikkoo enää seuraavaan. Jospa se sukupuoliki selviöis siellä sitte :D
 
Mä nään meidän babyn seuraavan kerran omassa sylissä.. Olishan se kiva kun olis noita ultria muutama enemmän.
 
Meillä seuraava näkeminen rv 30 sen takia, että katsotaan kuinka tuo pikkukaveri tuolla kasvaa, eli siis käykö samalla tavalla kuin esikoisen kanssa. Jos viitteitä kasvun hidastumisesta, niin sitten alkaa taas viikottaiset ultrat TYKSissä ja viim. Vkolla 38 käynnistys.
 
Mä en osaa edes enää kaivata enempää ultria kun vauva liikkuu niin aktiivisesti :) ja näillä viikoilla (24+2 nyt) alkaa myös kuulla ja reagoida ääniin. Nyt jo osaa odottaa liikkeitä aina kun itse hetkeksi rauhoittuu ja tietää mihin vuorokauden aikaan pikkuinen on aktiivisimmillaan.
 
Meilläkin reagoidaan selkeästi jo ääniin, sähkövatkaimen kun käynnistin, alkoi sellainen hullunmylly, että taisi kaveri vähän säikähtää!
Ja liikkuu myös hyvin aktiivisesti, ettei osaa olla huolissaan.
 
Takaisin
Top