La Helmikuu 2016

Turha miettiä semmosia. :) parhainta pysytellä positiivisena :) tottakai välillä huonoja mietteitä, onhan sekin ihan normaalia mutta kannattaa vaan yrittää nauttia raskaudesta ja tosiaan se stressaaminen ei ainakaan hyvää tee!
 
Mulla on myös sellainen tunne, ettei kaikki ole ok. Tai että jokin menee pieleen. En osaa yhtään edes ajatella, että olen raskaana.
 
No mulla on just tuo sama tunne. Jotenki tuntuu että sitte uskoo todeksi ku kuulee ne äänet tai näkkee sen pienen; 0
 
En tiedä, mihin tästä oikein pitäisi kirjoittaa, joten kirjoitan nyt sitten tänne. Lapsen isä ilmoitti hetki sitten, ettei haluakaan lasta, ettei jaksa enää "leikkiä isää kenellekään" (hänellä siis on ennestään puolentoista vuoden ikäinen tytär). Okei, joo, ei olla oltu edes yhdessä, mutta kumpikin on ollut tähän saakka innoissaan vauvasta ja hän on sanonut tahtovansa olla mukana niin paljon kuin vain pystyy.

Laittoi viestiä, jossa totesi, että tuskin enää elää kauaa. Tarvitseeko enää edes sanoa, että jo ennestään hyvin hämmentynyt mieli säikähti lähes järjiltään. En oikein osaa edes purkaa ajatuksiani sanoiksi. En tiedä, miten suhtautua tähän tai mitä edes tehdä.

Lapsen pidän, se on varma.
 
Tsemppiä nellie, tuossa tilanteessa ei ole kiva olla. Naiset ovat kuitenkin kasvattaneet lapsia yksin maailman sivu, joten varmasti pärjäät, vaikka mies juoksisikin karkuun.

Eipä kai tuossa voi muuta tehdä kuin antaa miehelle tilaa ja kuunnella, ehkä yrittää ohjata hakemaan apua, jos mies kuulostaa kovin masentuneelta tai ahdistuneelta. Ketään ei kuitenkaan pysty pakottamaan jäämäänkään.
 
Voi nellie, voisko olla et mies nyt vaan säikähtänyt uuden vauvan tuomaa vastuuta yms? Anna miehelle aikaa sulatella, eiköhän hänenkin mieli muutu vielä. Jos ei, sä pärjäät kyllä. Onko sulla minkälainen tukiverkosto?
 
Voimia Nellie! Onko sillä ollut ennen taipumusta draamailuun vai onko syytä olettaa, että sillä on oikeasti jotain vialla? Joka tapauksessa muista myös tarvittaessa suojella itseäsi toisen ongelmilta, sä tarvitset nyt paljon voimia vauvalle.
 
Melkee koittasin saada jollekki sen läheiselle tiedon siitä et on masentunu. Tarvis varmaa jonkinsortin ulkopuolista apua. Melko ison pommin tiputti kaveri. Melkee tuli itku sun puolesta,aika raskasta on. Voimia.
 
voimia nellie! toivotaan et miehellä vaan joku vaihe ja järkiintyy hetken päästä! ja kannattaa jollekin puhuu tosta uhkauksesta, et saisi apua.
 
Miuksu: Minulla onneksi on hyvin laaja tukiverkosto. Vanhempani ja siskoni asuvat vain kolmen kilometrin päässä, suku on suuri ja kaveripiiri suhteellisen laaja.

Tavallaan sen jo melkein arvasi, että näin käy, että loppujen lopuksi jään yksin. Luulen, että tyttärensä äidin kanssa on käynyt jotain. Läheisiin minun on vaikea ottaa yhteyttä, kun ei ole väleissä perheensä kanssa, enkä ole koskaan ketään tavannutkaan. Täytyy vain toivoa, että järkiintyisi itse. Tuon viestin jälkeen ei ole kuulunut mitään ja sanoikin häipyvänsä jonnekin kauas...


Kiitokset kaikille tsempeistä. ❤️ Ne tulevat kyllä tarpeeseen.
 
Anna nellie miehelle nyt vaan aikaa jota selkeästi tarvitsee. Eiköhän herra ota yhteyttä kun on siihen valmis. Onneks sulla noin paljon ihmisiä ympärillä. Pärjäät varmasti.
 
Joo kuulostaa nyt siltä että siellä on tytön äidin kanssa tullut jotain... Aikaa taitaa herra nyt tarvita et saa ajatuksensa oikeisiin lokeroihin.. Ja sinä kyllä pärjäät kävi niin tai näin :) hyvältä kuulostaa tukiverkosto :)
 
Takaisin
Top