La Helmikuu 2016

Mä oon ottanut tavoitteeksi, että jouluun mennessä olis kaikki valmista. Eihän sitä tiedä jos herra vaikka päättää tulla aikasemmin.. Meillä on nyt vaunut, sänky ja hoitopöytä ostettuna sekä jonkin verran vaatteita, mutta paljon vielä puuttuu..
 
Mulla on flunssa palannut parin viikon atauon jälkeen, nyt kurkkua kuristaa ja limaa pukkaa jostain nieluun :( "Normaalisti" flunssa menee mulla yhellä sairastamisella ohi, mut kai tää raskaus vähän alentaa immuniteettia tai muuten tarttuu pöpöt helpommin. Silti oon edelleen jaksanu hyvin töissä, väsy iskee vasta kotiin päästyä ja aamulla kun pitäis herätä.
Eilen tuntu taas pikkusia liikkeitä, mut vieläkään en oo varma onko se tuo bebe vai joku ilmavaiva :D
Ja kovasti oon kattellu vaunuja sun muita tori.fistä, mut mitään en oo vielä raaskinu ostaa, onhan tässä vielä aikaa!
 
Anoppi on säästänyt miehen ja hänen sisarusten vanhaa pinnasänkyä, että kun tulee lastenlapsia, niin voi niille antaa käyttöön. No, se on odottanut siis vissiin miehen pikkuveljen vauvaiästä asti käyttäjää eli jotain 23 vuotta ja nyt kun vihdoin oltais tarvitsemassa sitä, se olikin just annettu miehen pikkuveljen kummilapselle käyttöön. Ei sitä kehtaa niiltä poiskaan pyytää, kun tarviivat sitä kuitenkin vielä alkuvuodesta (vauva nyt jotain 3-4 kk). Olivat kehuneet, että on hyvä sänky, kun saa säädettyä korkeutta ja laitaa laskettua jne.. Hiukan harmittaa, mutta minkäs voit, täytyy katella netistä joku vastaavanlainen malli itellekin.
 
Joo pikkuhiljaa, muutettiin lauantaina 34.5 neliöisestä yksiöstä 58 neliöiseen kaksioon. Vielä on laitettavaa, muutamia seiniä pitää maalata parit ovet todennäköisesti lähtee vaihtoon kun ovat edellisen asukkaan sisällä tupakoinnin takia kellastuneet (myös katot) jotka maalataan.. Saadaan taloyhtiöltä ilmaset maalit. Lattiaremppa tulossa tässä syksyllä ja uusi jääkaappi myös. :) sitku ne on pois päiväjärjestyksestä niin alkais varmaa pikkuhiljaa toi uusi koti näyttää paremmalta mun silmissä.... :)
 
Muokattu viimeksi:
Huomenta. Voi olla typerä kysymys mut oottako te tuntenu vauvan vatsan läpi kädelle? Siis ko välillä mulle tulee sellanen jännä tunne mahaan ja ko laitan käden siihen kohtaan ni tuntuu et siin ois vaiva, niinku vauva pönkäis mun mahaa vasten :o potkuja en oo kerinny käsin kokeileen ku aina lopettaa sillon ko laittaa käden mahan päälle.
 
No musta ainaki tuntuu että vauvamaha näkyy välillä paremmin riippuen vauvan asennosta, välillä tunnen että vasemmalla on isompi kuhmu tai toisinpäin. Kun laittaa käden siihen kohtaa nii paljon kovempi kohta, nii kai se on se!
 
Mulla on aikasemminki tullu sellanen pieni kohta mis on just tuntumu kuhmu mut eilen oli isompi, poikittain alavattal enkä keksi muuta ko et muksu taas työntelee ittiään jaloilla niinku ultrassaki kerran näky :)
 
Joo välillä näyttää maha isommalta, oon ajatellut et kai pikkanen hengailee eri päin.

Mulla on vaunujen hankkiminen ihan hukassa. Muutakaan ei ole vielä hommattu, mutta vaunut on ainut hankinnoista kun aiheuttaa harmait hiuksia. Ja tosiaan esikoinen tulossa.
 
Vähän typerä kysymys mut Paulinah ootko käynyt koittamassa jossain et kuin hyviltä ne tuntuu käytännössä esim ohjata? :D
 
Joo kannattaa ehdottomasti käydä koeajamassa, sillä tavalla meillä ainakin oli päätös hyvin helppo tehdä.
 
En oo käyny :rolleyes: kävin vaan liikkeessä katsomassa ois ehkä pitäny mutta vielä ehtii. Serkulla ollu ne ja sano et on toiminu ja kuulemma emmaljungit kaikista parhaimmat jos vaa viittis maksaa ;)
 
Mä ostin brio smilet. Näpsiltä tuntuu ilman matkustajaa ainakin. Koko setti oli 670e verkkokauppa.comissa. Yhdistelmärattaat ja setissä oli vaunukoppa, turvakaukalo, telakka ja sit se osa missä sen saa istumaan isompana. Mitään hajua nimestä
 
Mulla tuntuu potkut masun läpi. Ja oon välillä miettinyt että onkohan vauva nyt näin päin ku potkii tähän ja tuntuu täällä :D
Möykkyä en oo viel tuntenu erityiseen pitäs ehkä tunnustella enempi :)
 
Mulla tuntuu myös vatsan päältä liikkeet aina välillä. Välillä on myös möykky mahassa, vaavi varmaan ollut siinä kohtaa...
 
Takaisin
Top