La Helmikuu 2016

Mulla nyt rv23+6 ja painoa tullut n 6-7kg. En kyllä yhtään ihmettele tällä hyvän syönnillä että vähän nopeempaa nouseekin. Saa nähdä loppuuko herkuttelu kuin seinään kun parin viikon päästä olis sokerirasitus.
 
Mulla tänään rv 23+6 ja painoa tullut sellainen 6.5kg. Syön herkkuja enkä liiku. Nyt yritän vähentää herkuttelua, liikkuminen taitaa olla mun osalta aika vähäistä kun tuo jalka kipeytyy kaikesta.
 
Täällä on lähtöpaino semmonen 57-58kg (en oo ihan varma kun en mittaillu ikinä liiemmin) neuvolakorttiin kirjotettiin 57kg, tän hetkinen paino on jtn 64kg eli on noussu paino ihan reilusti.. ihan ahdistaa kun eilen äitin luona vieraillessa katsoin hänen neuvolakorttia minusta ja siskostani niin hän oli lihonut näille viikoille jtn 2-4 kiloa ja kokonaisuudessaan hälle oli tullu painoa sen 12 kiloa molemmissa raskauksissa. Minä varmaan lihon tällä syömisellä 20 kiloo.. pitäs oikeesti rajottaa. Äiti eilen myös sano että "ootko varma että siellä on tyttö" kun mahan muoto on hänen mielestä poika.. mut noh toivotaan nyt että ois kuitenki tyttö niin ei tarvii mekkoon pukee :D odottelen pelkopolikäyntiä kuukauden päässä.. jos siellä sais nähdä pikkusta.. tekisivätköhän ne siellä jtn painoarviota sit tms. Itse oon ollu 3400g ja sisko 3600g ja pitkä minä 48cm ja sisko 50cm..
 
miulla noussut paino n. 11kg tähän mennessä, nyt rv21+6, enkä ymmärrä miten se on mahdollista :O :( alkupaino oli jotain 58kg luokkaa ja nyt.. no. elämäntapojani en oo muuttanut mitenkään muuten kuin lopettamalla tupakoinnin ja ryhtymällä syömään aamupalaa. syön monipuolisesti ja elän aktiivista elämää (aktiivinen työ eli ei toimistossa istumista ja koiran lenkitykset jne jne.). toki herkkujakin syön, mutta en sen enempää kuin aiemminkaan. neuvolassa tuli viimeksi noottia ja ahdistaahan tää painonnousu nyt itseänikin :(
 
Miehen äiti kun odotti tota mun miestä niin sai 25 kg raskauskiloja ja hän on oikeesti pieni kokoinen. Niin hurjalta kuulostaa, ite ny oon muutenkinjo valmiiks mammutin kokoinen vaikka ehdin laihduttaa 10kg ennen plussaa. Oli tarkoitus laihduttaa lisääkin että pääsen mun tavoite painoon mut se nyt jäi, katotaan sitä sitten joskus ensi vuonna uudestaan. :) enkä mä ota tästä stressiä mut mulla oli viime neuvolassa 10kg tullu lähtöpainoon.
 
Mulla rv 23+1 ja painoo tullu 6kg. Oon ny noudattanu radin ruokavaliota kuukauden, käyn 3 vkos jumpassa ja lisäks kävelyllä koiran kans. Jos ny paino vaan nousee ni en voi kyl sille mitään. Stressiäkään ei nyt oo ni ei sitäkään voi syyttää. Toki 1-2 x vkos syön karkkia/pullaa. Painonnousua oon aina pelänny ja koko aika takaraivos se ettei saa syyä ettei liho liikaa..
 
Laihdutin kans toissa vuonna 15kg joista 9 kg tuli takas ku lopetin tupakoinnin viime syksynä
 
miulla noussut paino n. 11kg tähän mennessä, nyt rv21+6, enkä ymmärrä miten se on mahdollista :O :( alkupaino oli jotain 58kg luokkaa ja nyt.. no. elämäntapojani en oo muuttanut mitenkään muuten kuin lopettamalla tupakoinnin ja ryhtymällä syömään aamupalaa. syön monipuolisesti ja elän aktiivista elämää (aktiivinen työ eli ei toimistossa istumista ja koiran lenkitykset jne jne.). toki herkkujakin syön, mutta en sen enempää kuin aiemminkaan. neuvolassa tuli viimeksi noottia ja ahdistaahan tää painonnousu nyt itseänikin :(

Tolla tupakoinnin lopetuksella on luultavasti vaikutusta asiaan.. :) tupakointihan kun vähentää ruokahalua...
Mut älä murehdi, ne kilot tulee mitä tulee ja laihduttaakaan ei saa... :D
 
Mulla on paino tippunu aluks vajaa 3 kiloa ennen raskautta painosta ja nyt se on noussu varmaan reilu kilon ennen raskautta painoon :eek: oon kyllä yllättyny tästä näin vähäisestä painonnoususta, mut eipä mulla oo mahakaan kasvanu juurikaan..
 
Täällä paino noussu jo 13kg... Mun alkupaino oli 62kg ja luulen että loppuraskaudessa on joku 85kg, aluks stressas toi painonnousu mut nyt on ihan sama kuin käy kuhan vauvalla on kaikki hyvin ja syntyy terveenä :) nyt rv 22+6
 
  • Tykkään
Reaktiot: Jay
4687033852d620689033450ca9c66796


Hassua ajatella minkä kokoinen mono siellä äitiä potkuttelee <3
 
Ja kokoajan vain oikealle puolelle :D alan epäileen et mun vasenpuoli on tunnoton kun siellä ei tunnu mitään
 
Mäkin tunnen potkut vain oikealla puolella :) istukka ok vatsan puolella ja ilmeisesti sitten vasemmalla kun siellä ei koskaan liikkeet tunnu. Nyt tietää jo miten päin vauva on kun potkuja tulee välillä ihan alavatsalle ja rakkoon ja välillä taas navan yläpuolelle :D
 
Mulle on tullu vajaa 8kg ja nyt on 22+6.
Mulla on vk:lla 28 ylimääräinen ultra naistenklinikalla kun mulla on se strangi siellä kohdussa. Eilen tuli postissa pelkopolille ajat. Ennenaikasen syntymän riski on kuulemma niin iso, että pelkopoliaika on jo marraskuun alussa. Onko muita pelkopotilaita? Onko teillä kätilötapaamisen lisäksi lääkäri?
 
Oli itsekin pakko tarkistaa tuo jalan koko, en edes muistanut, että tuollainen sivu löytyy :) Me nähtiin ultrassa moneen kertaan ihanat pienet jalkapohjat sekä varpaat :Heartred
 
Takaisin
Top