La Helmikuu 2016

Mä olen vielä yrittänyt käyttää tavallisia ulkohousuja mutta eihän niistä enää hetkeen ole mahtunut vetskari tai nappi kiinni. Takin kun vetää siihen päälle niin pysyvät jotenkuten. Mutta onhan se aina vähän jännä jossain kaupassa miettiä että valahtaakohan ne just nyt alas :-)
 
Mä olen vielä yrittänyt käyttää tavallisia ulkohousuja mutta eihän niistä enää hetkeen ole mahtunut vetskari tai nappi kiinni. Takin kun vetää siihen päälle niin pysyvät jotenkuten. Mutta onhan se aina vähän jännä jossain kaupassa miettiä että valahtaakohan ne just nyt alas :-)
Tuota tarkoitusta varten myydään masutuubeiksi kutsuttuja trikootuubeja, jotka sekä pitävät housuja ylhäällä, että peittävät avoimen vetskarin. Takkiakaan ei tarvita päälle, ja näyttää vain siltä, kuin jokin pidempi paita olisi housujen päällä.
 
Mulla onneks mahtuu ulkohousut hyvin vielä jalkaan, töissä kun tarvii ulkoilla päivittäin...
 
Onkos muilla kasvanu tissit ihan tolkuttomasti? Mä tuun olemaan pulassa näitten kanssa, jos nää aikoo kasvaa samaa tahtia :shifty: On ollu jo ennen raskautta isot tissit, nii oon kauhuissani alkanu miettii synnytyksen jälkeistä maidonnousua....:sad001
 
Käyty ultrassa
720e69731f011eba870a93b984b428a7

Kaikki hyvin ja nyt rv 20+2 ja vastas 20+5. paino arvio 385 g ja pikkunprinssi tulossa :)
 
Meitsillä tissit kasvoi alussa hirveesti, tai siltä ainakin tuntui. Ennestäänkin on isot ja ne vaan paisui ja paisui. Ihan nyt kuukauden sisällä on alkanu näyttää että kasvu ois rauhoittunu. Ei ole enää niin paisuneen ja pinkeen tuntoiset ja kipukin on hellittäny.
 
Täällä myös tissit alkanu turpoomaan! Tosin ihan tarpeeksi isot löytyy jo ennestään... :D liikkeitä en tietääkseni oo vieläkään tuntenut, nyt 19+2. :/
 
Täällä ei minkäänlaista rintojen kasvua havaittavissa, tosin kaverit väittävät, että ne kasvavat eniten vasta sitten kun maitoa alkaa tulla, eli juuri ennen synnytystä tai heti synnytyksen jälkeen.
 
Kuulemma kun synnärille menee niin imetysliivit kannattaa otta pari kokoo isoommat kun tissit turpoo niin kun maito nousee :) mulla on vasta ehkä ihan vähän kasvanut.
 
Joo ei kyllä tarvis kasvaa yhtää näitten melonien :D iha kamalaa...
 
Mulla kasvoi alkuraskaudessa eniten, ja piti ostaa isompia rintsikoita mutta nyt kasvu on vähän asettunut. Ennestään on isot rinnat niin saa nähdä miten isot ne on sit synnytyksen jälkeen :)
 
Joo munkaan tissejen ei tarvi kasvaa koska jo nyt arvilla.. oikeesti synnärillä voin hyvästellä nää lopullisesti.. vois pitää jonku muistotilaisuuden miehen kans tisseilleni :'(
 
mulla tuntu alussa, et ois kasvanu vähän, mut oli kai turvotusta, koska samat rintsikat on edelleen ihan hyvät. :D
Eikä tarttis kyl täälläkään kasvaa, nyt jo mennään 85E-F -koossa! :D
 
Mä saan sit 40v lahjaks silarit! 9v aikaa kerää rohkeutta. Ei nää enää enempää voi pilalle mennä imetyksestä
 
Koin hyväks esikoisen kans sellaset pehmeet imetysliivit mis ei oo kaaritukia. Käytin niit jo ennen synnytystä. Lindexiltä ostin sellaset ja olin niihin kyl tosi tyytyväinen. Ne vähä venyy sit jos rinnat vähä viel kasvaa. Ostin ensin kaarituelliset isommat normiliivit raskauden aikana, mut en niit pystyny pitään ku kaarituet oli isommat ja ne painoi ikävästi.
 
Me käytiin eilen siellä 4d:ssä. Oli kyllä huikeeta. Saatiin mukaan varmaan joku 30 kuvaa ja vielä dvd koko keikasta! Tyttö vaan ei ollut kuvauksesta niin innoissaan. Piilotteli käsien takana ja naama kiinni kohdun seinämässä. Pääasia oli kumminkin että kaikki oli strangeista huolimatta kunnossa. Sormet ja varpaatkin laskettiin moneen kertaan :) viime yönä nukuttikin paremmin kun aikoihin.
 

Liitteet

  • 1444229119351.jpg
    1444229119351.jpg
    39.7 KB · Katsottu: 62
Ihanaa kuplakameli!! <3 ! Minäkin nii Hirrrveesti haluisin tohon 4D ultraan kun meillä tuolla KYSillä oli kyllä se ja saatiin vähän nähdä kasvojakin mut kun ne oli niin ihanasti istukan takana piilossa ja oli kyynerpäätä ja nyrkkiä edessä ni ei näkynyt kunnolla ja saatiin vaan 4 kuvaa ja kaikki oli kasvoista ja ei hyvin onnistuneita.
 
Ihanaa kuplakameli!! <3 ! Minäkin nii Hirrrveesti haluisin tohon 4D ultraan kun meillä tuolla KYSillä oli kyllä se ja saatiin vähän nähdä kasvojakin mut kun ne oli niin ihanasti istukan takana piilossa ja oli kyynerpäätä ja nyrkkiä edessä ni ei näkynyt kunnolla ja saatiin vaan 4 kuvaa ja kaikki oli kasvoista ja ei hyvin onnistuneita.
Niin sieki oot Kuopiosta? Minä kans asustan Kuopiossa ja käytiin pari viikkoa sitten kans Kys:llä ultrassa ja nähtiin tuotakin 4d kuvaa. Vauva vaan oli niin tuolla luiden välissä piilossa että ei ollu toivoakaan et ois kasvoista kuvaa saatu mukaan. :D
 
Takaisin
Top