La Helmikuu 2016

Mulla on jo jonkin aikaa tuntunu jos vauva on tuossa "pinnalla" pötköttelemässä... :) potkut myös toisinaan näkyy ja tuntuu...
 
Mulla välillä näkyy kanssa sellanen möykky mahassa. Etenkin aamuisin kun herää ni näkyy välillä ihan selkeästi ja koko maha on vinossa. :)
 
Mulla välillä näkyy kanssa sellanen möykky mahassa. Etenkin aamuisin kun herää ni näkyy välillä ihan selkeästi ja koko maha on vinossa. :)
Etenkin jos on nukkunut pitkään samalla kyljellä, niin se kova muhkura on sillä alemmalla puolella, ja toinen puoli mahaa on ihan pehmeä.
 
Eilen tuli töissä huimausta ja heikko olo, voisko olla raudan puutteesta. Asiakas sanoi minulle että olet kalpea ja sit rupes sattumaan toiselta puolelta vatsaa(silitin sitten vatsaa siiitä kohtaan ja potku tuntui sieltä) :dummy1: Onneks pomo oli niin ihana ja sanoi vaan että istu alas ja juo vähä kaakaota ja ota rennosti! Tänään on 20 viikkoa täynnä ja vielä viikko kunnes on rakennusultra :Heartred
 
Raudan puutetta veikkaisin, mulla oli kelaneuvola maanantaina niin hemppari otettiin kun viimeks otettu rv 7 (ekalla neuvola käynnillä oli 129) nyt oli 130. :)
 
Mun piti tänään lähteä töistä kesken päivän pois kun tuli niin kamala heikotus ja huono olo. Piti istua alas ja syödä vähän, mut senkään jälkeen ei helpottanu. Jalat oli voimattomat ja raskaat ja heikotti.
 
Mä löysin unelmieni häämekon missä maha ei näyttele pääosaa :) ja se oli viel alennuksessa -50% mä olin etukäteen pelännyt että joudun menemään naimisiin yöpuvussa kun kaikki äitiyshäämekot on aika valjuja. Mut löyty perusmallistosta ihan mun unelmien puku kokoa isompana ja ne lupas 20eurolla kiristää sen yläosan niin että se saadaan istumaan hyvin. Happy, happy, happy :) !!!
 
Mä löysin unelmieni häämekon missä maha ei näyttele pääosaa :) ja se oli viel alennuksessa -50% mä olin etukäteen pelännyt että joudun menemään naimisiin yöpuvussa kun kaikki äitiyshäämekot on aika valjuja. Mut löyty perusmallistosta ihan mun unelmien puku kokoa isompana ja ne lupas 20eurolla kiristää sen yläosan niin että se saadaan istumaan hyvin. Happy, happy, happy :) !!!

Laitappas meille kuvaa kehiin jossain vaiheessa :) ? Mä oon ite hulluna kaikkii hääjuttuihin :)
Mulle on tullu nyt pesänrakennus vietti. Tällä viikolla maalasin eteisen.... eilen kasasin pinnasängyn valmiiksi oottaa pikkusta ♡ kumpa aika menis nopsaa niin sais pikkusen syliin. No maanantaina poksuu puoliväli :) :)
 
Ihanaa KuplaKameli :-). Minäkin maalasin makuuhuoneen vaaleansinisellä "lemmikki" -sävyllä, vaikka tyttö tulossa :-P. No se ei taida tällä kertaa liittyä vauvajuttuihin, kun tää vaan on niin ihanan uninen sävy :-). Parempi kuin tuo ruikulin keltainen, mikä täällä ennen vallitsi. Rupeen kans pikkuhiljaa kasailemaan pinnasänkyä (kun muistas minne sen sillon pakkas hyvään talteen) ja sisustamaan lampuilla, tekstiileillä, hyllyillä ja muutamalla katosta roikkuvalla kuumailmapallolla, jota pikkutytsy saapi sitten katsella :-D. Ja sit jos kävis ostaa ikeasta hoitopöydän niin sen kasaamista. Tää makuuhuoneen valmiiksi laittaminen ok jotenkin terapeuttista.
 
Ihana häämekko! :)

Mulla oli kauhea ongelma löytää mekko kun oon menossa kahden viikon päästä kaverin häihin. Kaikki täällä myytävät äippä "juhla"mekot oli kaikki ihan yöpuvun näköisiä ja maksoivat maltaita. Sanoin jo miehelle et ton näkösessä mekossa en varmana lähde sinne.. Tilasin nyt sitten mekon USA:sta. Oli jopa paljon valinnanvaraa ja nyt on sellanen mekko minkä olisin normaalistikin itselleni voinut valita. Kaiken huipuksi mekko USA:sta postikuluineen oli yli puolet halvempi kuin ne täällä myytävät yöpuvut.. :)
 
Muuten onko teillä milloin kela-neuvola aika? En jaksais odotella omaa et pääsis tilaamaan sen äitiyspakkauksen :happy:
 
Takaisin
Top