La Helmikuu 2016

Mulle painoa tullut n. 4 kiloa. Viime kuun aikana oli tullut 400 g eli 100g/viikko. :D Yllätyin itekin miten vähän tullut siihen nähden mitä ja miten mä oon syöny. Herkuteltua on, mutta toisaalta en pysty enää hirveen isoja annoksia syömään kun maha on jo täynnä.
 
Mä en oo vielä osannu alkaa pelkäämää synnytystä, vaikka olin ihan varma, että tulee hirvee pelko. Mut kyllä vielä ehtii tulla :D
 
Kertoilkaa sit vähän mitä siellä puhutaan? Mua ei kanssa pelota, sokeasti luotan luontoon, joogahengitykseen ja niihin ammattilaisiin. En edes tiedä puudutteista mitään ;D
 
Mulla tuntuu liikkeet kas vaan oikeella, jopa läpi mahan omaan käteen. Ja rakenneultrassa istukka takana. :o ihmettelen kyl vähän..
 
Mä oon tuntenu selviä liikkeitä kädelle ja NÄHNY liikkeen mahan päälle... Ja sanottii, että istukka on edessä? :eek:
 
Mulle tuli bb ton kätilöajan lisäksi lääkäriaika ja mietin et onko ton pelkojutun takia vai ton strangin seurannan...
 
Mulla neuvolakortissa lähtöpaino 79 ja nyt n. 77. Pahoinvointia tms. ei mulla aluksi ollut, mutta radin takia vähentänyt herkuttelua. Toivottavasti ei ihan älyttömästi tulisi painoa näiden olemassa olevien liikakilojen lisäksi...
 
Mayday, mayday! Kuka osais kertoa mistä mahtais löytyä Kuopio-Mikkeli akselilla äitiysvaatteita, lähinnä syystakkia, vähän tanakammalle mammalle. Ei millään viitsis lähteä juhliin ulkoilutakissa...
 
Meillä oli tänään ru, kaikki kunnossa ja tyttöä ootellaan <3 Mullakaan ei tiedossa enää ultria ennen synnytystä, paitsi jos vauvan kasvu on liian pientä tai suurta... tällä hetkellä paino vastasi 21+2 ja laskujen mukaan viikkoja ois nyt 21+4, mut vastaa siis laskettua aikaa.

Mulla on tullu painoa raskauden aikana n. 4kg ja nyt oon just normaalipainon alarajalla, kun lähtöpaino oli vaan 49kg ja siihenkin olin yli puoli vuotta pinnistänyt 1,5kg lisää.

Viime päivinä mulla on tuntunu kipua haarovälissävälissä, tuntuu siis siltä että olis pyöräilly monta tuntia :D Kipua tuntuu ylösnoustessa ja kävellessä, mut ei onneks satu kokoaikaa vaan ajoittain vain. Onkohan jotain liitoskipuja tms?
 
Kuplakameli, voi olla et seuraavat sitä :) mä oon yrittäny tunkee ajatusta synnytyksestä jonnekin mielen perukoihin mut halusin ajan pelkopolille koska haluan jutella siitä ja sen etenemisestä jne. :)
 
Laihduin aluksi 15kiloa. Ensimmäisen neuvolakäynnin jälkeen on tullut 3kiloa. Nyt rv22 ja tänään ollu kauheet kivut seläs ja niin että ei pysty edes kävelee, vissii iskias :rolleyes:
 
Kuopion Matkuksessa on joku kauppa missä on äitiysvaatteita.
 
Jospa itsekin alkaisi pikkuhiljaa aktivoitumaan täällä helmikuisissa, meillä tosiaan odotellaan esikoistyttöä syntyväksi 13.2 :) ru oli alkukuusta ja kaikki masussa hyvin. Issias on ollut vaivana ihan ekalta kolmannekselta asti, mutta se on onneksi pysynyt siedettävänä sopivan rauhallisella liikunnalla.

Sairaalamatkasta olitte puhuneet, meillä sitä kertyy 125 km :/ ja mies voi olla töissä 250 km päässä, eli jotain suunnitelmia pitää helmikuun lähestyessä tehdä, ettei tarvi kyydin puutteessa jäädä kotiin synnyttämään :D jos pitää taksilla lähteä, meneekö se omasta pussista vai saako siitäkin kelakorvauksen?

Painoa mulla oli 22+2 neuvolassa kertynyt lähtötilanteeseen 5 kg. Ja rakenneultrassa pikkuiselle arvioitiin painoa 410g, aika jötkäle jo :D vatsakaan ei ole kauheasti omasta mielestä vielä kasvanut, pitää laittaakin jossain välissä kuvaa tuonne mahaketjuun. Aamuisin ja iltaisin ero on huima, turpoaa päivän mittaan. Mutta ihana tuota kasvavaa kumpua on silitellä ♡
 
Kyl kela korvaa matkan. Ja jos tilaat taksikeskuksen kautta, saat korvauksen heti, eli maksat vaan sen 16.25 vai mitä se nykyään on. Vähä noussu siitä ku viimeks ku itte tartti, makso sillon 9.25 :o
 
Mayday, mayday! Kuka osais kertoa mistä mahtais löytyä Kuopio-Mikkeli akselilla äitiysvaatteita, lähinnä syystakkia, vähän tanakammalle mammalle. Ei millään viitsis lähteä juhliin ulkoilutakissa...
Jos lähellä on h&m, poikkea siellä! Itse löysin porin h&m:stä 10€ äitiys talvitakin! Melko löytö mun mielestä!
 
Oisko kellään antaa vinkkiä äitiysvaatteiden ja ihanien vauvajuttujen shoppailuun Oulussa?
 
Takaisin
Top