La Helmikuu 2016

Heippa vaan helmikuiset! Olen seurannut teitä heinäkuusta saakka, mutta nyt päätin liittyä mukaan keskusteluun. :)
Täällä on siis meneillään 21+2, ja hyvin todennäköisesti poikaa odotellaan. Ensimmäinen lapsi minulle, toinen puolisolleni.
Toivon iloista ja vaivatonta odotusta kaikille! <3
 
Täällä 18+6. Nuha jatkuuuuuuu aina vaan, mutta muuten aika vaivatonta tällä hetkellä. Pari viikkoa ru.aan.
Onnittelut Kamelille hääaikeista <3 Ja toivottavasti raskaudessa kaikki sujuu hyvin loppuun asti!
 
hei ihan aiheesta poiketen.. eksyin youtubessa jotenkin tälläseen diy sukupuoli testiin elikkä ruokasoodaa ja virtsaa : jos vaahtoaa niinkuin kalja olis poika tulossa jos ei niin tyttö :D en tiiä onko perää ollenkaan mutta ajattelin kokeilla..sen sit näkee ke ultrassa jos osui oikeean xD oli pakko jakaa tänne
 
Jannah tota testailtiin aikasemmin, mulla vaahtos ihan mahdottomasti mutta tyttö sieltä kumminkin on tulossa :D
 
no höh.. mulla ei vaahtoutunut ollenkaa mutta sehän nähdään sitten keskiviikkona kumpi sieltä olis tulossa. ei vaaan jaksa enäää odottaaa :P
 
KuplaKamelille onnea täältäkin tulevaan hääpäivään ja hyvin menevää loppuaikaa raskaudessa.:Heartpink

Mulla on viikot nyt 17+6.
Rusehtavaa vuotoa (vanhaa vertavalkovuodon seassa?) tulee ponnistusten yhteydessä vieläkin paperiin ja on sellainen epämukava olo alakerrassa, sormella oli pakko kokeilla niin reilusti sitä tuolla sisällä on. Eilen tuli kerran kirkastakin.
Täytyy soittaa huomen aamulla neuvolaan, voisko olla joku tulehdus? Lääkärissä jossa kuunneltiin sydän äänet ja katsottiin ultralla liikkeet oli tän viikon ke. Tuhruttelua oli ollut pari kertaa tällä viikolla ennen sitäkin. Mut alatietutkimusta ei oo tehty kyl kertaakaan tän raskauden aikana ja seksiä en oo harrastanut pariin viikkoon, joten ei voi tuhruttelut johtua siitä.
 
Liikkeitä en oo tietääkseni viel tuntenut, pari epävarmaa kertaa. Kohtu on kylläkin taaksepäin kallistunut ja eteisistukka. Et nekin ilmeisesti vaikuttaa siihen ette liikkeet vielä tunnu. Kaikissa ultrissa kaveri on kyllä reippaasti liikkunut :smiley-bounce013
 
  • Tykkään
Reaktiot: Jay
Ai niin mua närästää ihan siis tosi paljon toivottavasti helpottaa kohta mutta rennie ♡
 
Onko muilla tullu makuaistiin mitään muutoksia? Musta tuntuu ettei mikään maistu enää miltään, tai maistuu ihan erilaiselta. Varsinkin jotkut entiset "herkut" mm. hampparit, lämppärit, pizzat ym. ei maistu oikeen miltään eikä tee mieli niitä syyä. Ihan hyvä kyllä vaan, mutta outoo silti ku tietää miltä niitten pitäs maistua muttei silti maistu. :D
 
Eepu, mulla on ollut välillä semmosta ongelmaa, että tuntuu jotkut maut ikäänkuin tarttuvan suuhun eli kun syö jotain, niin sitten se maku jää loppupäiväksi kummittelemaan suuhun. Sekään ei oo oikein kivaa... Se on kyllä vähän jo vähentynyt viime aikoina onneksi.
 
Mulla on ollu myös sitä, että joku maku jää suuhun koko päiväksi mut ei onneks kovin usein. Nyt on enemmänkin just sitä ettei mikään maistu miltään eikä sen takia maistu oikein ruoka.
 
Mulla on makea jotenkin voimistunut. Ennen ei mikään ollut liian makeaa, mutta nykyään on. Esimerkiksi lempijätskistä meinas lentää yrjöt :(
 
Mullakin makeet maistuu makeemmilta kun ennen, mut mulla onkin tää raskausdiabetes ja sokerit nousee helpommin...
Onko sulla kuplakameli tehty sokerirasitusta?
 
Ei oo ollu vielä sokerirasitusta, mut ilmeisesti parin viikon päästä olis tulossa. Oireileeko se radi jotenkin, vai tuleeko ihan yllätyksenä?
 
Ei oo ollu vielä sokerirasitusta, mut ilmeisesti parin viikon päästä olis tulossa. Oireileeko se radi jotenkin, vai tuleeko ihan yllätyksenä?
Yllätyksenä tulee. Etenkin kun Suomessa saa raskausdiabetes-diagnoosin helpommin kuin muissa maissa. Esim. minulla on nyt raskausdiabetesdiagnoosi, mutta muissa maissa sokeriarvoni olisivat olleet normaalin rajoissa.
 
Takaisin
Top