La Helmikuu 2016

Täällä 18+5.
Maanantaina oli neuvola, sydänäänet kuului hyvin ja kohahdusten perusteella jotain kauheesti touhotti menemään. Liikkeitä en oo tuntenu vielä, paitsi yhen ainoan kerran pari viikkoa sitten. Tosin saattoi sekin olla joku ilmavaiva tms.
Painoa oli neuvolan vaakan mukaan tullut viime kerrasta tasan 1kg. Kysyin onko sitä tullut riittävästi ja terkan mukaan kunhan alle 500g/vko tulee niin hyvä. Ymmärsi siis väärin, luuli että kysyin onko tullut liikaa...huoh, vähän hajamielinen tuo meidän neuvolantäti.
 
Ei sitä painoa välttämättä tarvitse tulla yhtään, ellet ole etukäteen alipainoinen, ja suurin osa painosta tulee vasta viimeisellä kolmanneksella. Joten varmaankin tämän vuoksi terkka ei ymmärtänyt kysymystäsi.

Meille ylipainoisille sanotaan suoraan, että laihtuminen on hyvä juttu, tosin laihduttaa ei saa.
 
Onko muilla ollut muistin kanssa ongelmia? Itselläni on esim. avaimet koko ajan hukassa, eilenkin olin unohtanut ne töihin. Samoin joinain päivinä unohdan kokonaan tehdä joitain työtehtäviä, vaikka olen kirjoittanut ne ylös. Kotona olen monesti unohtanut laittaa hellan päälle, no ei ihme jos ruoka ei lämpene. Ja kaikkea muuta pientä ja isompaa pitkin päivää. Tosi hajamielinen olo lähes koko ajan.
 
Takaisin
Top