La Helmikuu 2016

t3p4, miten oot nyt voinu ja jaksanu?

Nyt oon voinu hyvin ja jaksanutki paremmin kun on saanu levättyä :) lauantaina alkais taas työt mutta olis vaan 5 vuoroa ja sitte ens viikon su lähtö 2 viikkoo Thaimaaseen :) :) ja sitte alkais loppuvuoden rutistus töissä :)

kipeitä supistuksia ei ole nyt ollut yhtää... Vain harjoituksia . Oloa helpottaa et tuntee liikkeitä päivittäin. Loman jälkeen aika psykologille niin pääsee purkaan omia ajatuksia lisää... puhelimen välityksellä juteltiin jo paljon ja sanoi et ihan normaaleja ajatuksia nousee pintaan ja on hyvä purkautua tuntemattomalle :)
Kotona menee hyvin ja lapset sekä mies huomannu että lepo on auttanut. Olen kuulemma saanut huumorintajuni takaisin :D :D viikonpäästä olis RU ja sais tietää kumpi tulee ♡
 
Ei oo ollu vielä sokerirasitusta, mut ilmeisesti parin viikon päästä olis tulossa. Oireileeko se radi jotenkin, vai tuleeko ihan yllätyksenä?

no siis VOI oireilla, varsinkin jos sokerit on koholla. Mut radi-diagnoosin saa tosi helposti, kuten suski jo sanoikin.

Tosin osa oireista menee raskausoireistakin... Diabeteksen oireita on väsymys ja jatkuva pissahätä sekä jano ja noi nyt tietysti kuuluu myös raskauteen...
Itellä ei oikein missään vaiheessa oo makeet maistunu ja jos oon syöny makeeta niin yleensä maistuu makeemmalle kun ennen.
Mulla siis sokeriarvot olleet koholla, rasituksessa tosi selvästi ja kotonakin ruokavaliomuutoksesta riippumatta. Nyt mulla on insuliinit lounaalla ja päivällisellä, eikä sokerit oo noussu yli rajojen.
 
Mulla pompannu yhtäkkiä kauhee pömppis :wideyed: mut onha se kiva et alkaa jo vähä näkyä tää vauvamasu, jonka kyllä miellän enemmän pömppikseks vaikkei ennen mitää isoa pömppistä oo ollukkaa..

Meillä on vielä yli kaks viikkoo rakenneultraan :sorry: Mite sinnekki jaksaa ootella? Viikkoja nyt on 18+2.
 
Hei onko kukaan vielä aatellut turvakaukalon hankintaa? Mikä malli? Mistä? Paljon maksaa? Uusi vai käytetty?
Meidän oli tarkoitus saada ystävän vanha kaukalo mutta päätin että haluan ostaa uuden.Brio primo osui edullisena ensimmäisenä silmään mutta pitää vielä selvitellä asiaa :)
 
Meillä brion primo isofixtelakalla, Jollyroomista tarjouksessa 139€. Oli pakko tilata kun oli hyvä tarjous. Sen saa vielä lisäks sit meidän vaunujen runkoon kiinni.
 
Meillä kaukalo on Graco. Ja siihen passelit matkarattaat niin ne kulkee autossa mukana..
 
Meille tulee Maxi Cosi Cabriofix Easy Base2 telakalla. Vielä ei olla ostettu, mutta täytyy nyt lähi viikkoina tilata. Aiotaan ostaa myös Quinny Zapp Xtra2 matkarattaat niin sen saa sitten myös niihin kiinnitettyä.
 
Me myytiin kaukalo ku ei sitä enää kakkosella käytetty. Ei jotenki tullu mieleen et vielä sitä tarvitaan.. Eli nyt on taas osto edessä... vaunut kyllä löytyy ja muut vermeet..
 
Me ei olla vieläkään hommattu mitää muuta ku pinnasänky :D vaunut ostan kun löydän hyvät mut muuten kaikki hankinnat tehdään joulu/tammikuussa :D
 
Ei olla mekään mitään hankintoja vielä tehty.. Vaunuja vielä mietin et ostanko uudet vai vieläkö vanhoilla mennään..
 
Meillä on jo hoitopöytä ja vaunut. Muut ostetaan kans joulukuussa. Pinbasänky saadaan lahjaksi ... tarvii vain valita minkälaisen halutaan :)
 
ImageUploadedByVau Foorumi1443514298.595827.jpg

Käytiin eilen ikeassa, tää tarttui mukaan. ;) sit saadaan kantoreppu, turvakaukalo miehen sukulaisilta ja yheltä kaverilta vissiin sitteri ilmaiseksi. Katoin ikeassa yhtä lipastoa missä oli 3 vetolaatikkoo et jos semmosen hankkis vauvan vaatteille vielä ja samoin sieltä hoitoalusta pesukoneen päälle hyvin kiinni laitettuna tietysti.. Sit jäis vielä vaunut ja muuta pientä hankittavaksi enään... :)
 
Hoitopöytä meiltäki jo löytyy, viime viikolla ostettiin tori.fi:n kautta. Häkkisänky on miehen vanha ja hyvin toimii vielä :) rattaat aattelin hommata käytettyänä mut kaukalon uutena. Vaatteita tosiaan oon jo hamstrannu aikamoisem kasan, ja petivaatteita :) mietin kans et hommaanko kantorepun vai kantoliinan, liina houkuttelis jotenki enemmän
 
Mulla on manduca ollu kahen ekan kans ja oon kyllä tykänny.. nyt mietin et ihan mielenkiinnosta haluisin sitäkin liinaa kokeilla... hoitopöytä meillä on, mut ainakaan edellisen kans en käyttäny sitä ollenkaa.. sohvalla ja sängyllä hoidin... esikoisen kans taas käytin.. pinniksen aattelin uuden laittaa ku on poikien vanha vähä jo kokenut kovia..
 
Takaisin
Top